abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:54:16 #1
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705062
Beste Fokkers,

Ik constateer dat de haat jegens PVVers de laatste tijd enorm is toegenomen op Fok.
Er komt veel negatief nieuws over PVVers op de frontpage. Ik betreur het... Ik zal niet ontkennen dat sommige PVVers verkeerde dingen doen, maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen. Daar hoor je op Fok helaas nooit iets over . Het is jammer dat veel Fokkers alle PVVers met radicale SPers associëren en alle PVVers de schuld geven wat radicale SPers hebben gedaan. Het ergste is nog wel dat sommige mensen negatief over PVVers beginnen in verschillende nieuwsberichten op de frontpage wat helemaal niets met PVVers te maken heeft.. . Deze ontwikkeling baart me echt zorgen..
Als het zo door gaat dan zullen steeds meer PVVers zich tegen de maatschappij keren...
Ik praat het natuurlijk niet goed, haat met haat bestrijden is geen oplossing(zie islam )..

Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
Waarom worden PVVers zo vernederd op de frontpage?
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_74705086
Omdat PVVers over het algemeen niet zo snugger zijn
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:56:19 #3
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705100
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat PVVers over het algemeen niet zo snugger zijn
had jij niet een ban?
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_74705109
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:56 schreef player-boy het volgende:

[..]

had jij niet een ban?
Ja
pi_74705133
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef player-boy het volgende:
...
Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
...
Als je van tolerantie en harmonie houdt, wat zoek je dan bij de PVV ?
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:58:24 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705139
de PVV kan niet vaak genoeg in beeld gebracht worden met haar ware aard: een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:58:34 #7
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_74705142
ik vind ´haat´ zo´n PPV term
pi_74705166
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef teamlead het volgende:
de PVV kan niet vaak genoeg in beeld gebracht worden met haar ware aard: een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
Dat is echt weer onzin. NSB zorgde ervoor dat mensen verraden en daarna vermoord werden. (Vaak dan)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2009 21:01:46 ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:00:54 #9
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705183
quote:
alsjeblieft ga onderzoek dan naar de PVV dan zal je zien dat ze daar niets mee te maken hebben.
hierdoor groeit de haat jegens de PVV juist, door zulke ondoordachte posts!!!
pi_74705189
Zeer terechte klacht. Mensen die afgeven op de PVV hebben geen verstand. Echte kenners weten dat de PVV een zeer benodigd tegengeluid is dat als muziek in de oren klinkt van ieder die Nederland liefheeft. Wat men verder van de PVV vindt is compleet irrelevant.
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_74705204
quote:
de PVV kan niet vaak genoeg in door de pers totaal verkeerd in beeld gebracht worden met haar als een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
pi_74705216
quote:
maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen.
vertel
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 november 2009 @ 21:04:43 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_74705277
quote:
maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen.
Noem de PVVers eens en hun goede daden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:05:15 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705291
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:00 schreef player-boy het volgende:

[..]

alsjeblieft ga onderzoek dan naar de PVV dan zal je zien dat ze daar niets mee te maken hebben.
hierdoor groeit de haat jegens de PVV juist, door zulke ondoordachte posts!!!
de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).

tja.... wat valt er dan nog te onderzoeken? Hun economische plannen? plannen waarbij de fucking SP nog rechts lijkt? Hun populistisch gejank over 65=65 en de vlag hijsen op school?

face it: Geert is een briljant campaigner. Maar ook been xenofobe randmongool

en nu ga ik Herman van V. bellen of ik bij hem mag logeren, aangezien ik ook wel bedreigd zal worden door eencellige klapjostis
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_74705307
En zo hoort het.
pi_74705355
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).

tja.... wat valt er dan nog te onderzoeken? Hun economische plannen? plannen waarbij de fucking SP nog rechts lijkt? Hun populistisch gejank over 65=65 en de vlag hijsen op school?

en nu ga ik Herman van V. bellen of ik bij hem mag logeren, aangezien ik ook wel bedreigd zal worden door eencellige klapjostis
Geert wil alleen criminelen deporteren. Dat zijn helemaal geen mensen

Overigens; het noemen van eencellige klapjosti's die bedreigen Dat doen natuurlijk alleen aanhangers van Geert. Alle bewaking voor hem slaat nergens op en alle mensen die je dagelijks in beeld ziet op TV of op straat zijn ingehuurd door Geert
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:11:00 #17
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705427
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Noem de PVVers eens en hun goede daden.

google is je vriend

zaterdag 14 november 2009 @ 21:12:56 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705481
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef Choad het volgende:

[..]

Geert wil alleen criminelen deporteren. Dat zijn helemaal geen mensen
jawel hoor... üntermenschen
quote:
Overigens; het noemen van eencellige klapjosti's die bedreigen Dat doen natuurlijk alleen aanhangers van Geert. Alle bewaking voor hem slaat nergens op en alle mensen die je dagelijks in beeld ziet op TV of op straat zijn ingehuurd door Geert
waar zeg ik dat neofascistische xenofobe blondie's wel bedreigd mogen worden?
pi_74705492
De PVV is een man, en dat is Wilders. Zijn kamerleden zijn volgzaam en hebben vaak een matige tot geen dossierkennis.

Met andere woorden het is een partij vol met tweede rangs politici en politieke opportunisten
En dat wordt na de volgende verkiezingen alleen maar erger. Mits de PVV inderdaad, veel zetels wint. Deze zullen toch opgevult moeten worden.

Een vergelijking met de LPF is daarom meer op zijn plaats.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:13:46 #20
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_74705506
PVV'ers..

Ach, gewoon negeren die handel.
Het waait vanzelf over...
Komt het vanzelf weer goed met Nederland
pi_74705532
Zelf steunen ze zo'n beetje de grootste moslimbasher van Nederland, maar o wee als ze zelf een keertje gebashd worden, dan zijn ze ineens heel zielig.
pi_74705554
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

triest meteen weer 2de wereldoorlog erbij betrekken...
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74705557
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef player-boy het volgende:

[..]

google is je vriend

PVV goede daden: Resultaten 1 - 10 van circa 5.850
PVV slechte daden: Resultaten 1 - 10 van circa 149.000
pi_74705566
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

jawel hoor... üntermenschen
[..]

waar zeg ik dat neofascistische xenofobe blondie's wel bedreigd mogen worden?
Ik had het idee dat je dat vermeldde om aan te geven dat je mensen die dit doen dom zijn. En jij dus PVV aanhangers daardoor dom vindt. Ik wilde alleen aangeven dat er zeer veel mensen zijn die dit ook doen terwijl zij niet de PVV aanhangen. Maar als je dit er niet mee bedoelde laten we het dan gewoon houden op een humoristische maar verder inhoudsloze nutteloze opmerking

Maar wat is er mis met criminelen het land uitzetten? Criminelen
pi_74705590
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef player-boy het volgende:

[..]

google is je vriend

Zeg vriend, jij komt er mee. Hup, vooruit met de onderbouwing !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')