Mexicaans?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:22 schreef Marc H het volgende:
Ik hoop dat ik mee kan. Ik ben al een paar dagen in de lappenmand. Griepje, hoofdpijn en en kriebelhoest.
http://www.drinkblog.nl/2007/01/griep_en_grog.htmlquote:Op donderdag 26 november 2009 00:22 schreef Marc H het volgende:
Ik hoop dat ik mee kan. Ik ben al een paar dagen in de lappenmand. Griepje, hoofdpijn en en kriebelhoest.
nee, gelukkig niet.De koorts lijkt weg te zijn. dus dat gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 26 november 2009 06:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Mexicaans?
Ik zit met mijn werk te klooien. Hoop dat ik het voor die tijd heb kunnen oplossen....
Als ik daarmee ga beginnen, heb over een uurtje nergens meer last vanquote:Op donderdag 26 november 2009 08:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.drinkblog.nl/2007/01/griep_en_grog.html
Ik ook dusquote:
Je krijgt een invasie van de Geallieerden?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil ook.....
Maarja ik heb al een soort van d-day thuis
veel plezier iedereen die wel gaat
De ouders van mijn vriendje komen eten en ontmoeten voor het eerst mijn ouders.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je krijgt een invasie van de Geallieerden?
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De ouders van mijn vriendje komen eten en ontmoeten voor het eerst mijn ouders.
Dus ja komt ongeveer wel op hetzelfde neer......
Ze is toch niet langer dan ik hequote:Op donderdag 26 november 2009 23:06 schreef RonaldV het volgende:
Ik sluit aan, en ik neem mijn dochter mee. Ze wil met mijn oude camera meeschieten.
Ik vrees dat zowel mijn dochter als de zus van Puala langer zijn dan jij, jaquote:Op donderdag 26 november 2009 23:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze is toch niet langer dan ik he
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze is toch niet langer dan ik he
Gezelligquote:Op donderdag 26 november 2009 23:06 schreef RonaldV het volgende:
Ik sluit aan, en ik neem mijn dochter mee. Ze wil met mijn oude camera meeschieten.
Joh...als die kleine achter mij gaat staan, ziet niemand haar meerquote:Op donderdag 26 november 2009 23:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vrees dat zowel mijn dochter als de zus van Puala langer zijn dan jij, ja![]()
Maar je mag wel bij mij schuilen als ze gemeen doen, hoor!
1.60 niet uitzonderlijk klein voor een vrouw maar als ik tussen Pdehoog en Ronald sta wordt het lachwekkendquote:
Jij durft!quote:
ach weet wie het zegtquote:
En anders gaan we gewoon warme chocolademelk drinkenquote:
Sterker nog: ik denk dat ik me ga beperken tot Bush, Desert en Ocean. Als je daar de tijd voor neemt is er meer dan genoeg te zien!quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
[Fries accent] En dan nu het weer van morgen. Het wordt een bewolkte dag met regenachtig weer. Het wordt overdag 9 tot 12 graden, bij een matige tot vrij krachtige en aan zee harde zuid tot zuidwestenwind. Maar dat mag de pret hier in Burgers Zoo Arnhem niet drukken. Want echt fot-bikkels fotograferen in weer en wind. Oant Moarn! [/Fries accent]
Omdat het een dierentuinmeet isquote:
heb je een ander leuk idee voor een volgende meet, please pm.quote:
Waarom PM? Waarom niet gewoon een open discussiequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
heb je een ander leuk idee voor een volgende meet, please pm.
Kan ook, maar niet hier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom PM? Waarom niet gewoon een open discussie
Zoiets jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan ook, maar niet hier.
Een waar is de volgende meet topic.
Kom je wel morgen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Ik heb je ookwat gePMed
Nee, helaas niet....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |