Ik toch ook maar.... Te nieuwsgierigquote:
Mijn ex en ik hadden altijd muziek op staan en altijd The killersquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Mogguh en avond dames![]()
Arwen vind The Killers tof![]()
In de auto onderweg terug van deventer nara Den Bosch, stond the Kilelrs op, oh mam dat is een heel leuk liedje, intussen mee swingt en la-laalaaa geluiden op de deun maakt
Ik ben er blij mee, kan ik een beetje sturen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hadden altijd muziek op staan en altijd The killers
Ze herkent het denk ik van uit de buik want ze gaat direct swingen.![]()
Vreetzakquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef Kleurdoos het volgende:
honger!
Ssssssstttttquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef Kleurdoos het volgende:
honger!
Ik vind het ook leuk alleen vind ik het soms best lastig omdat ze een kopie van haar papa is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, kan ik een beetje sturen.
En hopenlijk over de K3 fase heen helpen.
Ik gruwel echt van K3
Hou je stil! Ik lig in bed het te negeren nuquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef Kleurdoos het volgende:
honger!
K3 is hier wel hot, en ik vind het niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, kan ik een beetje sturen.
En hopenlijk over de K3 fase heen helpen.
Ik gruwel echt van K3
iers ontbijt met scones enzo, dat mis ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
OOh die hadden ze in engeland lekkere
Tot nu toe vind ze the kilelrs leuk, Kings of leon ook welquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk alleen vind ik het soms best lastig omdat ze een kopie van haar papa is.
En dan moet ik toch even slikken als ze daar staat te swingen![]()
We zingen samen wel k3 zij doet de oya lele's en ik de rest van het liedje![]()
Je doet blijkbaar juist iets ontzettend goedquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Wel typisch, vorige week was ik bij vriend X op bezoek, filmpje gekeken en heb ik daar als gast gekookt, vandaag met X bij Y op bezoek voor zijn verjaardag, ook daar gekookt
![]()
Ik doe iets niet goed
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je doet blijkbaar juist iets ontzettend goed
Volgende keer maar even uitschieten met de peper ofzo
Yup alles, ik vmoet bij die clip van On Call zo lachen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ken je t oude werk van kings of leon evenstar?veule mooier
en closer van de nieuwe cd, lovely
hier ook en aan de snaren frotten en plectrum happenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:19 schreef She-Wolf het volgende:
Daryl vind alles leuk. Bij muziek gaat ze huppen en in dr handjes klappen.![]()
Vooral als mijn lief gitaar speelt. Hij blij, tenminste iemand die het waardeert.
ik ben naar een concert geweest!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Yup alles, ik vmoet bij die clip van On Call zo lachen.
Ik vind revelry ook wel fijn
*jaloers is*quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben naar een concert geweest!
hihi ja idd. al vindt hij het niet erg. Hij hoopt juist dat ze muziek gaat maken, stiekem.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier ook en aan de snaren frotten en plectrum happen
tot grote ergenis
ik denk dat t hier niet mogelijk is om geen muziek te makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
hihi ja idd. al vindt hij het niet erg. Hij hoopt juist dat ze muziek gaat maken, stiekem.
succes daarmeequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef m@x het volgende:
Kings of LeonKai is deze zomer meegeweest naar Schollenpop. Hij vond De Staat erg leuk
En nu moet ik naar bed want meneer heeft aangekondigd dat hij morgen heel vroeg op gaat staan omdat hij dan misschien Sinterklaas nog kan zien als hij wat in zijn schoen stopt.
Geen vervoer maar anders was ik gegaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Morgen is de oudersnatuurlijk beurs. Zijn er buiten Macka en mij nog mensen die gaan?
Nou, dat kan nog tegenvallen. Onze oudste wil alleen maar dansen en zingen. Terwijl er hier een stuk of 7 gitaren, een drumstel en een keyboard staan. En kleine instrumenten zoals mondhrmonica, tambourine, shakers...quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat t hier niet mogelijk is om geen muziek te makenhuis staatt vol instrumenten en ze heeft zelf al een roze gitaartje
haha hier ook (maar 3 gitarenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:27 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Nou, dat kan nog tegenvallen. Onze oudste wil alleen maar dansen en zingen. Terwijl er hier een stuk of 7 gitaren, een drumstel en een keyboard staan. En kleine instrumenten zoals mondhrmonica, tambourine, shakers...jammer joh
hoog houden, koelen en wanneer mogelijk naar EHquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:30 schreef Kleurdoos het volgende:
en verhip
ik geloof dat ik mn ringvingerteen heb gebroken net
(gestoten en nu staat ie scheef en wordt heel dik, zit nu ijs op)
als t gebroken is.. wat moet ik er nu mee doen dan ?
juh nu met washand en ijsklontjes.. pijn valt wel mee (hoge pijngrens gelukkig, pfoei) maar hij staat wel scheelquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:35 schreef RockabeIIa het volgende:
kleurdoos, bak ijswater in de buurt? :/
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh nu met washand en ijsklontjes.. pijn valt wel mee (hoge pijngrens gelukkig, pfoei) maar hij staat wel scheel
quote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een kortingsbon gevonden voor Chuck[/Tevens TVP.
Die van mij stuiterde haar bed uit, pakte haar kado uit en trok toen mij mijn bed uit want er zat ook wat in mijn schoen.quote:Op zondag 15 november 2009 07:30 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Het feestje gisteren was erg gezellig. Wel een beetje laat.![]()
Sinterklaas heeft gereden! Maar ze is vergeten dat ze d'r schoen heeft gezet (nog boven), zal ik het vertellen?![]()
Die van mij ookquote:Op zondag 15 november 2009 07:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
Die van mij stuiterde haar bed uit, pakte haar kado uit en trok toen mij mijn bed uit want er zat ook wat in mijn schoen.
quote:Sander om half 7: MAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAA *hele buurt wakker* MAAAAAAM er zit wat in mijn schoen!!!
Nee wij hadden onze schoenen niet gezet...de kids wel een klein snoepkequote:Op zondag 15 november 2009 07:16 schreef bodpa09 het volgende:
Goedemorgen Stout! Al lang wakker?
Zat er iets in je schoen?
Heb je wel hard gezongen dan?quote:Op zondag 15 november 2009 09:19 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen![]()
hier niets in mn schoen![]()
![]()
Arme Jetske, beterschap
Oh dan kan het welquote:
6,99quote:Op zondag 15 november 2009 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dan kan het wel
DorastofzuigerIk ga morgen meteen kijken of ze die hier ook hebben
3 weken lang, Vivi?quote:Op zondag 15 november 2009 09:52 schreef Vivi het volgende:
Oh, doen jullie niet elke dag schoenzetten?.[/oudern00b]
Het is maar goed dat ie niet meer gelooft, Sinterklaas komt namelijk niet in Duitsland.quote:Op zondag 15 november 2009 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hier nog geen schoen gezet door onze inmiddels ongelovigeHij heeft er nog niet om gevraagd, maar het mag natuurlijk best een paar keer. Moet Sint nog wel even iets inslaan voor erin trouwens
Die is er nooit bij: die staat buiten op de rendieren te passenquote:Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef phluphy het volgende:
Oh lachen! En is Rupert () ook heus zwart?
das een hele slimme oplossing!quote:Op zondag 15 november 2009 12:13 schreef livelink het volgende:
Lastig soms, al die verschillen in schoen zetten. Bij mij mogen ze elke zaterdag hun schoen zetten vanaf het moment dat Sinterklaas aankomt in het land. Maar andere kinderen uit de klas mogen pas hun schoen zetten vanaf volgende week (het moment dat Sinterklaas in onze plaats aankomt). Zo was er ineens een heftige discussie aan tafel tussen 2 vriendinnen afgelopen week. Ik heb uiteindelijk gezegd dat Sinterklaas met de ouders afspreekt wanneer de kindjes hun schoen mogen zetten.
quote:Op zondag 15 november 2009 14:09 schreef Asyniur het volgende:
ow, en ik ben inmiddels bij met lezen!!
babykleertjes vouwen?quote:Op zondag 15 november 2009 14:09 schreef Asyniur het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen...
Was vouwen?
Dat moet ook nog gebeuren. Maar ik heb geen sokken meer in mijn kast en de handdoeken zijn ook bijna op...quote:
hmmm das minder...quote:Op zondag 15 november 2009 14:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat moet ook nog gebeuren. Maar ik heb geen sokken meer in mijn kast en de handdoeken zijn ook bijna op...
En er staat ook nog een afwas
k heb gemerkt dat t voor mij dan helpt om even te gaan uitwaaien, en daarna weer wat te doen, in hoeverre het energielevel t aan kan dan welquote:Op zondag 15 november 2009 14:25 schreef miss_sly het volgende:
ik herken het, sjak. dan moet je te veel en heb je nergens meer echt de rust voor, waardoor je uiteindelijk weinig tot niets doet...zo werkt het bij mij tenminste.
ik had vandaag wat dingen willen opruimen en uitzoeken. in plaats daarvan lig ik op de bank en ren regelmatig naar het toilet. schaap ligt er ook en Senna slaapt gelukkig en lijkt haar drinken binnen te houden.
als je toch gaat zitten. kun je ronde 2 overslaanquote:Op zondag 15 november 2009 14:55 schreef Asyniur het volgende:
Beterschap voor de zieken en succes voor de verzorgenden onder jullie!![]()
Nou de afwas is afgewassen, drogen is voor ronde 2
Even zitten tussendoor...
Dan moet ik wel heel lang blijven zittenquote:Op zondag 15 november 2009 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je toch gaat zitten. kun je ronde 2 overslaanen meteen door naar opruimen
een dag beroerd en leeglopen en daarna weer opknappenquote:Op zondag 15 november 2009 14:42 schreef miss_sly het volgende:
ET , dank je. en 2 keer? hoe lang duurde het bij jou?
uitwaaien is hier echt even geen optie
trui, succes met je ziekenboeg. jij zelf nergens last van?
tsja, een mooie meid met een natte onderbroek, natuurlijk zwaait ie naar je!quote:Op zondag 15 november 2009 14:57 schreef snoopy het volgende:
Zo, ik ben tot mijn onderbroek natgeregend maar sint zwaaide wel naar me
quote:Op zondag 15 november 2009 15:43 schreef trui het volgende:
[..]
tsja, een mooie meid met een natte onderbroek, natuurlijk zwaait ie naar je!
Ahum, ze schreef "tot" mijn onderbroek, niet "tot en met".quote:Op zondag 15 november 2009 15:43 schreef trui het volgende:
[..]
tsja, een mooie meid met een natte onderbroek, natuurlijk zwaait ie naar je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |