Die heb ik nooit in dienstquote:Op zondag 15 november 2009 15:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Gooi je entertainers in het water.
Omdat ieder zichzelf respecterend mens dat spel gespeeld heeft.quote:Op zondag 15 november 2009 15:33 schreef Sprouts het volgende:
Waarom weet ik direct waar TS het over heeft?![]()
Dat heeft toch geen als je een bepaald type wilt ontwikkelen.quote:Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
LenenLenenLenenLenenLenenLenen
Dit, verdomme.quote:Op zondag 15 november 2009 15:31 schreef Desunoto het volgende:
Terechte klacht. Ik kreeg ook altijd zooi die ik niet wilde.
Klopt, maar er staan in dit park 5 halfgebouwde achtbanen die je moet voltooien. En dat kost geld. En met Shuttle Loops verdien je heel snel geld.quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Met houten achtbanen haal je die >7 ook wel.
Tientje voor paraplu's vragenquote:Op zondag 15 november 2009 15:38 schreef Acinonyx het volgende:
vreet-hokjes neerzetten, dat verdient ook
grijp terug naar de backups online..quote:Op zondag 15 november 2009 15:40 schreef Forcefuzz het volgende:
Kutzooi, nu wil ik ook weer RCT spelen, maar kan ik de cd's niet meer vinden.
quote:Op zondag 15 november 2009 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tientje voor paraplu's vragen
Volgens mij kon je daar de maximumprijs van 20 voor vragen en ze kochten het gewoon.quote:Op zondag 15 november 2009 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tientje voor paraplu's vragen
Hoezo "nostalgie", ik speel het nog steeds vrij regelmatigquote:
2!!quote:Op zondag 15 november 2009 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welke is het beste? RCT 1, 2 of 3?
3 is kant en klaar rukvoer.quote:Op zondag 15 november 2009 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit dusquote:
Bij 3 kan het wel met de uitbreidingen. Maar het blijft een kutspelquote:Op zondag 15 november 2009 17:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
2 is natuurlijk het meest geniaal. Bij 3 kan je niet eens onder de grond bouwen.
Bij mij ligt hij ook gewoon ergens in de kast, maar heb geen zin om hem te zoekenquote:Op zondag 15 november 2009 17:01 schreef Hukkie het volgende:
Ook maar even een download van alle delen aangezet, anders moet ik gaan graven om de originelen te vinden.
Leuke spellen altijd.
Alleen als ze boos zijn he, is beter voor je ratingquote:
RTC 1!quote:Op zondag 15 november 2009 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zover ben ik nog niet eens gekomen want je krijgt er alleen maar kut attracties bij die ik bijna niet gebruik.quote:Op zondag 15 november 2009 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij 3 kan het wel met de uitbreidingen. Maar het blijft een kutspel
RTC 2 verslaat 1 op het gebied van kwantiteit, als het om kwaliteit gaat is het echter andersom.quote:Op zondag 15 november 2009 17:33 schreef Siniti het volgende:
RCT 1 en 2 zijn eigenlijk hetzelfde, alleen heeft 2 een stuk meer dingetjes die je kan bouwen. De missies zijn bij 1 weer leuker.
Ik moet toch geld verdienen?quote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef McGilles het volgende:
Mensen die alleen maar de standaard voorgemaakte rollercoasters neerzetten.....
Zelf bouwen moet je, anders is dat spel toch geen zak aan!
En sinds wanneer kan je geen geld verdienen met zelf gemaakte creaties? Ik heb nog nooit een cheat hoeven te gebruiken met dit spel en had bakken met geld, puur met parker opgebouwd met eigen creatiesquote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet toch geld verdienen?
En dat kan prima met een ietwat aangepaste Shuttle Loop (oa 2 loopings erin, synchroniseren met een tweede Shuttle Loop). Betalen ze zo 6 euro voor
In bepaalde parken kan je alleen geld vragen voor de entree van het park.quote:Op zondag 15 november 2009 18:19 schreef Hukkie het volgende:
Hoe kun je ook alweer de toegangsprijzen voor je attracties instellen? Heb net een achtbaan neergezet, maar krijg alleen de optie 'gratis'.
Dat was inderdaad altijd tof. Ik had alleen altijd dat ze op een of andere manier te 'eng' werden en niemand meer er in ging zo.quote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef Siniti het volgende:
Leukst was natuurlijk zo groot mogelijke achtbanen te maken
[ afbeelding ]
Dat kan inderdaad ook wel, maar de Shuttle Loop is lekker kort dus die kan lekker veel mensen verwerken.quote:Op zondag 15 november 2009 18:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
En sinds wanneer kan je geen geld verdienen met zelf gemaakte creaties? Ik heb nog nooit een cheat hoeven te gebruiken met dit spel en had bakken met geld, puur met parker opgebouwd met eigen creaties
ja, is dat zo gek? nee..quote:Op zondag 15 november 2009 18:35 schreef GieJay het volgende:
Doen mensen dit spel serieus nog als ze ouder worden dan 12?
Je moet ze gewoon niet te hard laten gaan of te scherpe bochten als ze hard gaan, in die achtbanen op dat plaatje gaan ze allemaal gewoon inquote:Op zondag 15 november 2009 18:28 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat was inderdaad altijd tof. Ik had alleen altijd dat ze op een of andere manier te 'eng' werden en niemand meer er in ging zo.
ik heb hier nog een bestandje van 3MB met custom rollercoastersquote:Op zondag 15 november 2009 18:31 schreef swaffelsmurf het volgende:
het allerergste is dat ik hier ergens nog minstens 10 saves heb staan (allemaal backups) van uitgespeelde rtc`s 1.![]()
ja ik heb het op iedere pc gehad die ik heb. maar nu wil ik het weer gaan uitspelen.
waarom moest nu nou gaan klagen mafkees
Niet snel editen hequote:Op zondag 15 november 2009 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier nog een bestandje van 3MB met custom rollercoasters(even ter illustratie:
3MB = ~3000KB, 1 rollercoaster = 20kb oid)
Hihi, zeker omdat je de eerste levels al 1000 keer hebt gedaanquote:Op zondag 15 november 2009 18:49 schreef donzine het volgende:
Nou.. ik heb het ff een half uurtje gespeeld, en ik heb er nu alweer genoeg van..
et zijn er veel.. eff kijken of ik snel kan zien hoeveel preciesquote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niet snel editen he
Van 40 coasters ineens naar 150
Okquote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, is dat zo gek? nee..
het is een leuk, makkelijk spel dat aan de ene kant een simpel ontwerp heeft en aan de andere kant best even lastig kan worden
Idd ik ook. Meteen opstarten en weer spelen. Veel verder dan expres laten verongelukken met mannetjes erin kwam ik nietquote:Op zondag 15 november 2009 18:49 schreef donzine het volgende:
Nou.. ik heb het ff een half uurtje gespeeld, en ik heb er nu alweer genoeg van..
quote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik krijg weer zin om Rollercoaster Tycoon te spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die campaign 'opdrachten' waren soms vet moeilijk. Meen me te herinneren dat ik ze nooit allemaal heb kunnen halen zonder te cheaten.
Het is ook meer nostalgie dan dat het echt nog steeds leuk is. Althans, dat geldt voor mij. Inderdaad, het nu weer gaan spelen draait uit op een teleurstelling.quote:Op zondag 15 november 2009 18:49 schreef donzine het volgende:
Ik vind het gewoon nog steeds leukquote:Op zondag 15 november 2009 20:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is ook meer nostalgie dan dat het echt nog steeds leuk is. Althans, dat geldt voor mij. Inderdaad, het nu weer gaan spelen draait uit op een teleurstelling.
wow......quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nog steeds leuk
Een paar vrienden van mij spelen het ook nog steeds, dus soms gaan we bij elkaar op 1 kamer zitten en dan maken we onze eigen challengesWie na 3 jaar de beste achtbaan heeft oid.
Ook vorige week, ging half 7 's avonds naar die vriend toe en was kwart voor 9 's ochtends weer thuis![]()
Hebben we alleen maar zitten RCT'en
Toen had je dat andere kwaliteitstopic geopendquote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een paar vrienden van mij spelen het ook nog steeds, dus soms gaan we bij elkaar op 1 kamer zitten en dan maken we onze eigen challengesWie na 3 jaar de beste achtbaan heeft oid.
Ook vorige week, ging half 7 's avonds naar die vriend toe en was kwart voor 9 's ochtends weer thuis![]()
Klopt jaquote:Op zondag 15 november 2009 20:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Toen had je dat andere kwaliteitstopic geopend![]()
Je zei niet dat je hele avond had ge RCT't
Junk!quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar dan keldert de waardering voor je park welquote:Op maandag 16 november 2009 00:39 schreef switchboy het volgende:
bord neerzetten met verboden toegang bij de uitgang. Uitknijpen die bezoekers!
je hebt idd verschillende speel snelheden, echter moet je de stalen achtbaan wel onderzoeken (wat je wil onderzoeken kan je aangeven)quote:Op maandag 16 november 2009 12:19 schreef frien het volgende:
RCT! Mijn god, wat was dat spel imba...
Versie 1 blijft de klassieker... Vooral die draaimolen met die irritante deuntjes was
OT: Was er geen functie waarmee je de tijd kon versnellen? Gewoon alle achtbanen doorlopen, krijg je vanzelf die stalen wel...
En cheats = not cool
Vlak voordat je dat doel gehaald moet hebben die overvolle voetpaden bij de uitgang veranderen in water --> iedereen dood. Nieuwe bezoekers rating omhoogquote:Op maandag 16 november 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan keldert de waardering voor je park wel
oquote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jos_Uil het volgende:
Dat spel is zo vet
weet nog wel dat ik het op de basisschool de hele herfstvakantie bij een vriendje op zijn pa's zijn pc speelde![]()
tevens ik kon het niet laten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:14 schreef Agiath het volgende:
Fuck de studie, ik ga nu rct1 installeren
Overzichtelijk? Ik bouw het ook altijd redelijk op elkaar maar dat is totaal niet meer overzichtelijk. Allemaal achtbanen die over normale attracties heenlopen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind overigens dat de parken in RCT altijd veels te groot zijn. Als ik soms bekijk wat ik in 3 of 4 jaar heb volgebouwd, dan is dat soms maar 1/4 van alle grond beschikbaar. Ik ben ook iemand die graag alles compact en mooi volbouwt zodat het overzichtelijk blijft.
Iddquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:32 schreef Repeat het volgende:
Heldenspel. Jammer dat elke achtbaan die ik ontwierp zo woest extreem was dat niemand erin durfde.
Ik had vroeger ook altijd van die achterlijk lange wachtrijen, maar later bedacht ik me dat mensen daar dan alleen maar over gaan klagen. Als je een wachtrij hebt waarin net zoveel mensen kunnen als in de attractie zelf is het net zo goed, aangezien die wachtrij zo weer vol staat (in de tijd dat er geracet wordt). Scheelt ook nog eens geld in het aanleggen van wachtrijpaden. Neemt overig wel de fun van het hebben van een gestoord lange wachtrij (en dan nog helemaal vol ook) weg.quote:Op zondag 15 november 2009 16:03 schreef thewhiteguy het volgende:
Kartbanen <3, wachtrijen van 1000 man...
En minder mensen in de wachtrij = meer mensen die dure hamburgers kunnen halenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:02 schreef MeScott het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook altijd van die achterlijk lange wachtrijen, maar later bedacht ik me dat mensen daar dan alleen maar over gaan klagen. Als je een wachtrij hebt waarin net zoveel mensen kunnen als in de attractie zelf is het net zo goed, aangezien die wachtrij zo weer vol staat (in de tijd dat er geracet wordt). Scheelt ook nog eens geld in het aanleggen van wachtrijpaden. Neemt overig wel de fun van het hebben van een gestoord lange wachtrij (en dan nog helemaal vol ook) weg.
een wachtrij waarin evenveel mensen staan als dat in de attractie gaat? hoe wil je dat doen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:02 schreef MeScott het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook altijd van die achterlijk lange wachtrijen, maar later bedacht ik me dat mensen daar dan alleen maar over gaan klagen. Als je een wachtrij hebt waarin net zoveel mensen kunnen als in de attractie zelf is het net zo goed, aangezien die wachtrij zo weer vol staat (in de tijd dat er geracet wordt). Scheelt ook nog eens geld in het aanleggen van wachtrijpaden. Neemt overig wel de fun van het hebben van een gestoord lange wachtrij (en dan nog helemaal vol ook) weg.
3 euro bij dixonsquote:Op zondag 15 november 2009 15:40 schreef Forcefuzz het volgende:
Kutzooi, nu wil ik ook weer RCT spelen, maar kan ik de cd's niet meer vinden.
quote:Op maandag 16 november 2009 00:02 schreef Jos_Uil het volgende:
Dat spel is zo vet
weet nog wel dat ik het op de basisschool de hele herfstvakantie bij een vriendje op zijn pa's zijn pc speelde![]()
tevens ik kon het niet laten:
[ afbeelding ]
Gewoon, beetje handig uitkienen. Tellen desnoods. Het komt ook niet op een paar gasten, maar gewoon ongeveer. Dat mensen slechts één, hooguit twee rondjes staan te wachten voor ze zelf kunnen. Als er tien mensen tegelijk kunnen karten, doe je bijvoorbeeld 4 of 5 'tegels' met wachtrijpad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
een wachtrij waarin evenveel mensen staan als dat in de attractie gaat? hoe wil je dat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |