En de fun daarvan is?........quote:Op zondag 15 november 2009 00:36 schreef Koko_Banana het volgende:
Zijn er hier Marokkanen dan?
Goed dan, waar wonen ze? Ik ga ze doodschieten.
Ik kreeg net een officieel bericht, je post is aan je IP gekoppeld en morgen wordt je opgepakt.quote:Op zondag 15 november 2009 00:45 schreef Koko_Banana het volgende:
Marokkanen neerschieten blijft gewoon leuk.
Ik haal altijd mijn voldoening uit het ongezien vuil maken van hun witte broekenquote:Op zondag 15 november 2009 00:45 schreef Koko_Banana het volgende:
Marokkanen neerschieten blijft gewoon leuk.
Jij herkent sarcasme niet.quote:Op zondag 15 november 2009 00:59 schreef Koko_Banana het volgende:
Men neemt het hier allemaal precies te serieus op wat ik hier zeg.
Kan je best wat aan doenquote:Op zondag 15 november 2009 01:04 schreef Koko_Banana het volgende:
Sarcasme is moeilijker te zien op internet. Daar kan ik toch niets aan doen.
Bullshit, waarom denk je dat al die smilies tot je beschikking staan?quote:Op zondag 15 november 2009 01:04 schreef Koko_Banana het volgende:
Sarcasme is moeilijker te zien op internet. Daar kan ik toch niets aan doen.
Niet om het geld... Waarom dan wel? Status? Een leuk verhaal voor tijdens de koffie op de bejaardensoos?quote:HILVERSUM - Patricia Paay zal nauwelijks geld verdienen met de fotoshoot voor de Playboy. Het initiatief kwam van La Paay en voor Patricia is het geld niet belangrijk, aldus RTL Boulevard.
Hoofdredacteur Jan Heemskerk vertelde aan TMF dat hij Patricia niet gratis wilde laten poseren.'Ze zei: Jan ik heb geen geld nodig. Maar ik stond er op dat ze geld van me kreeg. Het gaat lang niet altijd om geld hoor. Vrouwen gaan echt niet in hun blote kont staan als ze zelf denken dat ze er niet uit zien,' aldus Heemskerk.
Het wordt inmiddels de derde keer dat Patricia in de Playboy staat en geld blijkt dus niet de belangrijkste drijfveer te zijn. (AH)
Ze hoopt zo een nieuwe vent aan de haak te slaan?quote:Op zondag 15 november 2009 12:09 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niet om het geld... Waarom dan wel? Status? Een leuk verhaal voor tijdens de koffie op de bejaardensoos?
Awwww...quote:Op zondag 15 november 2009 12:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze hoopt zo een nieuwe vent aan de haak te slaan?
goodbye lenin heb ik volgens mij ook gezien. Met die zieke ma toch?quote:Op zondag 15 november 2009 03:32 schreef Rookert het volgende:
Sarcasme is leuk, vooral omdat ik het uit mezelf automatisch doe...
Over vorig topic nog: das leben der anderen is echt goede film,heb alleen 2x begin gezien...good bye lenin en lola rennt zijn ook goede Duitse films
Volgens mij geilen dit soort figuren op aandacht.quote:Op zondag 15 november 2009 12:09 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niet om het geld... Waarom dan wel? Status? Een leuk verhaal voor tijdens de koffie op de bejaardensoos?
Ja, geniale film, super droog en mooie muziek'; van Yann Tiersen, zelfde gast al de soundtrack van Amélie, wat overigens ook echt een uberfilm is.quote:Op zondag 15 november 2009 12:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
goodbye lenin heb ik volgens mij ook gezien. Met die zieke ma toch?
quote:Op maandag 16 november 2009 14:42 schreef wikwakka2 het volgende:
!@#QWAD@T#$T^%$WU^BUE%*UR^&*45%^#$5$%$
Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dat is geen woord. Dat mag niet.
Je hebt verloren
quote:Definities van poi op het internet:
Een poi is een gewichtje aan een koord of ketting die men rondzwaait en waar men trucs mee uithaalt. Het is een discipline die wel onder de ruime definitie van jongleren wordt geschaard. Men gebruikt meestal twee poi's: één in elke hand, maar twee in elke hand is ook mogelijk. ...
nl.wikipedia.org/wiki/Poi_(jongleren)
Een Point of interest (afgekort: POI), ook wel 'nuttige plaats' genoemd, stelt een bepaalde locatie in navigatiesoftware voor, bijvoorbeeld een tankstation, hotel of restaurant.
nl.wikipedia.org/wiki/POI
* Poi (jongleren): een jongleerdiscipline, of de attributen die voor deze discipline gebruikt worden; * Point of interest: een zogenaamde waypoint ...
nl.wikipedia.org/wiki/Poi
Vrouwen en snoepgoed, ik zal het nooit begrijpenquote:Op maandag 16 november 2009 14:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vervelend..mja wat moet dat moet! naja..eigenlijk moet niks. Je snapt me wel
Ik kan niet ophouden met eten..dit is al mn 6e kokosshizzle reep
I don''t even like it that much
Daar heb je je nog net uit weten te reddenquote:
Me neither..t ziet er gewoon zo leuk uit? Dat moét je wel etenquote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen en snoepgoed, ik zal het nooit begrijpen.
[..]
Daar heb je je nog net uit weten te redden. Sjaakmat.
quote:Op maandag 16 november 2009 15:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Me neither..t ziet er gewoon zo leuk uit? Dat moét je wel eten
Dat is gewoon een gezonde, alledaagse Amerikaanse hamburger, hoor!quote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
jeetje wat vreselijk dik![]()
En en en dat ziet er niet lekker en of leuk uit
Lola rennt is geweldig. Zoveel beslissingen, zoveel uitkomsten.quote:Op zondag 15 november 2009 03:32 schreef Rookert het volgende:
Sarcasme is leuk, vooral omdat ik het uit mezelf automatisch doe...
Over vorig topic nog: das leben der anderen is echt goede film,heb alleen 2x begin gezien...good bye lenin en lola rennt zijn ook goede Duitse films
Ranziggggggggggg!quote:Op maandag 16 november 2009 15:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gezonde, alledaagse Amerikaanse hamburger, hoor!
Er is niks lekkerder dan een oerhollandse knapperige boterham met kaas, sla en vleesquote:Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ruikt zalig en het is wel oké. Beter dan een boterham oid
Boterham met kokosbrood?quote:Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ruikt zalig en het is wel oké. Beter dan een boterham oid
Vlees? Wat voor vlees?quote:Op maandag 16 november 2009 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er is niks lekkerder dan een oerhollandse knapperige boterham met kaas, sla en vleesVers en met passie belegd. Beter dan die zoete smurrie in ieder geval.
quote:Op maandag 16 november 2009 15:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Boterham met kokosbrood?
[ afbeelding ]
Dat ligt er maar net aan wat ik die week in de AH-schappen heb zien liggen. Het kan salami, rookworst, grillworst, kipfilet, kalkoenfilet, kip-kerrie, etc. etc. zijnquote:Op maandag 16 november 2009 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vlees? Wat voor vlees?
Die Hollandse boterham met kaas liefde heb ik ook wel![]()
Maar soms moet je het even een poos niet eten, zodat je het daarna meer waardeert, lol.
Salami stinkt.quote:Op maandag 16 november 2009 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat ik die week in de AH-schappen heb zien liggen. Het kan salami, rookworst, grillworst, kipfilet, kalkoenfilet, kip-kerrie, etc. etc. zijn.
Ja het moet dus ook halal geslacht zijn.=pquote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinds wanneer is kip niet halal dan? En ik dacht dat de AH ook halalproducten verkocht?
Het moet natuurlijk wel ritueel geslacht worden,quote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinds wanneer is kip niet halal dan? En ik dacht dat de AH ook halalproducten verkocht?
Oh ja, ik zat even puur aan varkensvlees te denken. Maar ik zou zweren dat de AH ook dingen met een stickertje 'Halal' erop verkoopt.quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel ritueel geslacht worden,
quote:
Klopt. In sommige AH's heb je een halalhoekje.quote:Op maandag 16 november 2009 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zat even puur aan varkensvlees te denken. Maar ik zou zweren dat de AH ook dingen met een stickertje 'Halal' erop verkoopt.
[..]
Maar waarschijnlijk moet je daarvoor wel in een buurt met veel allochtonen wonenquote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Klopt. In sommige AH's heb je een halalhoekje.
Mekitopic, wat een verrassingquote:Op maandag 16 november 2009 15:38 schreef Sjaakz het volgende:
Dit was het begin...
Albert Heijn jaagt op Allochtonen
Helaas ziet het er meestal zo uit als je het krijgt:quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
waarom klikte ik op die link?
http://www.ah.nl/recepten/recept?&id=237802
*kwijl*
Nee. Een paar jaar geleden opende Meki trouwens uitsluitend positieve AH-topics. Hij werkte er zelf.quote:Op maandag 16 november 2009 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mekitopic, wat een verrassing. Het verbaast me dat hij er nog positief over is en de AH niet zwartmaakt omdat ze ook alcohol verkopen, wat natuurlijk alleen maar geproduceerd wordt om moslims te pesten.
Wat is het precies dat je niet lekker vindt?quote:Op maandag 16 november 2009 15:41 schreef Sjaakz het volgende:
Ik geloof dat ik zo'n beetje de enige ben in Nederland die over z'n nek gaat van shoarma!
Tot en met hij ontslagen werd, natuurlijk, want toen was het een gevalletje allochtonenpesterijquote:Op maandag 16 november 2009 15:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee. Een paar jaar geleden opende Meki trouwens uitsluitend positieve AH-topics. Hij werkte er zelf.
wtf heb jij precies gemaakt?quote:Op maandag 16 november 2009 15:43 schreef Lamon. het volgende:
..en bedankt voor het geklets over eten, dit zou een vastdag worden en nu:
[ afbeelding ]
Doorgaans slechte kwaliteit vlees. Te vaak wel eens een hard/vies/vet stukje in mijn mond gehad waardoor ik het niet eens mer durf te proberen. Ook vind ik het smerig om te zien hoeveel saus mensen in zo'n broodje kunnen spuiten.quote:Op maandag 16 november 2009 15:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat is het precies dat je niet lekker vindt?
quote:Op maandag 16 november 2009 15:46 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Doorgaans slechte kwaliteit vlees. Te vaak wel eens een hard/vies/vet stukje in mijn mond gehad waardoor ik het niet eens mer durf te proberen. Ook vind ik het smerig om te zien hoeveel saus mensen in zo'n broodje kunnen spuiten.
Kaas-uien broodjes met goudsalami, pittige kaas en peper.quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
wtf heb jij precies gemaakt?
Nee, ik denk niet dat Meki slechte ervaringen of herinneringen heeft aan de AH. Hij doet tegenwoordig gewoon niet meer zo'n zijn best echt de discussie aan te gaan. Vroeger was hij juist veel toegeeflijker en veroordeelde hij moslims vaak net zo hard als willekeurig welke andere groep die in zijn ogen iets fout deed. Het enige wat gelijk gebleven is zijn de reacties die hij op zijn posts ontvangt.quote:Op maandag 16 november 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tot en met hij ontslagen werd, natuurlijk, want toen was het een gevalletje allochtonenpesterij.
Zo jij hebt er zin in.quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kaas-uien broodjes met goudsalami, pittige kaas en peper.
Mwah, hij maakt, vind ik persoonlijk, nooit echt goede inhoudelijke en goed beargumenteerde posts. Komt een beetje als een schreeuwlelijk met een aluminiumtulband over, maar goed, een hoop rechtse NWS-posters doen dat ook door elk artikel op elke manier mogelijk aan allochtonen/moslims te koppelen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat Meki slechte ervaringen of herinneringen heeft aan de AH. Hij doet tegenwoordig gewoon niet meer zo'n zijn best echt de discussie aan te gaan. Vroeger was hij juist veel toegeeflijker en veroordeelde hij moslims vaak net zo hard als willekeurig welke andere groep die in zijn ogen iets fout deed. Het enige wat gelijk gebleven is zijn de reacties die hij op zijn posts ontvangt.
Het lukt mij nooit om dat shoarmabroodje-van-de-turk-en-of-marokkaan-gevoel na te bootsenquote:Op maandag 16 november 2009 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
Shoarma moet je zelf maken, het is super makkelijk en veel lekkerder!
Stel je aan dan.quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lukt mij nooit om dat shoarmabroodje-van-de-turk-en-of-marokkaan-gevoel na te bootsen.
Dat heb ik nooit ontkend.quote:Op maandag 16 november 2009 15:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Ahá, en hier geef je toch indirect aan vroeger ook op fok! gepost te hebben.
quote:
Niet selectief gaan lezen, he, meneertje?quote:
Whehe, maar het is inderdaad wel lekkerder. Alleen wel duurder denk ik, en als arme student heb ik niet de financiele middelen om dagelijks uitgebreid te gaan etenquote:
Duurder? Een pakje wraps (ik maak meestal durum) kost zo'n 2 euro, 2 stukken kipfilet 2 euro, sausje 1 euro en een krop sla ook een euro. Tel dat bij elkaar op en je betaalt net zoveel als bij de shoarmaboer waar je zo'n 5 euro neerlegt voor 1 durum/doner, alleen kun je er thuis veel meer van maken en is het lekkerder ook!quote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, maar het is inderdaad wel lekkerder. Alleen wel duurder denk ik, en als arme student heb ik niet de financiele middelen om dagelijks uitgebreid te gaan eten.
Ik zal als het moet niet van de honger omkomen, maar voor een 6-gangen diner kun je toch beter naar een restaurant.quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kunnen jullie een beetje koken?
Ik heb het mezelf een beetje aangeleerd na de eerste paar weken uit huis vooral magnetronmaaltijden en diepvriespizza's gegeten te hebben. Dat werd em al snel te saai, vies en duur.quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kunnen jullie een beetje koken?
Ok, dan is het vooral luiheid. Maar bij mijn oude donerboer kon ik ze krijgen voor 3 euro per stukquote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Duurder? Een pakje wraps (ik maak meestal durum) kost zo'n 2 euro, 2 stukken kipfilet 2 euro, sausje 1 euro en een krop sla ook een euro. Tel dat bij elkaar op en je betaalt net zoveel als bij de shoarmaboer waar je zo'n 5 euro neerlegt voor 1 durum/doner, alleen kun je er thuis veel meer van maken en is het lekkerder ook!
Hahahaha oke goedhoorquote:Op maandag 16 november 2009 16:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zal als het moet niet van de honger omkomen, maar voor een 6-gangen diner kun je toch beter naar een restaurant.
Zoals?quote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf een beetje aangeleerd na de eerste paar weken uit huis vooral magnetronmaaltijden en diepvriespizza's gegeten te hebben. Dat werd em al snel te saai, vies en duur.
Nu kook ik de heerlijkste gerechten voor mezelf.
DrSeussquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Niet selectief gaan lezen, he, meneertje?
Je was toen al een échte rapper, of niet?quote:
quote:Voor Sidekick,
Bron van inspiratie...
Hier een korte animatie
Pasta (quote:
Ah nou klinkt redelijk hoorquote:Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je was toen al een échte rapper, of niet?
[..]
[..]
Pasta (), veel rijst, gebakken aardappels, gehakt, kipfilet, slavinken
. Eigenlijk niet zo speciaal allemaal, maar een stuk beter dan wat ik eerst at
.
In woord en beeld mattie...quote:Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je was toen al een échte rapper, of niet?
quote:Christina Curry vindt het helemaal niet erg dat haar moeder binnenkort naakt op de cover van Playboy verschijnt.
"Ze is een mega-MILF, wat kan ik nog meer zeggen?", zo schrijft ze op haar Twitterpagina.
Je nieuwe username is dus wel passendquote:Op maandag 16 november 2009 16:37 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
In woord en beeld mattie...
[ afbeelding ]
Jawel, doen!quote:Op maandag 16 november 2009 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zal mijn muziek hier maar niet posten want dan krijg ik nare reacties.
Ja, daar houd ik van.quote:Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:.
Als je van hippies met vies, ongewassen haar houdt. Het gaat om de muziek.
En hij is al getrouwd.
O, ik verwachtte eigenlijk dat je er niet eens naar geluisterd hadquote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, daar houd ik van.Wie ik ook erg knap vind is Anthony Kiedis.
[ afbeelding ]
En dat die gast getrouwd is had ik al begrepen van zijn liedje
Om het topic in evenwicht te houden is dat een goed idee.quote:Op maandag 16 november 2009 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
Jawel, ik heb geluisterd.
Aansteller, als ik een halfnaakt wijf had geplaatst was je zeker niet gaan zeiken.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe mooi kan een persoon zijn. Ik ben echt jaloers op haar!
Lijkt op Maryam hassouni:quote:Op maandag 16 november 2009 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
neuh zij is lekkkerr, niet mooi?
Ja er is een verschil wat ik niet goed onder woorden kan brengen hehe
![]()
dit is mooi.
http://www.babeaudit.com/images/Camilla%20Belle/CamilleBelle2.jpg
Ja dit is mooiquote:Op maandag 16 november 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lijkt op Maryam hassouni:
[ afbeelding ]
En ze zijn allebei mooi.
Tsja, jammer dat ze alweer aan de plastische chirurgie is gegaan. Altijd jammer dat Hollywood mensen verpest.quote:Op maandag 16 november 2009 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Dat meisje van Dunya en Desie is idd mooi, maar Megan Fox is mooi en sexy. Vind ik dan.
HEN.quote:Op maandag 16 november 2009 19:00 schreef Ben. het volgende:
Ze zijn hier een Moskee aan het bouwen. Zodra die af is laat ik een varken erin los. Elke Marrokkaan weet dan wat hun te wachten staat.
Zij is geil. Niet mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe mooi kan een persoon zijn. Ik ben echt jaloers op haar!
quote:Op maandag 16 november 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lijkt op Maryam hassouni:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze zijn allebei mooi.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
Turkan Soray.
[ afbeelding ]
Een van de mooiste Turkse vrouwen ooit!
te veel varken gegetenquote:Op maandag 16 november 2009 19:11 schreef Sena het volgende:
"Marrokkaan". Omdat je het niet zeker wist?.
waarom is het in dit geval niet hem? want ''elke marokkaan wéét'' dat is toch ook enkelvoudig laat maar zeggen?=pquote:
Kan allebei.quote:Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
waarom is het in dit geval niet hem? want ''elke marokkaan wéét'' dat is toch ook enkelvoudig laat maar zeggen?=p
Mwah. Het is vooral 'gemaakt' mooi. Ze heeft niets 'extra's'. Lekkerwijf en lekker lichaam, maar verder komt ze niet al te intelligent over.quote:
Dat boeit mij ook niet. Ik beoordeel haar alleen op haar uiterlijk, ze heeft echt een mooi gezicht, en die bruine haren in combinatie met haar blauwe ogen geven haar iets extra's, vind ik dan.quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Sena het volgende:
[..]
Mwah. Het is vooral 'gemaakt' mooi. Ze heeft niets 'extra's'. Lekkerwijf en lekker lichaam, maar verder komt ze niet al te intelligent over.
Doutzen een ''ikdenkmetmijnpiemelvrouw''?quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Sena het volgende:
Mjeh, niet dat ik ze zou weigeren (), maar Doutzen en Megan zijn ikdenkmetmijnpiemelvrouwen. Op het moment dat mannen met hun hersenen denken, laten we die twee links liggen.
Geef mij maar Carice van Houten.
"Wel dr havo"quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doutzen een ''ikdenkmetmijnpiemelvrouw''?
Doutzen heeft wel dr havo afgemaakt en komt absoluut niet leeg over als je het mij vraagt?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doutzen een ''ikdenkmetmijnpiemelvrouw''?
Doutzen heeft wel dr havo afgemaakt en komt absoluut niet leeg over als je het mij vraagt?
Heb ik niet gezegd. Maar ook zeker niet dom lijkt me zo.quote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Wel dr havo". Maakt haar dat meteen slim?
Oh boehoe. Net of een persoon maar één kant heeft? Wie weet speelt ze 's avonds wel piano en is haar favoriete schrijver Harry Mulischquote:
Mwah, volgens mij hoef je neit bijster intelligent te zijn om havo af te makenquote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Maar ook zeker niet dom lijkt me zo.
Nope. Maar met het iq van een stereotype bimbo zal je de havo ook niet redden.quote:Op maandag 16 november 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij hoef je neit bijster intelligent te zijn om havo af te maken.
's Avonds hoort ze met mijn blokfluit te spelen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh boehoe. Net of een persoon maar één kant heeft? Wie weet speelt ze 's avonds wel piano en is haar favoriete schrijver Harry Mulisch
*lacht stiekem*quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Sena het volgende:
[..]
's Avonds hoort ze met mijn blokfluit te spelen.
Ze profileert zichzelf nou eenmaal niet als een huismus of een vrouw met inhoud. Ze zal best slim zijn, kan best. Ik weet helemaal niets over haar.
Yup, beauty.quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Rookert het volgende:
Even binnenkomen:
[ afbeelding ]
Freida Pinto uit Slumdog Millionaire, reden genoeg om die film te gaan kijken, ook al is ie sowieso uber!
En Doutzen Kroes komt idd niet leeg over, tenminste nuchter enzo.
Megan Fox hoef ik niet langer dan een nachtje te zien denk ik, ik wil ook kunnen praten met iemand
Dat is typisch Indiaas, de director heeft dat erin gestopt als homage naar Bollywood films.quote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yup, beauty.
Goede film ook..alleen dat gare dansje op t eind verpestte de film een beetje?Gewoon niet naar het dansje kijken! haha
Ja, klopt, ik keek toen wel een beetje van "quote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yup, beauty.
Goede film ook..alleen dat gare dansje op t eind verpestte de film een beetje?Gewoon niet naar het dansje kijken! haha
Ja dat vind/vond ik gewoon stom. Was een beetje overbodig hehequote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is typisch Indiaas, de director heeft dat erin gestopt als homage naar Bollywood films.
Die van de pussycat dolls vind ik ook wel ''oke''quote:Op maandag 16 november 2009 19:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik keek toen wel een beetje van "", maar goed, beetje Bollywood mag wel hoor
. De soundtrack is trouwens ook heel vet! Het originele Jai Ho is 10000x beter dan die verkrachtte Pussycat Dolls versie
Ik ben nooit zo van die films in de bioscoop, komt dan toch te dichtbij voor mijquote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat vind/vond ik gewoon stom. Was een beetje overbodig hehe
Nu heb ik zin om die film weer te kijken![]()
heeft 1 van jullie paranormal activity al gezien? Die moet ik ook echt gewoon zien=p
M'n oren, wat doe jequote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die van de pussycat dolls vind ik ook wel ''oke''
Jaja doe maar net of je dat niet leuk vindtquote:Op maandag 16 november 2009 20:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
M'n oren, wat doe je
Die Nicole Scherzinger is opzich best wel prima, zolang ze maar niet in roze latex rondkruipt in die zuurstokvideos's
Probeer het me maar aan te praten, maar ik vind dat niks hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaja doe maar net of je dat niet leuk vindt
Kleine meisjes worden grootquote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Er wordt hier teveel over vrouwen gepraat en of plaatjes van mooie vrouwen gepost.
Nu eens een heerlijke man
http://www.mmaspot.net/im(...)ges/Hari,%20Badr.jpg
Snap niet dat ik hem vroeger afschuwelijk vond? Kijk dan wat een heerlijkheid..gewoon zozozo mannelijk
quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef Sjaakz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haifa Wehbe & Myriam Fares
Je bent toch niet zo'n type die op hyves bij een chagrijnige foto van iemand zegt:quote:
Uh nee! Ik heb nog geen eens hyve'quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n type die op hyves bij een chagrijnige foto van iemand zegt:
"wat ben je toch leuk![]()
je kent me niet"
Do3 MiJ RezSzPectjuH TruG NTBquote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n type die op hyves bij een chagrijnige foto van iemand zegt:
"wat ben je toch leuk![]()
je kent me niet"
Heb je geen hyvesquote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh nee! Ik heb nog geen eens hyve'
Gast, coole mensen hebben Facebook. Hyves is voor tuig van de richel.quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je geen hyves![]()
![]()
Maar....maar...
Heb je vrienden?
Alsof die moet poepen en het lukt niet. Ben wel is benieuwd hoe hij kijkt als hij écht kijkt als die moet poepen en het lukt niet.quote:
Ik heb ook Facebook, maar daar doe ik al helemaal niks meequote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gast, coole mensen hebben Facebook. Hyves is voor tuig van de richel.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je geen hyves![]()
![]()
Maar....maar...
Heb je vrienden?
Wat is mis met de uitstraling van Haifa?quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kan het niet uitleggen![]()
Gewoon die uitstraling denk ik?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Ben. het volgende:
[..]
Alsof die moet poepen en het lukt niet. Ben wel is benieuwd hoe hij kijkt als hij écht kijkt als die moet poepen en het lukt niet.
Tsja, als je maar één vriend hebt die het actief gebruikt dan is het niet zo leuk, inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ook Facebook, maar daar doe ik al helemaal niks meeSnap de lol er ook niet van, meisje uit Zweden wat ik ken doet er dagelijks tientallen dingen volgens mij
Is zij nou Marokkaanse? Ik kan het niet plaatsen in ieder geval.quote:Op maandag 16 november 2009 20:16 schreef Sjaakz het volgende:
En natuurlijk Ms.Sjaakz
[ afbeelding ]![]()
Hoezo excuus? Net of je nog naar de leraar moet stappen oid..quote:
Leve het OVquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo excuus? Net of je nog naar de leraar moet stappen oid..![]()
Maarmaarmaar ja die kutmetro deed weer stom=p
Dan neem je toch gewoon de tram? Dan hoef je ook (bijna) niet te lopen naar de uni.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo excuus? Net of je nog naar de leraar moet stappen oid..![]()
Maarmaarmaar ja die kutmetro deed weer stom=p
Ik weet niet of ze zo'n formulier daar hebben, maar bij de NS kan je dat wel invullen bij vertragingen enzo. En als je echt een kutweek gehad hebt met de trein vul je er gewoon een paar extra in waar je geen last van had, maar wel om ze er vriendelijk op te attenderen dat ze hun werk kut dedenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
wat voor formulier? =p En uh nee dat klinkt als energieverspilling![]()
wikwakka..waarom heb ik die tram daar nog nooit gezien? Maar het is niet zo ahndig voor mij om met de tram te gaan want dan moet ik met de bus-metro-tram ipv bus-metro
Je hebt tram 7 toch wel eens voor de uni zien staan? En 21 stopt er ook vlakbij. Maar ja, als je de metro neemt dan kom je altijd vna de andere kan aanlopen, dus vandaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
wat voor formulier? =p En uh nee dat klinkt als energieverspilling![]()
wikwakka..waarom heb ik die tram daar nog nooit gezien? Maar het is niet zo ahndig voor mij om met de tram te gaan want dan moet ik met de bus-metro-tram ipv bus-metro
Nee nog nooit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt tram 7 toch wel eens voor de uni zien staan? En 21 stopt er ook vlakbij. Maar ja, als je de metro neemt dan kom je altijd vna de andere kan aanlopen, dus vandaar.
Ik noem dat achter de uniquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt tram 7 toch wel eens voor de uni zien staan? En 21 stopt er ook vlakbij. Maar ja, als je de metro neemt dan kom je altijd vna de andere kan aanlopen, dus vandaar.
Als je uitquote:
Ja ''wallah''quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Studeer je wel echt aan de EUR dan, als je die dingen nooit ziet?
Met je bontkraagjequote:
Je broer heeft groot gelijk, de hele westelijke kand van de uni is de voorzijde. Het is dan ook niet voor niets dat aan die kant de grote ingangen zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ook=p
mn broer noemt dat ook ''voor''..de sukkel
Ik ga morgen even kijken..want heb dat nog nooooit gezienquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je bontkraagje.
[..]
Je broer heeft groot gelijk, de hele westelijke kand van de uni is de voorzijde. Het is dan ook niet voor niets dat aan die kant de grote ingangen zitten.
Ik typ te snel, ik zal maar niet over jouw taalfouten beginnenquote:
Paupers met een autoquote:
Ik ben dan ook geen armoedige student.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik typ te snel, ik zal maar niet over jouw taalfouten beginnen.
[..]
Paupers met een auto. Een echte student neemt het OV of zijn fiets.
over drie weken praktijkexamen![]()
Snel typen is geen excuus voor incorrecte spelling ..vind ik. Kijk mijn zinnen zijn echt bagger enzo maar dat komt omdat je daarbij moet nadenken. Maar spelling ja kijk ja dat weet je gewoonquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik typ te snel, ik zal maar niet over jouw taalfouten beginnen.
[..]
Paupers met een auto. Een echte student neemt het OV of zijn fiets.
over drie weken praktijkexamen![]()
Wat studeer jij ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen armoedige student.
Ja, maar hij is toch wel een beetje een soort buitenlander hè. Hij is niet hier opgegroeid zoals wij.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Snel typen is geen excuus voor incorrecte spelling ..vind ik. Kijk mijn zinnen zijn echt bagger enzo maar dat komt omdat je daarbij moet nadenken. Maar spelling ja kijk ja dat weet je gewoon
Allochtoon, reprezent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, maar hij is toch wel een beetje een soort buitenlander hè. Hij is niet hier opgegroeid zoals wij.
Ik heb een excuus, jullie nietquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allochtoon, reprezent.
[..]
Ik heb een excuus, jullie niet.
*hier een lollige grap over wat je dan wel op de uni doet*
hihi
Mijn vriendin naar school brengen of ophalen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan? Oh of je studeerde hehe
Nu denk ik gelijk dat je die ene gare gozer bent die een bloedmooie vriendin heeft en ALTIJD op de uni is om op zn vriendinnetje te wachten..en stiekem andere meiden probeert te versierenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mijn vriendin naar school brengen of ophalen.
Wat een galante jongeman/heer ben jequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mijn vriendin naar school brengen of ophalen.
Nee ik ben er misschien een keer of 10 geweest, maar ja, ik woon er mijn hele leven redelijk in de buurt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nu denk ik gelijk dat je die ene gare gozer bent die een bloedmooie vriendin heeft en ALTIJD op de uni is om op zn vriendinnetje te wachten..en stiekem andere meiden probeert te versieren
Ja duh. Alsof ik haar alleen over straat laat gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een galante jongeman/heer ben je.
De streetz van Rotterdam zijn een hel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja duh. Alsof ik haar alleen over straat laat gaan.
Haha die RET banner onderin gelijk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Waaromt woont iedereen hier om en nabij Rotterdam?
[..]
De streetz van Rotterdam zijn een hel.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee ik ben er misschien een keer of 10 geweest, maar ja, ik woon er mijn hele leven redelijk in de buurt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja hoor.. ofniet? Ofwel? Mischien? Tsja, toch?
Dat is lekker hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wellicht XD
Even serieus..ik eet broccoli
Ik kop hem wel in wikwakka:quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jij snapt mij echt niet he? Je had moeten zeggen ''ah meisie toch succes ermee'' of IETS in die richting. Denk je echt dat ik te wachten sta op zo een rotreactie van jou?![]()
Of wacht..je weet wel dat ik daar niet op sta te wachten maar vindt het leuk om me te irriteren?![]()
Anywaaaaaaaaaay'' ik ga eten
hoi!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wellicht XD
Even serieus..ik eet broccoli
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
What the hell is broccoli anyway... shut up with the broccoli...
Op die grote lege plek stond ooit jouw huis?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben vandaag emotioneel, ik mis mijn oude huis:
[ afbeelding ]
Ja, is gesloopt, jwt. Verbrand door de zon en weggespoeld door de zee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Op die grote lege plek stond ooit jouw huis?
Aan de ene kant wel, alhoewel Rotterdam ook wel wat dingen beter heeft geregeld dan daarquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef Rookert het volgende:
Ziek relaxed...*jaloersheid heerst*
Wat kut om nu in een flat in Rotterdam te zitten dan
Trouwens, volgens mij lijkt Marokko in bepaalde opzichten (qua architectuur en landschap) wel sterk op Oman.quote:
Dit is een Turkse moskeequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef Todesschwalben het volgende:
Alleen hebben we niet zulke moskeeén.
Sterker nog, dat type is verboden.
Die mogen ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is een Turkse moskee. Een utizondering, de meeste zien er zo uit:
[ afbeelding ]
En dan allemaal met net andere steensoorten, kleuren en patroontjes.
Het is verboden omdat het volgens de Marokkaanse overheid de architectuur is die door fundamentalisten worden gebruikt. Er is dan ook een enorm verschil tussen typisch Noord-Afrikaanse moskeeén en andere moskeeen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
lol wut
Hoezo niet? Ies haram? Ist verboten? Wat een cultuurverloedering.
Je gebruikt het woord 'sporten' toch maar niet meerquote:
Ah, oke. zijn alle oude moskeeën dan gesloopt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Het is verboden omdat het volgens de Marokkaanse overheid de architectuur is die door fundamentalisten worden gebruikt. Er is dan ook een enorm verschil tussen typisch Noord-Afrikaanse moskeeén en andere moskeeen.
Alle oude moskeeén in Marokko zijn gewoon in Moorse stijl gebouwd - zoals de Hassan II moskee dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je gebruikt het woord 'sporten' toch maar niet meer?
[..]
Ah, oke. zijn alle oude moskeeën dan gesloopt?
Hannah Montana werd heel hard gesloopt in Family Guy vorige weekquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke nu moet ik écht wat aan school gaan doen. Zo jeetje..wil je net beginnen komen dr allemaal leuke programma's..friends- two guys and a girl *zapzap* toen kwam ik op disney channel terecht..dat is nieuw? En toen moest ik hannah montana wel kijken![]()
En nu ben ik moe..van het tv kijken
Family guyquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hannah Montana werd heel hard gesloopt in Family Guy vorige weekZe werd een robot en ging als King Kong een gebouw beklimmen, geweldig
![]()
Ik had vandaag voor het eerst van mn collegejaar 2 vakken op 1 dag, het was ook vermoeiend, 4 uur les
Ik dacht dat alleen jongens Family Guy leuk vonden, maar jijquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Family guy![]()
Autch, zwaaaaaar hoor haha
Ik ook, gelukkig hebben wij maar één vrouw als professor. Maar wel een oervervelende duitse.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen jongens Family Guy leuk vonden, maar jij![]()
Ja, mn ogen vielen serieus dicht, volgens mij komt het omdat het een vrouw was, heb slechte ervaringen met vrouwen die doceren bij hoorcolleges. Ze laat ook telkens een stilte van een paar seconden vallen en dan denk je ""
Heb mannelijke trekjes..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen jongens Family Guy leuk vonden, maar jij![]()
Ja, mn ogen vielen serieus dicht, volgens mij komt het omdat het een vrouw was, heb slechte ervaringen met vrouwen die doceren bij hoorcolleges. Ze laat ook telkens een stilte van een paar seconden vallen en dan denk je ""
Zolang ze maar niet fysiek zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb mannelijke trekjes..![]()
Me 2. Ze zijn zwaar irritant hahahh..is gewoon niet aan vrouwen besteed
Die tirade is al geweest, toen ik over die kokosrepen begonquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet fysiek zijn![]()
Ik was aan het wachten op een feministische tirade, maar dit valt me alleszins mee
Nahh..niet dat ik weet iigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet fysiek zijn![]()
Ik was aan het wachten op een feministische tirade, maar dit valt me alleszins mee
Tja, maar dat is ook gewoon walgelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die tirade is al geweest, toen ik over die kokosrepen begon.
Ze houden daar niet zo van hele grote moskeeën, wel in elke wijk een kleine(re). Er is maar één echt grote, de grand mosque muscat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
Arabische moskeeën zijn echt uit sproojesboeken getoverd lijkt het wel.
Heeft wel wat.
Maar die Turkse in Oman is niet zo mooi. Ze hadden niet zo een groot budget denk ik.
Lees dan, blijkbaar vinden ze daar dat Midden oosterse moskeeën met terrorisme/fundamentalisme te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef IHVK het volgende:
Maar waarom is maar één stijl toegestaan in Marokko?
Zeg dat tegen marokkaanse18 en vrouwen in het algemeen die dat soort dingen naar binnen blijven stouwenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, maar dat is ook gewoon walgelijk1 of 2 van die dingen, ok, maar 5 ofzo, dan ga je toch over je nek
Tja volgens mij waren de eerste islmaitische gebedshuizen ook redelijk sober, dus het is wel logisch. Die grote moskee is wel mooi trouwens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze houden daar niet zo van hele grote moskeeën, wel in elke wijk een kleine(re). Er is maar één echt grote, de grand mosque muscat.
Overheen gelezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Lees dan, blijkbaar vinden ze daar dat Midden oosterse moskeeën met terrorisme/fundamentalisme te maken hebben.
Stouwen/douwen/gooien/smijten/duwen/stoppen/vreten/oppeuzelen, wat jij wilquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
stouwen klink echt heeeeeeeeel vies!?
Je hebt door dat het ranzig is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
stouwen klink echt heeeeeeeeel vies!?
oppeuzelen vind ik echt een heeeeeeeeel vervelend woord. Ik word agressief van sommige woorden..en dat is er één van.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stouwen/douwen/gooien/smijten/duwen/stoppen/vreten/oppeuzelen, wat jij wil.
lol.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt door dat het ranzig is?
"ziet beeld voor zich van een moddervette ' dame' die steeds uit een andere hand een hap uit een reep neemt en haar mond afveegt aan 1 van haar onderkinnen*
Nee, 'w'allah' en 'mattie' dat zijn pas woorden om gek van te wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
oppeuzelen vind ik echt een heeeeeeeeel vervelend woord. Ik word agressief van sommige woorden..en dat is er één van.![]()
als iemand ''koek'' zegt word ik ook boos![]()
Echt op zo een gare manier..''koek''
Marokkaanse18 gespot:quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt door dat het ranzig is?
"ziet beeld voor zich van een moddervette ' dame' die steeds uit een andere hand een hap uit een reep neemt en haar mond afveegt aan 1 van haar onderkinnen*
Oja, post eens een foto danquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
lol.
Ik ben slaaaaaaank! Shut up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |