Te downloaden vanuit de nieuwsgroepen! Een wekelijkste radioshow zoals A State of Trance, etc.quote:Op zondag 15 november 2009 00:50 schreef Aethereal het volgende:
Link naar die Anjunabeats Worldwide?Heb je Anjunabeats 7 al?
Dat natuurlijk altijd!quote:
Ja ik luister die podcasts, maar Anjunabeats Worldwide daar is toch geen podcast van of wel?quote:Op zondag 15 november 2009 00:53 schreef tslh het volgende:
[..]
Te downloaden vanuit de nieuwsgroepen! Een wekelijkste radioshow zoals A State of Trance, etc.
http://www.anjunabeats.com/radio/anjunabeats_worldwide/
Helemaal goed als je op de hoogte wilt blijven van de laatste Trance/Progressive tracks
Nee, helaas nog geen podcast. Gewoon downloaden dus maar op de ouderwetse manierquote:Op zondag 15 november 2009 00:54 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ja ik luister die podcasts, maar Anjunabeats Worldwide daar is toch geen podcast van of wel?
Ga snel naar reclamemakers.nl.quote:Op maandag 16 november 2009 09:25 schreef Intrepidity het volgende:
Reclamemakers zijn nog wanhopiger om hun kutproducten aan de man te brengen, juist nu, geef toe!
Bedankt voor de, zeer ter zake doende, correctie zo op maandagochtend.quote:
geen dankquote:Op maandag 16 november 2009 09:30 schreef tslh het volgende:
[..]
Bedankt voor de, zeer ter zake doende, correctie zo op maandagochtend.
Wat moet je ook met 3G?quote:Op maandag 16 november 2009 09:47 schreef Tacobell het volgende:
Terechte klacht.
Ik kotste toch een beetje in mijn mond toen ik die reclame van T-Mobile voor het eerst hoorde.
Goed bereik? Flikker op.Er zijn nog niet eens een handjevol plaatsen in Nederland waar je perfect 3G bereik hebt met T-Mobile.
Ik woon zelf in Veenendaal, als ik nog geen 10 min verder rijd naar Rhenen dan heb ik meteen geen 3G bereik meer.
Klacht terecht.. ieder half uur hoor ik die kutreclame op skyradio voorbij komen, en in de auto op 538 ook steeds.quote:Op zondag 15 november 2009 00:48 schreef tslh het volgende:
Als ik ik in de wagen zit, op weg naar mijn werk, luister ik nog wel eens naar de radio (als ik niet luister naar Anjunabeats Worldwide mix MP3's) en dan zijn de reclames vaak tenenkrommend. Zo ongeveer ELKE reclame sluit tegenwoordig af met de woorden: 'juist nu!' waarmee ze natuurlijk refereren naar de crisis (waar we nu uit zouden zijn?). Kunnen ze dan niets origineels verzinnen? (antwoord: 'nee')
Verder: de reclame van T-Mobile. Ze zetten een of andere directeur in een bootje ergens en laten hem dan vertellen hoe prima het bereik van T-Mobile is. En dan komt de slogan: "Geef toe: je komt verder met T-Mobile!". 'Geef toe?' WTF? Wat interesseert het iemand dat de directeur van Meeus ergens in een bootje zit en nog een 'prima bereik heeft'. En de kreet 'Geef toe!' is dermate dwingend dat het me mateloos irriteert. Ik HOEF helemaal niets toe te geven aan T-Mobile!
Dat was mijn klacht, en daar zullen jullie het mee moeten doen![]()
(en ja: ik vond dit interessant genoeg om te posten op zaterdagavond na twaalf uur! Het zit me gewoon dwars! )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |