quote:
Zingen hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:18 schreef D. het volgende:
zit ze daar een beetje de boel vol te spemmen
quote:
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van wordquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
April? Waarom april? Je bedoelt juni zeker?
Ongetwijfeldquote:
Ah, Mockingbird Hillquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zingen hoorAnders had ik wel SpemmerdeSpem gezegd
Oeh, ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben
Ik houd niet van verjaardagen (zie mijn opmerking over 'verplicht' feesten)quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van word
Nog een lente-kindjequote:
Klopt we hebben ook geen plannen alleen dat we samen zijn met oud en nieuwquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Maar ik houd meer van spontaan, en feesten omdat je moet feesten is niet echt aan mij besteed
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd niet van verjaardagen (zie mijn opmerking over 'verplicht' feesten)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
Thuis![]()
Half negen vertrokken en om 11 uur weer in Holland.......
Koffers in de gang en je pc aanquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
Thuis![]()
Half negen vertrokken en om 11 uur weer in Holland.......
Dag lief D-tjequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef D. het volgende:
Anyway..
bedtijd
Fijne avond verder iedereen, en voor dadelijk/straks/ooit welterusten![]()
Ik ben ook in April Jarigquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |