Nutsquote:Op zondag 15 november 2009 00:43 schreef Min-e het volgende:
Nuts is mijn op een na favo chocolate bar.
nog over van Sint Maarten?quote:Op zondag 15 november 2009 01:33 schreef Bortecinem het volgende:
Toevallig heb ik net een mini nuts en lion op.
Haha ja.quote:Op zondag 15 november 2009 01:35 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
nog over van Sint Maarten?
Heel Nederlandquote:Op zondag 15 november 2009 00:36 schreef Sena het volgende:
Drie stuks Nuts nu 85 cent bij Kruidvat. In Den Haag, althans.
Ik heb een zak vol met mini TWIXjes overgehouden aan St Maarten.quote:Op zondag 15 november 2009 01:35 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
nog over van Sint Maarten?
WTFquote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef 14medusa het volgende:
dit is echt erg: waar ik vandaan kom, kun je overal in de cafetaria 'fried mars bars' kopen: een mars (kan ook met nuts etc) halen ze door dik beslag en frituren het vervolgens. Resultaat: een knapperig laagje met een gesmolten mars er in. echt te slecht gewoon... maar het is mega populair... als nagerecht na fish and chips ofzo hahaha
Gewoon Daim?quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je had vroeger toch ook Daimler ofzo? Van die platte chocoladerepen met iets noga-achtigs er in, wordt dat nog verkocht?
quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je had vroeger toch ook Daimler ofzo?
Die inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef NutKees het volgende:
[..]
Gewoon Daim?
http://en.wikipedia.org/wiki/Daim_bar
Loop de Ikea eens binnen...
Woon je in Amerika? Ik kwam namelijk laatst filmpjes tegen op youtube waar (big fat oversized) Amerikanen echt alls frituren. Van orea's en marsrepen tot aan twinkies (wat dat ook mag zijn).quote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef 14medusa het volgende:
dit is echt erg: waar ik vandaan kom, kun je overal in de cafetaria 'fried mars bars' kopen: een mars (kan ook met nuts etc) halen ze door dik beslag en frituren het vervolgens. Resultaat: een knapperig laagje met een gesmolten mars er in. echt te slecht gewoon... maar het is mega populair... als nagerecht na fish and chips ofzo hahaha
omg leuk johquote:Op maandag 16 november 2009 15:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Woon je in Amerika? Ik kwam namelijk laatst filmpjes tegen op youtube waar (big fat oversized) Amerikanen echt alls frituren. Van orea's en marsrepen tot aan twinkies (wat dat ook mag zijn).
Filmpje is 18+
Wat moet ik me bij een Amerikaanse snackbar voorstellen, is dat net zoiets als die chippers in Groot Brittanie, waar je een beperkte keuze aan snacks hebt: Fish & Chips, chicken wings en gefrituurde worsten??quote:Op maandag 16 november 2009 10:46 schreef 14medusa het volgende:
ben niet amerikaans maar iersquote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij een Amerikaanse snackbar voorstellen, is dat net zoiets als die chippers in Groot Brittanie, waar je een beperkte keuze aan snacks hebt: Fish & Chips, chicken wings en gefrituurde worsten??
In bepaalde landen heb je een McFlurry met daim...quote:Op maandag 16 november 2009 14:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die inderdaad
Leuk dat dat nog te koop is, al zijn ze in mijn herinnering vies plakkerig
Ah, dan zitten we dichter bij mekaar, dan ik dacht (Dublin??). Ik vind die Chippers over het algemeen maar ranzig. Het enige, wat ik er wel eens haal is een portie chips (no vinegarquote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef 14medusa het volgende:
[..]
ben niet amerikaans maar iers
en ja, idd, fish and chips, curry chips, sausages, ice cream, fried mars bars, hotdogs, bacon and eggs, hamburger, thats about it.
"bei"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |