Jij bent al ver heen qua Dhimmitude.quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent echt ver heen als je werkelijk gelooft dat de moslims het westen willen veroveren en om willen vormen tot een moslimwereld. Met je 'grootste vijand van het westen'. Wat een lariekoek.
Come again?quote:Op maandag 16 november 2009 11:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Jij bent al ver heen qua Dhimmitude.
Kan ook van jou gezegt worden.Of denk je de wijsheid in pacht te hebben?quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent echt ver heen als je werkelijk gelooft dat de moslims het westen willen veroveren en om willen vormen tot een moslimwereld. Met je 'grootste vijand van het westen'. Wat een lariekoek.
Ik wijs geen beschuldigende vinger naar een complete bevolkinsgroep. Als je zulke aantijgingen maakt, dan moet je zo ook kunnen staven. En het quoten van teksten uit de Koran is geen bewijs leveren.quote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kan ook van jou gezegt worden.Of denk je de wijsheid in pacht te hebben?
Koos, kom op. Je moet nu rood worden tot achter je kaken.quote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wijs geen beschuldigende vinger naar een complete bevolkinsgroep. Als je zulke aantijgingen maakt, dan moet je zo ook kunnen staven.
Over het algemeen laat ik mij betrekkelijk mild uit over de PVV-aanhangers. Althans, in vergelijking met andere users.quote:Op maandag 16 november 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Koos, kom op. Je moet nu rood worden tot achter je kaken.
Zullen we samen even in je historie duiken naar jouw berichten omtrent de PVV en hun volgelingen? Vinger, bevolkingsgroep...
Case closed. Dat wat betreft je linkse geleuter.
Ik reageerde in principe niet op jou. Het ging mij om die 'de islam is grootste vijand van het westen' prietpraat.quote:Terug naar "aantijgingen".
Welke maakte ik dan?
Je bent niet bekend met het verschil tussen 'die' en 'een'?quote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Die SGP-er zei heel wat anders wat jij suggereert.
[..]
Over het algemeen.quote:Op maandag 16 november 2009 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
Over het algemeen laat ik mij betrekkelijk mild uit over de PVV-aanhangers. Althans, in vergelijking met andere users.
Daar kan men weinig mee he? Letterlijk op mijn post reageren maar in principe iemand anders bedoelen.quote:Ik reageerde in principe niet op jou. Het ging mij om die 'de islam is grootste vijand van het westen' prietpraat.
Daarom schreef ik ook "suggereert", dat verklaart ook een hoop.quote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het verschil tussen 'die' en 'een'?
Dat verklaart een hoop ..
Een journalist hoeft in zijn prive-leven niet objectief te zijnquote:Op maandag 16 november 2009 12:26 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Over het algemeen.
Over de PVV doe je wel wat je eerder beweerde niet te doen. Lekkere objectieve journalist ben je dan. Geloofwaardig ook.
Jij reageerde in eerste op mijn post die eigenlijk aan iemand anders was gericht. Maar goed, jij mag je wel aangesproken voelen. Jij gelooft immers ook in de islamisering.quote:Daar kan men weinig mee he? Letterlijk op mijn post reageren maar in principe iemand anders bedoelen.
Juist.
Wat doen imams dan door homo's af te schilderen als een gevaar voor de samenleving dat uitgeroeid moet worden? Is toch exact hetzelfde. Sterker nog, daar lees ik eerder een oproep in tot geweld, dan in de opmerkingen van Geert Wilders.quote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV kan dit soort acties best veroordelen, maar gewild of ongewild werkt zij incidenten als een moskeebrand wel in de hand. Door moslins weg te zetten als vijanden van het vrije westen wordt de haat jegens deze groep gevoed. Verschillende (imbeciele) landgenoten zetten deze haat om in daden.
Jij kijkt zoals gewoonlijk niet verder dan je neus lang is ..quote:Op maandag 16 november 2009 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook "suggereert", dat verklaart ook een hoop.
En dat geeft je ook de vrijheid om uit je nek te lullen dat je geen "bevolkingsgroepen weg zet" terwijl dit wel het geval is?quote:Op maandag 16 november 2009 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een journalist hoeft in zijn prive-leven niet objectief te zijn![]()
Ik heb ook nooit beweerd dat imams met extreme opvattingen niet moeten worden aangepakt. Imams die haat preken zijn wat mij betreft niet welkom in Nederland.quote:Op maandag 16 november 2009 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat doen imams dan door homo's af te schilderen als een gevaar voor de samenleving dat uitgeroeid moet worden? Is toch exact hetzelfde. Sterker nog, daar lees ik eerder een oproep in tot geweld, dan in de opmerkingen van Geert Wilders.
Ik ben kritisch over Wilders en zijn aanhangers. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 16 november 2009 12:32 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En dat geeft je ook de vrijheid om uit je nek te lullen dat je geen "bevolkingsgroepen weg zet" terwijl dit wel het geval is?
Dus je moraal en fatsoen is gewoon een beetje in de war. En wij moeten aannemen dat dat niet door straalt naar je (linkse) stukjes die je schrijft? Lol
Tuurlijk... zo nu en dan geef je aan dat dat met die imams ook wel best een beetje foei is.quote:Op maandag 16 november 2009 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat imams met extreme opvattingen niet moeten worden aangepakt. Imams die haat preken zijn wat mij betreft niet welkom in Nederland.
En dat uit jouw mond?quote:Op maandag 16 november 2009 12:32 schreef moussie het volgende:
[..]
Jij kijkt zoals gewoonlijk niet verder dan je neus lang is ..
Yep, een dubbelzinnige vraag waar de suggestie van af druipt. En nee, ik heb niets op met de SGP.quote:Ik suggereer helemaal niets, ik stel een vraag aan de vorige poster, hence de quote in die post
quote:Een SGP'er die de daad bij het woord heeft gevoegd?
Niks.quote:Op maandag 16 november 2009 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben kritisch over Wilders en zijn aanhangers. Wat is daar mis mee?
Ik ben van mening dat de PVV wel een punt heeft wanneer zij stelt dat de radicale imams moeten worden aangepakt. Het probleem met Wilders en consorten is echter dat zij te ver zijn doorgeschoten met hun islamkritiek. Het gaat tegenwoordig veel verder dan een gezonde aversie tegen extremistische moslims.quote:Op maandag 16 november 2009 12:37 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Tuurlijk... zo nu en dan geef je aan dat dat met die imams ook wel best een beetje foei is.
Maar komt de PVV te sprake, sta je op je achterste poten.
Wie probeer je nu wat wijs te maken?
Ik? Uit mijn nek lullen? Voorbeelden!quote:Op maandag 16 november 2009 12:39 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Niks.
Mits je niet eenzijdig bent. En dat ben je dus wel. Daarbij schuw je niet uit je nek te lullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |