quote:Mag weg voor deze lage prijs omdat 1 van de pickup kapjes niet past bij de rest...
Japanse!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef LeNick het volgende:
Waarom is een gewone Squier niet zo goed, maar bijv. eentje uit China of Korea wel opeens?Je zou juist verwachten dat die minder zijn..
Vind het jammer van die gele relic plaatjes: http://link.marktplaats.nl/289705783 anders had ik hem genomenen een andere hele mooi Koreaanse was opeens verwijderd.. Daar had ik nog wel op geboden zelfs..
Is er trouwens nog een reden waarom er op de ene gitaar wel zo'n 'whammy' (toch?) ding zit en op de andere niet?
Ja, die is erquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef LeNick het volgende:
Is er trouwens nog een reden waarom er op de ene gitaar wel zo'n 'whammy' (toch?) ding zit en op de andere niet?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:12 schreef KaMo het volgende:
Ik heb de lelijkste gitaar van de wereld
Sommigen willen dat vibrato/tremolo effect gewoon hebben. Die jengelstengels zijn door verschillende fabrikanten met de jaren verbeterd, aangepast etc, daarom heb je nu zoveel modellen. Maar ze kunnen ook nadelen hebben. Ontstemmen was ooit een nadeel, vandaar dat Floyd Rose met locking nuts enzo kwam. Er zijn ook genoeg mensen die helemaal geen zin hebben in zo'n ding en dus liever een vaste brug willen (zoals een Tune-O-Matic).quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef LeNick het volgende:
[..]
Zonder is mooier..maar wat is dan de reden?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
VET!!!
![]()
![]()
Veel plezier ermee
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef KaMo het volgende:
Kut!
De elementen van de Aria, passen niet in mijn witte elementen kapjes, de pooltjes zitten anders
Is zwart niet gewoon mooier?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:30 schreef KaMo het volgende:
Kut!
De elementen van de Aria, passen niet in mijn witte elementen kapjes, de pooltjes zitten anders
quote:
Japanse squier FTW!quote:
Die stond hier ook alquote:Op woensdag 18 november 2009 01:01 schreef GoodGawd het volgende:
@ wat ik tegenkwam @ gitaarnet:
[ afbeelding ]
Resultaat:
[ afbeelding ]
Geweldig
Ja dat kan, maar ik ken mezelf, dan verneuk ik het weerquote:
Of even laten doen, of nieuwe elementen zoeken.quote:Op woensdag 18 november 2009 07:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik ken mezelf, dan verneuk ik het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |