SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Je moeder is niet goed genoeg voor wie dan ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Groningen is niet goed genoeg voor wie dan ook
Hooguit studenten en zwervers.
En ik natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Groningen is niet goed genoeg voor wie dan ook
Hooguit studenten en zwervers.
Oh, hier zijn we. Social heeft er ook een gemaakt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef lkb9000 het volgende:
Gekke reintji! Groningen niet goed genoeg voor je he
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:27 schreef Reintji het volgende:
Dat zeg ik, helaas wegens omstandigheden met de vrouw. Maar alles gaat weer goed hoor.
Eerste ritje in een gulfstream (vet) (air ambulance).
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:51 schreef Reintji het volgende:
Wie weet er overigens een programmaatje waarmee ik offline zinnen vanuit het engels naar het spaans kan vertalen?
GameBabequote:Op zondag 15 november 2009 00:54 schreef GameBabe het volgende:
Als ik in de slagerij zou werken (wat onwaarschijnlijk is als vegetarier) en als ik je leuk genoeg zou vinden dan zou ik mijn nummer wel geven hoor nebo
Werk je toevallig bij een groenteboer?quote:Op zondag 15 november 2009 00:54 schreef GameBabe het volgende:
Als ik in de slagerij zou werken (wat onwaarschijnlijk is als vegetarier) en als ik je leuk genoeg zou vinden dan zou ik mijn nummer wel geven hoor nebo
Heb in een ver verleden op de versafdeling van een supermarkt gewerkt, telt dat ook... ik bestelde daar altijd de vleeswaren zodat er minder werd weggegooidquote:Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij een groenteboer?
Is it?quote:Op zondag 15 november 2009 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
Eyepet is echt de misluktste shit OOIT!
Ik vond het maar een paar minuten leuk, niet iets wat ik ff een uur voor ga zitten. Ik heb hem niet, maar ff paar keer in de media markt mee zitten klooien. Gamen wil ik het niet noemenquote:
Die wil ik ook doen!!quote:Op zondag 15 november 2009 15:52 schreef lkb9000 het volgende:
medium nummers van dj hero kan ik al makkelijk op 100% halen, yeah
daar heb ik geen ervaring in, maar als ik zoiets wil neem ik wel een echt huisdier.quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef lkb9000 het volgende:
kwaliteit is gewoon eyetoy, techniek lijkt echt niet verbeterd
Een lieve poes bijvoorbeeldquote:Op zondag 15 november 2009 15:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
daar heb ik geen ervaring in, maar als ik zoiets wil neem ik wel een echt huisdier.
Irc quotes ?quote:Op zondag 15 november 2009 16:21 schreef Poit het volgende:
<Twig> I just had an argument with a girl I know. She was saying how it's unfair that if a guy fucks a different girl every week, he's a legend, but if a girl fucks just two guys in a year, she's a slut. So in response I told her that if a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock. That shut her up.
Prachtigquote:Op zondag 15 november 2009 16:21 schreef Poit het volgende:
<Twig> I just had an argument with a girl I know. She was saying how it's unfair that if a guy fucks a different girl every week, he's a legend, but if a girl fucks just two guys in a year, she's a slut. So in response I told her that if a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock. That shut her up.
quote:Op zondag 15 november 2009 16:21 schreef Poit het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
<death09>my girlfriend broke up with me and sent me pix of her and her new boyfriend in bed
<ktp753>ouch.
<death09>yeah.i sent them to her dad
quote:
quote:#406373 +(10131)- [X]
<[TN]FBMachine> i got kicked out of barnes and noble once for moving all the bibles into the fiction section
Fallen tegen komen is toch niet zo'n probleem ?quote:Op zondag 15 november 2009 22:42 schreef koei het volgende:
Ga je een uur rijden om ergens in alle rust te kamperen, blijkt dat je op hetzelfde terrein staat als Fallen
Het weer zat niet helemaal mee en het was koud, maar verder prima weekendje! Zaterdag heerlijk op het kampvuur gebakken hamburgers gegeten en vanmorgen ontbeten met vers gebakken broodjes speklap, beide ook op het kampvuur gemaakt!
En ik heb nu eindelijk alle verjaardagen van november weer gehad... Om de een of andere reden is de helft van mn familie in november jarig... Ik kwam binnen bij mn ouders en het was echt complete chaos met zes gillende kinderen en één huilende babyIk heb opeens toch wat minder zin in sinterklaas...
tegenkomen is het probleem ook niet, van hem af komen, das het probleem.quote:Op zondag 15 november 2009 22:44 schreef RitseB het volgende:
[..]
Fallen tegen komen is toch niet zo'n probleem ?
Duw je hem gewoon in het vuurquote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tegenkomen is het probleem ook niet, van hem af komen, das het probleem.
Hij geluk, heb je hem ook niet in het vuur hoeven duwenquote:Op zondag 15 november 2009 22:54 schreef koei het volgende:
Nouja, ik ben hem eigenlijk niet eens tegen gekomenIk kwam wat padvinders tegen met een compleet blauwe das, en ik wist dat Fallen ook dit weekend weg was. Ik hem gesmst, bleek dat hij idd op hetzelfde terrein stond
Maar zij waren net aan het vertrekken dus ik hem heb zelf niet eens gezien en alleen telefonisch gesproken
Het is Ritse maar... Die is nog jong en onbezonnen...quote:
Dat maakt hem zo`n lekkere knulliebulliequote:Op maandag 16 november 2009 00:57 schreef koei het volgende:
[..]
Het is Ritse maar... Die is nog jong en onbezonnen...
Als jij trakteert wil ik best een weekje m`n benen breken hoorquote:Op maandag 16 november 2009 01:07 schreef koei het volgende:
635 euro voor een weekje Val Thorens 11 december... of 525 euro naar Briancon... Iemand zin om mee te gaan snowboarden?
Nee, het idee was dat ik dan juist minder zou hoeven te betalenquote:Op maandag 16 november 2009 01:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Als jij trakteert wil ik best een weekje m`n benen breken hoor
Wacht maar tot je de medicijnen gaat ophalenquote:Op maandag 16 november 2009 01:38 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wil wel maar dan breek ik weer iets en moet ik weer onder reintjis deathray machine, en dat durf ik niet
Baasquote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Guinness heb ik één keer weggetikt in een drinking game in London. Britse dude was een beetje pissed dat ik met z'n ex stond te zoenen, maar zou me met rust laten als ik een pint Guinness sneller leeg kon drinken dan hij.
Normaal gesproken ben ik niet zo van de drinkspelletjes, maar dit kon ik niet afslaan. Ik zou Nederland wel eens even op den kaart zetten daar. Bleek naderhand dat ik de één na snelste was in de geschiedenis van die pub. Eerste was Vinnie Jones met fucking 6 seconden verschil.
Was die kerel toevallig die Vinnie Jones en heeft hij daarna je neus gebroken?quote:Op maandag 16 november 2009 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Guinness heb ik één keer weggetikt in een drinking game in London. Britse dude was een beetje pissed dat ik met z'n ex stond te zoenen, maar zou me met rust laten als ik een pint Guinness sneller leeg kon drinken dan hij.
Normaal gesproken ben ik niet zo van de drinkspelletjes, maar dit kon ik niet afslaan. Ik zou Nederland wel eens even op den kaart zetten daar. Bleek naderhand dat ik de één na snelste was in de geschiedenis van die pub. Eerste was Vinnie Jones met fucking 6 seconden verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:
Awesome!quote:
no it's not. Whoever is responsible for making this possible should be executed by cutting their bellies open, laying their intestines before them and have rattlesnakes attack them.quote:
Ach wat is er nog wel heilig genoeg om niet belachelijk gemaakt te worden. Ik koop de game gewoon niet.quote:
The Beatles blijkbaar!quote:Op maandag 16 november 2009 16:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach wat is er nog wel heilig genoeg om niet belachelijk gemaakt te worden. Ik koop de game gewoon niet.
Oranje klokwerk toch?quote:
Je kan beter Social Disorder als mentorpapa hebben. Die heeft tenminste een ION Drumkit!quote:
Had dat eerder gezegtquote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan beter Social Disorder als mentorpapa hebben. Die heeft tenminste een ION Drumkit!
quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan beter Social Disorder als mentorpapa hebben. Die heeft tenminste een ION Drumkit!
quote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef lkb9000 het volgende:
Ben je collumnist ritse?
Doe mij je collumnistenexemplaren dan!
alsof crew-n00bs daarop mogen spelenquote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef Poit het volgende:
[..]
ik ben whickety-whickety-whack!quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef lkb9000 het volgende:
Hoe goed ben je in DJ Hero SD?
Wiggerty whack!quote:Op maandag 16 november 2009 21:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ben whickety-whickety-whack!
[ afbeelding ]
JEWEETS!
Ik heb mijzelf bewezenquote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
alsof crew-n00bs daarop mogen spelen
die krijgen gewoon de Guitar Hero World Tour drumkit toegeschoven. Pas als ze zich waardig hebben bewezen, mogen ze het heiligdom der ION Drumkit aanraken.
Nais koeiquote:Op maandag 16 november 2009 20:57 schreef koei het volgende:
Ik heb mijn Koei-mokWas hier in de buurt overal uitverkocht dus had de hoop al opgegeven maar toen ik in de stad boodschappen deed hadden ze hem daar opeens nog wel
foto:
http://www.flickr.com/photos/35673698@N03/4109486523
Ik wil ook Wiggerty Whack zijnquote:
Nu nog March of the Pigs en The Perfect Drug leren drummenquote:
Ik heb zaterdag weer m'n billen uit m'n string zitten drummer op And Justisce For All, denk dat ik een PR gehaald heb toen.quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nu nog March of the Pigs en The Perfect Drug leren drummen
Gewoon een beetje doorbijten koei! Het is erg nice onlinequote:Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef koei het volgende:
Pff, wat is killzone online zwaar kut zeg... Ik word keihard afgemaakt
jullie als experts: wat moet je doen als je door je kogels bent? Sorry dat ik het zeg, maar zo erg kon het online gedeelte me eigenlijk niet boeien. Dat terwijl ik aardig online game en ik wel van de single player genoten heb. Ik vond de maps ook zo kaal aanvoelen, wat door de kleuren natuurlijk versterktquote:Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon een beetje doorbijten koei! Het is erg nice online
troost je, ik zal het ook nooit wordenquote:Op maandag 16 november 2009 23:58 schreef Poit het volgende:
Zo veel redactie hier op het moment.. Voel me bijna buitengesloten...
Solliciteer voor all-round awesome, ik weet zeker dat ze je aan nemenquote:Op maandag 16 november 2009 23:58 schreef Poit het volgende:
Zo veel redactie hier op het moment.. Voel me bijna buitengesloten...
Ik vind het online gedeelte juist prima. Lekker zwaar en duister.quote:Op maandag 16 november 2009 23:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
jullie als experts: wat moet je doen als je door je kogels bent? Sorry dat ik het zeg, maar zo erg kon het online gedeelte me eigenlijk niet boeien. Dat terwijl ik aardig online game en ik wel van de single player genoten heb. Ik vond de maps ook zo kaal aanvoelen, wat door de kleuren natuurlijk versterkt
Daar zou ik heel niet voor hoeven solliciteren!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Solliciteer voor all-round awesome, ik weet zeker dat ze je aan nemen
Je moet wel initiatief tonen poitquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar zou ik heel niet voor hoeven solliciteren!
Begint het gepruts nu alquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
he Riste wakker worden nu :p 2x hetzelfde posten in gamesin algemeen in een in WII
edit: Ik bedoel natuurlijk DS
Ik ben hier toch, en wordt er niet een awesome feestje gegeven begin volgend jaar??quote:
Eigenlijk wil ik jou zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je mag alles zijn wat je wil Poit!
Ik wou je alleen maar helpenquote:
Alsjequote:
Moet je aan papa Nebo vragenquote:
Dankje, wilde net zelf gaan kijken. ff om hulp vragen maarquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wou je alleen maar helpenDaarom zeg ik het ook hier waar veel minder mesnen komen dan op games
En met dit tijdstip liggen veel al in bed
DISJFAFAAAA!!quote:
de Held van vandaag (17-11-09)quote:
Je kan niet in een keer alles goed doen koeiquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:10 schreef koei het volgende:
6-1 verloren... 15 mensen gedood, 32 keer zelf gedoodIk ben er klaar mee voor vandaag!
Je speelt niet in je eentje dus die 6-1 ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:10 schreef koei het volgende:
6-1 verloren... 15 mensen gedood, 32 keer zelf gedoodIk ben er klaar mee voor vandaag!
Joh, lul, ik zie em nu pas!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef De_Kok het volgende:
Aha dus dat was je aan het doen, te druk om mij terug te sms'en!
Ik ben net terug van kookles met 10 vrouwen
Speciaal om jou te narren.. Heb je nou die Tekken Trophy al?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:15 schreef De_Kok het volgende:
godgloeiende waarom is er geen delete knop
Nee wat een kutlevel. Ik heb andere trophies wel gehaald. 55% nu ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Speciaal om jou te narren.. Heb je nou die Tekken Trophy al?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef De_Kok het volgende:
Haha de jongste was 21 jonguhhh! Na een paar flessen wijn heel erg gezellig!
quote:
quote:
Ik weet niet waar je precies op doelde, maar het is vast iets onaardigs! Schaam je!quote:
Maar ik hoor onaardig tegen vrouwen te zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:19 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies op doelde, maar het is vast iets onaardigs! Schaam je!
Ik ben ook geen don juan maar haat vrouwen niet.. Ik bedoel, hoe kan ik anders kans maken bij de kok z'n zusjequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar ik hoor onaardig tegen vrouwen te zijnDat is mijn natuur, komt omdat ik lelijk ben. Je moet wat haten
Zeggen dat je niet kan koken. Zusjes zijn rebels, dan sprinkt ze bovenop je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben ook geen don juan maar haat vrouwen niet.. Ik bedoel, hoe kan ik anders kans maken bij de kok z'n zusje
Oke, ik kan niets anders doen dan je daar gelijk in geven!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar ik hoor onaardig tegen vrouwen te zijnDat is mijn natuur, komt omdat ik lelijk ben. Je moet wat haten
De jongste was dan misschien 21 maar de oudste 65. Maar was lekker geld verdienen, lekker eten en wijn drinken en toch betaald krijgenquote:
Was die van 21 wel een nais grietje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef De_Kok het volgende:
[..]
De jongste was dan misschien 21 maar de oudste 65. Maar was lekker geld verdienen, lekker eten en wijn drinken en toch betaald krijgen
Wc borstelquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:03 schreef RitseB het volgende:
Poep hoe haal ik dat weg
Baasquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:16 schreef De_Kok het volgende:
Haha de jongste was 21 jonguhhh! Na een paar flessen wijn heel erg gezellig!
Nope, ik dacht trouwens dat ie morgen echt jarig was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:34 schreef De_Kok het volgende:
Very Nais maar was gewoon een leuke gezellige avond, ik heb m'n zinnen toch al op dat meisje uit de bediening gezet.
Heb je zoutje nog gesproken anders bel ik em morgen wel even.
Een echte griet dus. Ik zou voor poits zusje gaan!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope, ik dacht trouwens dat ie morgen echt jarig was.
En dat grietje uit de bediening is toch te oud voor jou joh
Ja, maar jij mag ook bij Poit in bed slapen, dus dat jullie een 'speciale' band hebben is algemeen bekend...quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef koei het volgende:
Hoe kan 15 jaar nou te oud zijn?
Altijd lekker, 12 jaar ouder en al drie kinderenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een echte griet dus. Ik zou voor poits zusje gaan!
Ja, jij mij ookquote:
Die plek in bed heb ik anders opgegeven voor gamebabequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag ook bij Poit in bed slapen, dus dat jullie een 'speciale' band hebben is algemeen bekend...
Poits nichtje danquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Altijd lekker, 12 jaar ouder en al drie kinderen
Dan krijg je ruzie met deze baas en zal ik je niet optillen de volgende keer maar verpletteren!quote:
Bedoel je die ene die afgelopen weekend 10 is geworden?quote:
Jonguh, je hebt nooit geen ene fuck te doen! Eerste weekend van 2010quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:42 schreef De_Kok het volgende:
Welke dag? Ik ben er wel bij als ik niets heb te doen!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:42 schreef koei het volgende:
[..]
Bedoel je die ene die afgelopen weekend 10 is geworden?
En je bent nou eenmaal lid van de Die Hitmachine nieuwsbrief!quote:
Dan heb ik nog vrijquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, je hebt nooit geen ene fuck te doen! Eerste weekend van 2010
Awesome! Ga je wel koken? Of iig hapjes maken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:42 schreef De_Kok het volgende:
Welke dag? Ik ben er wel bij als ik niets heb te doen!
Ehm, jij biedt je bij deze aan als vrijwilliger?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een fuck te doen!
Dat doen ze maar buiten hoor, of bij de kok thuisquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, jij biedt je bij deze aan als vrijwilliger?
als ze durft wel denkquote:
awwwquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:52 schreef koei het volgende:
Tuurlijk kom ik ook! Denk je nou echt dat ik een kans om jou weer te zien onbenut zou laten??
Ik denk dat ik die dag wel moet werken, dus je moet maar hapjes maken voor later op de avond ipv avond eten. Als ik moet afsluiten dan moet ik om half 4 al avondeten en vanaf 9 uur ofzo heb ik dan weer hongerquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:55 schreef De_Kok het volgende:
Nou dan ga ik zeker iets lekkers koken
Dit is wat je moet doen:quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Printers
Eerst duurt het een half uur om de driver te downloaden, en nou geeft hij aan dat ik de usb kabel erin moet doen en dan op verder moet klikken, maar ik kan helemaal niet op verder klikken, ook al zit de USB kabel erin en krijg ik wel een USB-kabel erin-geluidje
Ik moet me wel inhouden om dat niet te doen... Zo handig, zo'n alles in 1 printerquote:
Maak ik wel heroïnebommetjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:02 schreef De_Kok het volgende:
Hasjbrownies![]()
Komt goed ik maak wel wat lekkers
Wat voor foto dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:48 schreef koei het volgende:
Gelukt![]()
Mn printer werd niet ondersteund in Vista, maar via een work around heb ik toch de foto kunnen scannen
Gewoon stiekem wat porno-foto's er tussen verstoppenquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:01 schreef koei het volgende:
De trouwfoto van mn ouders. Ik heb foto's van mn broer, zussen en neefjes en nichtjes verzameld en daarmee ga ik de trouwfoto van mn ouders bouwen als mozaik. Ik ben benieuwd of het een beetje ergens op gaat lijken, want ik heb maar 650 foto's ipv de minimaal 1000 maar eigenlijk 10.000 die worden aangeraden...
Vreemd genoeg heeft niemand dat soort foto's aangeleverdquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon stiekem wat porno-foto's er tussen verstoppen
Wat een saaie familiequote:Op dinsdag 17 november 2009 02:16 schreef koei het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft niemand dat soort foto's aangeleverd
Anders doe je wat fok meet fotos erbij, dat is ook bijna familiequote:
De Kokquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:14 schreef De_Kok het volgende:
Aha dus dat was je aan het doen Poit, te druk om mij terug te sms'en!
Ik ben net terug van kookles met 10 vrouwen
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:16 schreef Poit het volgende:
Mogguh.. Ben kapot!
Die ene aflevering werden er 5
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven
Ik heb zondag mijn knie verdraaid of zoiets en een spier in mijn knieholte begint steeds meer zeer te doen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef Nebo het volgende:
Eerste gedachte bij de eerste minuut van de nieuwe HIMYM: ik moet the Playbook hebben, het tweede boek van Barney
Waar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef koei het volgende:
God of War collection is verstuurdEn ik heb toch nog de limited edition van de nieuwe Zelda kunnen pre-orderen
[ afbeelding ]
Prachtig dat jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:35 schreef Poit het volgende:
How I met your mother!!
hell no hell no HELL NO HELL NO
In de trein.quote:
Heb ik jou gebeld?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
In de trein.
Net als jij gisteren toen je me 'per ongeluk' belde.
Beide correct.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef koei het volgende:
[..]
Heb ik jou gebeld?Ik dacht dat jij mij gebeld had maar ik het gewoon niet gehoord had
Mijn telefoon deblokkeert nogal makkelijk...
Ik vind wel dat je dat verbazingwekkend snel hebt achterhaald....quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:59 schreef Nebo het volgende:
Ik heb het even nagezocht, maar er staat volgens google ergens diep weg gestopt een nieuwtje met de titel 'Masturbatiecursus voor Spaanse tieners' op je blog vanaf een andere website, waarschijnlijk FOK!
Ik google daar dagelijks opquote:Op woensdag 18 november 2009 00:02 schreef koei het volgende:
dat moet dan idd wel FOK! zijn geweest
Maar wel sneu als je op zulke termen moet zoeken...
Soort van reversed surprise party...quote:Op woensdag 18 november 2009 01:41 schreef Poit het volgende:
Maar als diegene te kennen geeft geen feestje te geven dan is een smsjes vier uur voor het feestje toch zeker onverwacht.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat gaat over het oplossen van de gevolgen van een ban. Niet alleen gaan we hem daar niet bij helpen, het is ook een dikke vette gunt!
[..]
Ik "moet" helemaal niks.
En wat loop je toch te zeiken mens? Is het weer die tijd van de maand? Ga je tampon wisselen ofzo.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef Fallen het volgende:
Rellen in GAM Feedback!![]()
GAM FAQ en Feedback Topic
[..]
zal d'r nieuwe buurjongen haar wel herkend hebben van een bepaalde rar-filequote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Ijsmeis heeft weer een zeikbui inderdaad
Maar het klopt toch wel dat er niet consequent gemod wordt?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Ijsmeis heeft weer een zeikbui inderdaad
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar het klopt toch wel dat er niet consequent gemod wordt?
En Trollie75 is af en toe ook een galbak.
Het lijstjes topic van welke PS3 games mensen hebben hoefde ook helemaal niet dicht, maar ja blijkbaar hoeft dan op mijn vraag niet eens geantwoord te worden.
Ja, meerdere keren zelfs. En ook al was dat niet zo geweest, het was een topic dat sporadisch werd bijgewerkt en liep al sinds 2007. Dus niet iets waarmee je een forum vervuilt, zoals onze 3-topics-op-een-dag-vol-spammen-SC...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb het nu al een aantal keer gezien dat de ene mod meepost in een (nieuw) topic en dat de volgende mod hem dichtflikkert en verwijst naar een centraal topic.
Strol had toch zelf ook gewoon meegepost in dat PS3 games lijstjes topic?
eentje die tik-tik-boem zegt...quote:
zolang er maar papiergeld is mag jij me verrassen met welke briefjesquote:
Fietsen lijkt me idd niet zo heel leuk met dit weer... Ik word gelukkig zo naar huis gebrachtquote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef koei het volgende:
wat een kutweer buitenEn ik moet eigenlijk nog boodschappen doen en vanavond 3 kwartier fietsen naar een vergadering... Zit er over te denken om die toch maar te skippen
Ik moet zo een flink stuk lopen naar de busquote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef Poit het volgende:
Ministorm hier![]()
Straks nog een stukje fietsen, of ga ik met de brommert, of met de auto zelfs? Hmmmm...
wait wut?quote:
I cannot dissaprove.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Rossdale het volgende:
Oh tis een viral van een nieuwe film. Nog steeds wel tof
[Upd] Erotische video Carmen Electra opgedoken
Bij mij veel te lang voor alleen dat stukjequote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat je die film binnen hebt?
leuk koei!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:46 schreef RitseB het volgende:
Dat kan ik dan wel weer vinden misan
http://www.beeball.nl/
Twee van de mensen die dit toernooi organiseerde waren er ook idd en noemden dat ookquote:
jij gaat coachen dus?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Twee van de mensen die dit toernooi organiseerde waren er ook idd en noemden dat ookMaar BeeBall is dan ook bedoeld voor kinderen van 5 tot hooguit 12 jaar oud, qua niveau gelijk dus!
Als ik een team bij elkaar kan krijgen wel ja. Maar op het moment hebben we helemaal geen jeugd dus dat wordt nog even lastig...quote:
* Nebo mompelt iets over een goede eerste indruk...quote:
En hij is KONING!!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:52 schreef lkb9000 het volgende:
poit heeft de primeur van de nieuwe die hitmachine in zn mail!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |