Eindelijk neemt een supermarkt een assoirtemment van allochtonen in hun selectie ik ben daar erg blij over - en AH is de enige supermarkt die opkomt voor de belangen van allochtonenquote:ZAANDAM - Albert Heijn zet de jacht in op allochtone klanten. Filialen van de marktleider in wijken in buurten met grote concentraties allochtonen krijgen een speciaal assortiment gericht op deze doelgroep.
Dat schrijft Distrifood. De eerste winkel met het aangepaste assortiment is afgelopen donderdag geopend in de Rotterdamse deelgemeente Kralingen-Crooswijk. Dit betreft het voormalige koopcentrum Den Toom. Het is echter niet de bedoeling het nieuwe assortiment over alle filialen uit te rollen.
Pascale Smeets van Albert Heijn: 'Per winkel zal worden bekeken of die in aanmerking komt voor het speciale exotenassortiment. Het is echter beslist niet zo dat dit soort assortiment over de hele formule zal worden uitgerold.' Het assoriment betreft agf en kruidenierswaren.
Bron : zibb.nl/food
dat ook maar er komen nu ook Marokkaans brood en Marokkaanse vlees of etenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:49 schreef Dementor het volgende:
Wat mis je dan in de AH wat niet bij Achmed de islamitische slager op elke hoek van de straat in een allochtonenwijk te krijgen is?
Ik heb altijd het idee dat allochtonen juist naar de kleine winkeltjes gaan omdat het daar een stuk goedkoper is.
De nieuwe producten zullen wel voor een speciale AH prijs verkocht worden en helaas maar waar dat is voor veel allochtonen nog steeds onbetaalbaar.
Ik meen toch echt dat vlees Halal moet zijn wil een moslim het eten, wat dat betreft zou ik de AH niet vertrouwen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
dat ook maar er komen nu ook Marokkaans brood en Marokkaanse vlees of eten
kijk eens naar de Internationale pad bij de Albert Heijn
AH: Alles Halal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef dVTB het volgende:
AH: Achmed Heijn
turks brood, dat moet er komenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:49 schreef Dementor het volgende:
Wat mis je dan in de AH wat niet bij Achmed de islamitische slager op elke hoek van de straat in een allochtonenwijk te krijgen is?
denk eens positiefquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Met zo'n TT dacht ik dat de kassiere's razzia's aan het inzetten waren op allochtone winkeldieven (a la Anja Joos).
Specialiteiten moet je niet bij de supermarkt halen, het vlees, groente en eigenlijk alle verse spullen zijn zeer ondermaats bij AH, dat zal bij de nieuwe spullen idem zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:00 schreef ShaoliN het volgende:
Zo richt men zich niet alleen op de Allochtonen. Het is voor de Nederlander ook wel eens leuk dat hij/zij niet naar een speciaalzoek heeft, wanneer je exotisch wilt eten.
De TT is ook niet echt duidelijk.quote:
Ik weet niet in welk achtergesteld gebied je woont, maar hier valt dat wel mee. Het is geen keurslager, maar A.H. heeft goed spul hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Specialiteiten moet je niet bij de supermarkt halen, het vlees, groente en eigenlijk alle verse spullen zijn zeer ondermaats bij AH, dat zal bij de nieuwe spullen idem zijn.
Precies en dan komt de uitkering weer in zicht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:02 schreef descendent1 het volgende:
Hmm, ik denk alleen niet dat de (in mijn omgeving meestal) Turkse buurtsupers daar blij mee zullen zijn....daar gaat hun klandizie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |