Echt slecht zal het niet zijn maar zo goed als de jaren 80 zal het zeker niet zijn want die gitaren waren geweldig.quote:Op maandag 16 november 2009 07:27 schreef allsystemshalt het volgende:
In de jaren 80 had Tokai echt goede spullen is het zoveel slechter geworden dan ?
Waarom klinken ze vaak zo boos?quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik probeer je verder ook niet af te branden hoor. Ik vond het gewoon een beetje, mja, vaag klinken. Wat Dribbel ook zegt kan ik wel begrijpen; er is niet heel veel vernieuwing in design qua akoestische gitaren. Niet zo gek ook.
Thanks! Wat vind je normaal niet leuk aan "metal zangstemmen"?.
Ze klinken niet boos. En een beetje schreeuwen is geen zingenquote:Op maandag 16 november 2009 07:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Waarom klinken ze vaak zo boos?
Kent iemand nog leuke screamobandjes?
Nou ja, Les Paul werkte destijds als consultant voor Gibson, dus je kunt wel zeggen dat het "door Gibson" ontworpen is.quote:
Ik lees nu wel dat die Ted McCarty verantwoordelijk is voor de Explorer en de Flying Vquote:
Bah!quote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
http://www2.gibson.com/Pr(...)/Robot-Explorer.aspx
Dat of ze gaan op de retro tour met vintage reissues of van die relic meuk.quote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
Onmogelijk. Daarom beginnen ze ook met die moddeling/programmeerbare presets/USB aansluiting/Line6 rommel dingen.
En dan nog maar te zwijgen over die USB gitaren, zelfstemmende Gibsons, MIDI Fenders, Line6 Variax....
Vintage reissuesquote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat of ze gaan op de retro tour met vintage reissues of van die relic meuk.
Maar dan nog is je gitaar niet overal zuiver...quote:
Klopt...quote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar dan nog is je gitaar niet overal zuiver...
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe intoneer je een akkoestische gitaar eigenlijk, en kan dat uberhaubt wel ?
Ja, je kunt toch met de brug rommelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |