Wat denk je kwijt te zijn in totaal? Ik moet even een budgetplan voor mn pa maken voor dit concertquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:36 schreef Innuendo het volgende:
* Innuendo heeft alweer zin in de 2e keer Wembley![]()
Hopen dat ik deze keer wél staanplaatsen kan bemachtigen. Vorige keer speciaal heengevlogen terwijl ik best wel ver-weg zitplaatsen had.. (Maar dat maakte het niet minder leuk hoor)
Da's balen zegquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:49 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist, dankzij een uur vertraging. 2 Ongelukken op de A3, op 30 km buiten Keulen. En daarna ook nog geen parkeerplek kunnen vindenWe kwamen binnen tegen 20.45. 'Zijn ze nu Uprising aan het spelen? KUT! Rennen!'
[..]
Alleen in het vervolg maar 3 uur van te voren weg ipv 2.
Doetinchem, de heenweg hebben we er zo'n 2,5 uur over gedaan, de terugweg net binnen de 5 kwartier. Ik had in de planning dat we tegen 19.30 bij de Arena zouden zijn, dat werd dus 20.30.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Da's balen zeg. Waar kom je vandaan?
Heb je het nu over Keulen of Ahoy?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef supkaa het volgende:
Ik vond het parkeren eigenlijk heel goed geregeld! We zagen de arena en er stonden meteen 3 parkeerplaatsen aangegeven en ook aangegeven hoeveel plaatsen er nog waren. We zijn achter de stoet aangereden en hebben de auto in P2 gezet. En uitrijden duurde ook niet belachelijk lang.
Ze hadden alleen wel eens mogen zeggen dat je je parkeerkaartje niet had hoeven te betalen
Hmm, weet niet meer goed wat ik 2 jaar geleden kwijt was. Maar zo'n 90 euro aan vliegen (retour Londen Luton), een pond of 40 aan een hotel en de kosten van het kaartje + openbaar vervoer natuurlijk. Geen flauw idee eigenlijk hoe duur dat was, maar je kan het beste gewoon zo'n day travel card kopen (valt qua prijs best mee geloof ik)... Dus ik was al met al toch wel zo'n 250 pond kwijt denk ik.. (lage schattingquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Wat denk je kwijt te zijn in totaal? Ik moet even een budgetplan voor mn pa maken voor dit concert
Dus inclusief vervoer, hotelletje, tickets e.d.
Keulenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je het nu over Keulen of Ahoy?
Volgens mij precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef annoh het volgende:
Is dat precies hetzelfde als in ahoy of alleen maar bijna precies hetzelfde?
quote:
Och ja, dan heb je inderdaad met 2 uur in principe meer dan zat. Heb ooit met school (toen ik nog in Zevenaar woonde) tripje naar Keulen gehad. Vanaf Emmerich met de trein waren we er ook binnen anderhalf uur. Dus dat zou met de Autobahn gemakkelijk in een uurtje te doen moeten zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:32 schreef Thijz het volgende:
[..]
Doetinchem, de heenweg hebben we er zo'n 2,5 uur over gedaan, de terugweg net binnen de 5 kwartier. Ik had in de planning dat we tegen 19.30 bij de Arena zouden zijn, dat werd dus 20.30.![]()
Op de terugweg lekker de cruisecontrol op 160 en gaan met die banaan. Waren tegen 00.10 thuis.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de pre-sale van morgen. Het MOET lukken. En dan een jaar wachten. Was met Coldplay ook al zo kut lang.
Ik heb je die code niet voor niets gegeven hequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de pre-sale van morgen. Het MOET lukken. En dan een jaar wachten. Was met Coldplay ook al zo kut lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |