quote:Op zondag 15 november 2009 15:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoax, er staan geen kerken in islamitische landen.
Dat zie ik figuren als jij altijd roepen, dat "ze" eerst maar eens kerken in moslimlanden moeten toestaan ?quote:
Die staan er wel, in het midden-oosten heb je veel Christenen wonen bijvoorbeeld. Maar ze kennen niet dezelfde godsdienstvrijheid die wij hier wel hebben.quote:Op zondag 15 november 2009 15:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zie ik figuren als jij altijd roepen, dat "ze" eerst maar eens kerken in moslimlanden moeten toestaan ?
jah je kunt er niet echt verder over discussieren hequote:
Wie zijn dat?quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Meki het volgende:
Dit kan alleen stoppen als de hitsers en de aanzetters hiervoor aangepakt kunnen worden.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:14 schreef DrDarwin het volgende:
Cocktails gooien naar mensen die geen alcohol mogen drinken, dat is niet zo netjes.
Extreem rechts en PVV en zijn aanhangers.quote:
Hey Meki jij bent toch Moslim ?quote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Extreem rechts en PVV en zijn aanhangers.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
Zover ik hoor/lees loopt er een aardig groepje rechts-extremisten rond in Zoetermeer. Bekend om hun anti-Semitische denkbeelden. Kafka heeft er al een aantal keer onderzoek naar gedaan:
[ afbeelding ]
http://kafka.antifa.net/
Ik zie inderdaad liever vandaag dan morgen nog al die haatbaarden en straatterroristen de cel ingaanquote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Meki het volgende:
Dit kan alleen stoppen als de hitsers en de aanzetters hiervoor aangepakt kunnen worden.
Volgens mij heeft die groep een probleem met iedereen die niet blond is en blauwe ogen heeft. Achja heb ik minder mannelijke concurrentie als ik achter halfbloedjes aangaquote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben ze meer een probleem met Joden, dan met moslims. Maar ook binnen in die groep is er diversiteit.
[..]
[..]
Ik stel voor om de PVV en zijn aanhangers preventief op te pakken en deze uitzetten naar israël. Extreem rechts ook want die hebben vooral een hekel aan joden.quote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Extreem rechts en PVV en zijn aanhangers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |