De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter bepaalde dingen die mij volslagen gek maken. Nee stop! lees verder.
Opgetogen zat ik te kijken naar de wedstrijd ita-nld. Ik vewachtte veel van onze mannen. Van persie in de spits? mooi.
Jammer was echter dat van persie dus echt duidelijk maar dan ook duidelijk tekort komt voor de top. na 10 minuten mocht hij vertrekken
(met het schaamrood op de lippen) en mocht Haas Bang Stuntelaar erin. Klacht 1: van persie zuigt
Wat me verder opviel is dat de scheids zich echt door alles liet foppen. Deze gast trapte overal in. Verschrikkelijk irritant die schwalbes.
Het zit wellicht in de cultuur van italianen om foul play te spelen. Vreselijk..

Als ik op het veld stond sprong ik perongeluk op om daarna met 1
voet op zijn keel te belanden en de andere voet in zijn kruis. klacht 2: vals spelende ploegen
Het niveau viel me verder erg tegen. Ik hoopte op actie. Dat kwam dan ook toen Chuck Norris erin kwam.
(die ene met die rode baard). Ik heb gedurende een van mijn vechtkampen regelmatig met deze norris gespard. Ik won wel ,
maar met enige moeite. Deze Norris kon mij dan ook zeer bekoren.
Misschien hadden jullie het niet gezien maar na afloop van de wedstrijd had ik nog even met Norris gespard(wie had dit gezien??)
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen.
Klacht 1: schwalbe itakken
Klacht 2: haas bang stuntelaar
Klacht 3: van persie komt tekort
Klacht 4: scheids zuigt