Dit is wel heel slechtquote:
Slecht? Slécht?! Hoor die gast gaan! En niet zomaar een beetje distortion raggen van ha ha. Ik vind dat hij er iets heel vets van gemaakt heeftquote:Op zondag 15 november 2009 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is wel heel slecht![]()
We hebben een punk cover van Hot and Cold
props voor de pogingquote:
Ja, met dit soort Power Metal verwacht je wel een Timo Kotipelo of Tobias Sammet of Andi Deris, maar ik vind het wel leuk klinken. Sowieso houd ik wel van Power Metal met stevige vrouwenzang (ipv dat eeuwige engelachtige gekweel van die gothic chickies, waarvan de meesten gewoon echt niet goed genoeg zijn).quote:Op zondag 15 november 2009 23:22 schreef Meursault het volgende:
[..]
props voor de poging![]()
Ik denk dat het beter had geweest als ze een fatsoenlijke powermetalzanger hadden gebruikt ipv de originele stem.
Ik heb er ook even over nagedacht om een Tokai te kopen maar daar moet dan nog redelijk wat aan verbouwd worden voordat hij helemaal is zoals ik het wil. En ze gebruiken volgens mij ook nog eens andere houtsoorten dan ik in mijn hoofd heb. Dan kan ik hem net zo goed helemaal zelf gaan bouwen.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en waarom? Omdat hij zo goed klinkt of omdat hij er mooi uit ziet? Aan je icoon te zien lijkt het een Les Paul te zijn, dus een ontwerp van Gibson Les Paul. Als jij je gitaar uitzoekt op hoe mooi hij is i.t.t. hoe hij klinkt, had je een Gibson moeten kopen, gezien het dus hun ontwerp model is.
IK hoor hoefgetrappelquote:Op zondag 15 november 2009 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, met dit soort Power Metal verwacht je wel een Timo Kotipelo of Tobias Sammet of Andi Deris, maar ik vind het wel leuk klinken. Sowieso houd ik wel van Power Metal met stevige vrouwenzang (ipv dat eeuwige engelachtige gekweel van die gothic chickies, waarvan de meesten gewoon echt niet goed genoeg zijn).
Deze band vind ik best gaaf. Jammer dat ze helemaal in Canada zitten. Met die muziek moeten ze écht naar Europa.
.
Echt slecht zal het niet zijn maar zo goed als de jaren 80 zal het zeker niet zijn want die gitaren waren geweldig.quote:Op maandag 16 november 2009 07:27 schreef allsystemshalt het volgende:
In de jaren 80 had Tokai echt goede spullen is het zoveel slechter geworden dan ?
Waarom klinken ze vaak zo boos?quote:Op zondag 15 november 2009 22:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik probeer je verder ook niet af te branden hoor. Ik vond het gewoon een beetje, mja, vaag klinken. Wat Dribbel ook zegt kan ik wel begrijpen; er is niet heel veel vernieuwing in design qua akoestische gitaren. Niet zo gek ook.
Thanks! Wat vind je normaal niet leuk aan "metal zangstemmen"?.
Ze klinken niet boos. En een beetje schreeuwen is geen zingenquote:Op maandag 16 november 2009 07:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Waarom klinken ze vaak zo boos?
Kent iemand nog leuke screamobandjes?
Nou ja, Les Paul werkte destijds als consultant voor Gibson, dus je kunt wel zeggen dat het "door Gibson" ontworpen is.quote:
Ik lees nu wel dat die Ted McCarty verantwoordelijk is voor de Explorer en de Flying Vquote:
Bah!quote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
http://www2.gibson.com/Pr(...)/Robot-Explorer.aspx
Dat of ze gaan op de retro tour met vintage reissues of van die relic meuk.quote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
Onmogelijk. Daarom beginnen ze ook met die moddeling/programmeerbare presets/USB aansluiting/Line6 rommel dingen.
En dan nog maar te zwijgen over die USB gitaren, zelfstemmende Gibsons, MIDI Fenders, Line6 Variax....
Vintage reissuesquote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat of ze gaan op de retro tour met vintage reissues of van die relic meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |