quote:Mag weg voor deze lage prijs omdat 1 van de pickup kapjes niet past bij de rest...
Japanse!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef LeNick het volgende:
Waarom is een gewone Squier niet zo goed, maar bijv. eentje uit China of Korea wel opeens?Je zou juist verwachten dat die minder zijn..
Vind het jammer van die gele relic plaatjes: http://link.marktplaats.nl/289705783 anders had ik hem genomenen een andere hele mooi Koreaanse was opeens verwijderd.. Daar had ik nog wel op geboden zelfs..
Is er trouwens nog een reden waarom er op de ene gitaar wel zo'n 'whammy' (toch?) ding zit en op de andere niet?
Ja, die is erquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef LeNick het volgende:
Is er trouwens nog een reden waarom er op de ene gitaar wel zo'n 'whammy' (toch?) ding zit en op de andere niet?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef KaMo het volgende:
Ik heb de lelijkste gitaar van de wereld
Sommigen willen dat vibrato/tremolo effect gewoon hebben. Die jengelstengels zijn door verschillende fabrikanten met de jaren verbeterd, aangepast etc, daarom heb je nu zoveel modellen. Maar ze kunnen ook nadelen hebben. Ontstemmen was ooit een nadeel, vandaar dat Floyd Rose met locking nuts enzo kwam. Er zijn ook genoeg mensen die helemaal geen zin hebben in zo'n ding en dus liever een vaste brug willen (zoals een Tune-O-Matic).quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef LeNick het volgende:
[..]
Zonder is mooier..maar wat is dan de reden?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VET!!!
![]()
![]()
Veel plezier ermee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef KaMo het volgende:
Kut!
De elementen van de Aria, passen niet in mijn witte elementen kapjes, de pooltjes zitten anders
Is zwart niet gewoon mooier?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef KaMo het volgende:
Kut!
De elementen van de Aria, passen niet in mijn witte elementen kapjes, de pooltjes zitten anders
quote:
Japanse squier FTW!quote:
Die stond hier ook alquote:Op woensdag 18 november 2009 01:01 schreef GoodGawd het volgende:
@ wat ik tegenkwam @ gitaarnet:
[ afbeelding ]
Resultaat:
[ afbeelding ]
Geweldig
Ja dat kan, maar ik ken mezelf, dan verneuk ik het weerquote:
Of even laten doen, of nieuwe elementen zoeken.quote:Op woensdag 18 november 2009 07:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik ken mezelf, dan verneuk ik het weer
Of de hele zooi gewoon in de kliko gooien.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of even laten doen, of nieuwe elementen zoeken.
Of een nieuwe slagplaat.
Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of de hele zooi gewoon in de kliko gooien.
Je wil gewoon een output de microfoon ingang in gooien ofwat ?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef genakt het volgende:
ik wil me versterker op me computer aansluiten iemand hier ervaring mee ?!
heb spider line 6 IV
denk het weet ik nietquote:Op woensdag 18 november 2009 13:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je wil gewoon een output de microfoon ingang in gooien ofwat ?
Het gaat soweiso echt heel kut klinken dat kan ik je nu wel al vertellenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef genakt het volgende:
ik denk dat ik die record out/phones in de roze moet duwen op m e computer en de cd/mp3 op de groene van me computer dan zou ik hem toch als opnamen en box kunnen gebruiken ?
ervaring ?!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat soweiso echt heel kut klinken dat kan ik je nu wel al vertellen
Ja dat jke zo gaat opnemen via de computer. Clean is misschien nog wel te doen, maar overdrive/distortion gaat echt waardeloos klinken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef genakt het volgende:
[..]
ervaring ?!
en bedoel je dat ik hem als box gebruik
of dat ik ga opnemen via me comp ?
hoe moet ik het dan doen ?!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat jke zo gaat opnemen via de computer. Clean is misschien nog wel te doen, maar overdrive/distortion gaat echt waardeloos klinken.
Nouja als je thuis een beetje wil gaan opnemen is iets als een toneport eigenlijk wel een makkelijk ding, dan vis je je geluid uit je computer zelf, maar dat kost wel weer een paar tientjes dan. De kwaliteit van een webcam microfoon is waarschijnlijk nog hoger dan als je het direct in je computer gaat inpluggenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja als je thuis een beetje wil gaan opnemen is iets als een toneport eigenlijk wel een makkelijk ding, dan vis je je geluid uit je computer zelf, maar dat kost wel weer een paar tientjes dan. De kwaliteit van een webcam microfoon is waarschijnlijk nog hoger dan als je het direct in je computer gaat inpluggen
neequote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Cynic het volgende:
Hebben die nieuwe Spiders geen usb aansluiting ofzo?
ja was al aan het kijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Die kleintjes zijn vaak 2e hands een stuk geodkoper te vinden, ik hem mijn UX1 (die heeft ook nog een mic ingang) via marktplaats voor 60e gekocht ofzo
Met dat ding kan je je ouders nog overhalen hem voor je te kopen omdat je dan met een koptelefoon kan spelen en zij geen last van je hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef genakt het volgende:
[..]
ja was al aan het kijken
wat een dure hobby zeg gitaar spelen![]()
moet die dan nog hebben en een pedaal
haha gelukkig volgende week jarig en binnenkort kerst
Pedalen zijn toch met een Lijn6 overbodig? Daar zit al het mogelijke zowat inquote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef genakt het volgende:
[..]
ja was al aan het kijken
wat een dure hobby zeg gitaar spelen![]()
moet die dan nog hebben en een pedaal
haha gelukkig volgende week jarig en binnenkort kerst
ja heb nu die dean v van The_dean en 30 wat versterker maar gaat wel super hard voor op me kamerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met dat ding kan je je ouders nog overhalen hem voor je te kopen omdat je dan met een koptelefoon kan spelen en zij geen last van je hebben
deze wil ikquote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pedalen zijn toch met een Lijn6 overbodig? Daar zit al het mogelijke zowat in
En het spelen is zo duur niet... alleen al die rommel die je er altijd graag bij wil hebben
geweldig echt super !quote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef The_Dean het volgende:
Dat hij hard kan wil niet zeggen dat hij ook hard moet
En hoe bevalt de V?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |