had jij niet een ban?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat PVVers over het algemeen niet zo snugger zijn
Als je van tolerantie en harmonie houdt, wat zoek je dan bij de PVV ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef player-boy het volgende:
...
Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
...
Dat is echt weer onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef teamlead het volgende:
de PVV kan niet vaak genoeg in beeld gebracht worden met haar ware aard: een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
alsjeblieft ga onderzoek dan naar de PVV dan zal je zien dat ze daar niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef teamlead het volgende:
de PVV kan niet vaak genoeg in beeld gebracht worden met haar ware aard: een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef teamlead het volgende:
de PVV kan niet vaak genoeg in door de pers totaal verkeerd in beeld gebracht worden met haar als een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
vertelquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef player-boy het volgende:
maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen.
Noem de PVVers eens en hun goede daden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef player-boy het volgende:
maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen.
de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:00 schreef player-boy het volgende:
[..]
alsjeblieft ga onderzoek dan naar de PVV dan zal je zien dat ze daar niets mee te maken hebben.
hierdoor groeit de haat jegens de PVV juist, door zulke ondoordachte posts!!!
Geert wil alleen criminelen deporteren. Dat zijn helemaal geen mensenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).
tja.... wat valt er dan nog te onderzoeken? Hun economische plannen? plannen waarbij de fucking SP nog rechts lijkt? Hun populistisch gejank over 65=65 en de vlag hijsen op school?
face it: Geert is een briljant campaigner. Maar ook been xenofobe randmongool
en nu ga ik Herman van V. bellen of ik bij hem mag logeren, aangezien ik ook wel bedreigd zal worden door eencellige klapjostis
google is je vriendquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem de PVVers eens en hun goede daden.
jawel hoor... üntermenschenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef Choad het volgende:
[..]
Geert wil alleen criminelen deporteren. Dat zijn helemaal geen mensen
waar zeg ik dat neofascistische xenofobe blondie's wel bedreigd mogen worden?quote:Overigens; het noemen van eencellige klapjosti's die bedreigenDat doen natuurlijk alleen aanhangers van Geert. Alle bewaking voor hem slaat nergens op en alle mensen die je dagelijks in beeld ziet op TV of op straat zijn ingehuurd door Geert
![]()
triest meteen weer 2de wereldoorlog erbij betrekken...quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).
tja.... wat valt er dan nog te onderzoeken? Hun economische plannen? plannen waarbij de fucking SP nog rechts lijkt? Hun populistisch gejank over 65=65 en de vlag hijsen op school?
face it: Geert is een briljant campaigner. Maar ook been xenofobe randmongool
en nu ga ik Herman van V. bellen of ik bij hem mag logeren, aangezien ik ook wel bedreigd zal worden door eencellige klapjostis
PVV goede daden: Resultaten 1 - 10 van circa 5.850quote:
Ik had het idee dat je dat vermeldde om aan te geven dat je mensen die dit doen dom zijn. En jij dus PVV aanhangers daardoor dom vindt. Ik wilde alleen aangeven dat er zeer veel mensen zijn die dit ook doen terwijl zij niet de PVV aanhangen. Maar als je dit er niet mee bedoelde laten we het dan gewoon houden op een humoristische maar verder inhoudsloze nutteloze opmerkingquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel hoor... üntermenschen
[..]
waar zeg ik dat neofascistische xenofobe blondie's wel bedreigd mogen worden?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef nsfw het volgende:
Komt het vanzelf weer goed met Nederland
Je zit echt niet op te letten hé, ze doen echt heel erg goede dingen, ze hebben bijvoorbeeld kamervragen gesteld over islam teksten in kinderen voor kinderen liedjes van 16 jaar oud, ze hebben kamervragen gesteld over hun afkorting die niet op autonummerborden zou mogen komen, allemaal zeer belangrijke zaken die nederland echt vooruit kunnen helpen in de strijd der volkeren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem de PVVers eens en hun goede daden.
PVDA goede daden: 9.680quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
PVV goede daden: Resultaten 1 - 10 van circa 5.850
PVV slechte daden: Resultaten 1 - 10 van circa 149.000
Alle andere partijen stellen natuurlijk alleen maar vragen waarmee heel het land geholpen wordt, kleine dingen zijn namelijk absoluut niet belangrijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Sakura het volgende:
[..]
Je zit echt niet op te letten hé, ze doen echt heel erg goede dingen, ze hebben bijvoorbeeld kamervragen gesteld over islam teksten in kinderen voor kinderen liedjes van 16 jaar oud, ze hebben kamervragen gesteld over hun afkorting die niet op autonummerborden zou mogen komen, allemaal zeer belangrijke zaken die nederland echt vooruit kunnen helpen in de strijd der volkeren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is relatief toch wel meer goeds dan bij de pvvquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Choad het volgende:
[..]
PVDA goede daden: 9.680
PVDA slechte daden: 176.000
er zijn zeer veel ongelofelijk domme mensen in Nederland en een deel daarvan stemt PVV (of is van plan dat te doen)quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik had het idee dat je dat vermeldde om aan te geven dat je mensen die dit doen dom zijn. En jij dus PVV aanhangers daardoor dom vindt. Ik wilde alleen aangeven dat er zeer veel mensen zijn die dit ook doen terwijl zij niet de PVV aanhangen. Maar als je dit er niet mee bedoelde laten we het dan gewoon houden op een humoristische maar verder inhoudsloze nutteloze opmerking![]()
definieer crimineel?quote:Maar wat is er mis met criminelen het land uitzetten? Criminelen
En dat heet dus dictatuur, en van een dictatuur kan niets goeds komen. Geen enkel weldenken mens met een iq hoger dan zijn schoenmaat gaat op een partij stemmen waar dictatuur hoog in het vaandel staat ongeacht wat die dictator ook voor "standpunten" heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef paintmeester het volgende:
De PVV is een man, en dat is Wilders. Zijn kamerleden zijn volgzaam en hebben vaak een matige tot geen dossierkennis.![]()
dat zijn de "plannen" op het gebied van criminaliteit.quote:Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
Minder taakstraffen
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
Introductie heropvoedingskampen
Preventief fouilleren in het hele land
Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
Wettelijk verbod op pedofielenpartij
Professionelere hulp voor slachtoffers
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroļneverstrekking
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
Kraakverbod
Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
Wat heeft dat er mee te maken? Er stemmen domme mensen op elke partij. Hele sloten zelfs. Bewijs voor dat er meer domme mensen op de PVV stemmen dan op andere partijen? Bovendien; dat is toch juist democratie? Mogen domme mensen niet worden gehoord ofzo? Zonder domme mensen zou een partij als de PvdA geen bestaansrecht hebben bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn zeer veel ongelofelijk domme mensen in Nederland en een deel daarvan stemt PVV (of is van plan dat te doen)
[..]
definieer crimineel?
wijs even aan waar ik WOII aanhaal.... (en dan bij voorkeur niet in het citaat van Wildersquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef mirved het volgende:
[..]
triest meteen weer 2de wereldoorlog erbij betrekken...
dictatuur kan wel degelijk goed zijn. het ligt aan de uitvoer ervan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dat heet dus dictatuur, en van een dictatuur kan niets goeds komen. Geen enkel weldenken mens met een iq hoger dan zijn schoenmaat gaat op een partij stemmen waar dictatuur hoog in het vaandel staat ongeacht wat die dictator ook voor "standpunten" heeft.
Ik haat de PVV diep, maar dat laatste is inderdaad wel waar: ze hebben vaak wel dossierkennis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
dictatuur kan wel degelijk goed zijn. het ligt aan de uitvoer ervan.
maar dit is totaal irrelevant omdat alle PVV kamerleden wel degelijk kennis van zaken hebben.
ik raad www.pvv.nl aan
dat democratie een kutsysteem is, is oud nieuws. Maar goed.. er is geen beter alternatief dus mogen idioten ook stemmen jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef Choad het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Er stemmen domme mensen op elke partij. Hele sloten zelfs. Bewijs voor dat er meer domme mensen op de PVV stemmen dan op andere partijen? Bovendien; dat is toch juist democratie? Mogen domme mensen niet worden gehoord ofzo? Zonder domme mensen zou een partij als de PvdA geen bestaansrecht hebben bijvoorbeeld.
aha..quote:Wikipedia over de crimineel: Een crimineel is een misdadiger, dus iemand die zich aan een misdaad heeft schuldig gemaakt of dit pleegt te doen.
óók van Wikiquote:Een misdaad kan ruim worden gedefiniėerd als een strafbaar feit. Strafrechtelijk gezien kan de definitie echter verschillen van land tot land
Ten eerste is dat definitie van een dictatuur.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dat heet dus dictatuur, en van een dictatuur kan niets goeds komen. Geen enkel weldenken mens met een iq hoger dan zijn schoenmaat gaat op een partij stemmen waar dictatuur hoog in het vaandel staat ongeacht wat die dictator ook voor "standpunten" heeft.
Mensen die te hard rijden zouden inderdaad best het land uit mogen ja, levensgevaarlijk, je kind zou maar net oversteken als er zo'n randdebiel langs komtquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat democratie een kutsysteem is, is oud nieuws. Maar goed.. er is geen beter alternatief dus mogen idioten ook stemmen ja
[..]
aha..
dussuh...
te hard rijden -> land uit ?
want:
[..]
óók van Wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
Met kennis van zaken kan je nog steed een enorm naar mannetje/vrouwtje zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
maar dit is totaal irrelevant omdat alle PVV kamerleden wel degelijk kennis van zaken hebben.
ik raad www.pvv.nl aan
De laatsten hebben het in elk geval bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef D. het volgende:
Ik weet zo net nog niet wie er dommer zijn: Wildersstemmers, of mensen die Wildersstemmers dom vinden en dit overal verkondigen.
te hard rijden helaas niet omdat dat op zich geen misdrijf is maar een overtreding en dit dus geen strafblad verschaftquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat democratie een kutsysteem is, is oud nieuws. Maar goed.. er is geen beter alternatief dus mogen idioten ook stemmen ja
[..]
aha..
dussuh...
want:
[..]
óók van Wiki
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef Choad het volgende:
[..]
Mensen die te hard rijden zouden inderdaad best het land uit mogen ja, levensgevaarlijk, je kind zou maar net oversteken als er zo'n randdebiel langs komtGewoon niet te hard rijden, krijg je ook geen boetes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my point exactly. PVV (en Wilders voorop) zijn zéér bedreven in het roepen van zaken die het in de kroeg of op het gemiddelde feestje, na de nodige alcoholconsumptie bést aardig doen.
Helaas zijn die zelfde plannen over het algemeen (en ja.. ook de PVV kent uitzonderingen) onrealistisch, onhaalbaar, onbetaalbaar, ondemocratisch, discriminatoir en stupide.
Maar het ergste aan die club in de 2e kamer vind ik nog wel het debiele niveau van hun kamervragen. De SP lijkt tegenwoordig zelfs nog een "normale" partij in vergelijking met de vragendiarree over nietszeggende onderwerpen die Geert and friends over ons uitstortIf you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
Overigens was mijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
aha..
dussuh...
want:
[..]
óók van Wiki
Misdrijf:quote:Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
quote:mis·drijf het; o -drijven (jur) ernstig strafbaar feit: geweldsmisdrijf, zedenmisdrijf
Je weet dat dat een punt uit de visie van de grote leider PVV is? Dat de PVV officieel van mening is dat de maximumsnelheid omhoog, moet, en 's avonds en in het weekend zou je van de PVV nog eens extra hard moeten mogen rijden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef player-boy het volgende:
[..]
te hard rijden helaas niet omdat dat op zich geen misdrijf is maar een overtreding en dit dus geen strafblad verschaft
Zie hierboven hoe ik dit 'argument' bekritiseer, mijn waarde.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
my point exactly. PVV (en Wilders voorop) zijn zéér bedreven in het roepen van zaken die het in de kroeg of op het gemiddelde feestje, na de nodige alcoholconsumptie bést aardig doen.
Helaas zijn die zelfde plannen over het algemeen (en ja.. ook de PVV kent uitzonderingen) onrealistisch, onhaalbaar, onbetaalbaar, ondemocratisch, discriminatoir en stupide.
Maar het ergste aan die club in de 2e kamer vind ik nog wel het debiele niveau van hun kamervragen. De SP lijkt tegenwoordig zelfs nog een "normale" partij in vergelijking met de vragendiarree over nietszeggende onderwerpen die Geert and friends over ons uitstort
Dictatuur is per definitie slecht, er is met de beste wil ter wereld geen enkel voorbeeld van goed te vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
ik raad www.pvv.nl aan
Je zou ze door de knieėn moeten kunnen mogen schieten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:32 schreef Bowlingbal het volgende:
Onterechte klacht. Mensen die op iemand als Wilders stemmen dienen in een hoekje gezet te worden en uitgemaakt te worden voor debiel.
zeg sjakie.. ik citeer goddomme uit het programma van die idiotenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:32 schreef Choad het volgende:
[..]
Overigens was mijnbedoelt om aan te tonen dat ik niet serieus in kan gaan op mensen die niet eens de moeite hebben genomen het programma van de PVV te lezen alvorens hem af te zeiken. Uiteraard gaat het hier om mensen die misdrijven plegen, daaronder wordt verstaan zware vergrijpen. Te hard voorbij een flitslicht rijden is natuurlijk geen zwaar vergrijp maar dat jij zelf ook wel kunnen bedenken.
![]()
Ik zal hier even citeren speciaal voor jou:
[..]
Misdrijf:
[..]
Sjakiequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg sjakie.. ik citeer goddomme uit het programma van die idioten
Waarom zou je dat volledige stukje vod moeten doorlezen, als in de eerste regel al iets debiels staat als 'minimumstraffen' ? Om nog maar niet te spreken over Koran verscheuren of anders het land uit en koppenvoddentax. Nee, er kan niets in dat programma staan om zoiets achterlijks te compenseren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:32 schreef Choad het volgende:
[..]
Overigens was mijnbedoelt om aan te tonen dat ik niet serieus in kan gaan op mensen die niet eens de moeite hebben genomen het programma van de PVV te lezen alvorens hem af te zeiken. Uiteraard gaat het hier om mensen die misdrijven plegen, daaronder wordt verstaan zware vergrijpen. Te hard voorbij een flitslicht rijden is natuurlijk geen zwaar vergrijp maar dat jij zelf ook wel kunnen bedenken.
![]()
Ik zal hier even citeren speciaal voor jou:
[..]
Misdrijf:
[..]
Als ze stout zijn geweest, hč.quote:Op zaterdag 14 november U2009 21:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je zou ze door de knieėn moeten kunnen mogen schieten.
Daar moet ik je toch ongelijk geven. Ik zal je 2 recente voorbeelden geven:quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
ik raad www.pvv.nl aan
Ik doel hiermee op de dictatuur binnen de pvv, en dat is een gevaarlijke ontwikkeling, 1 man die het voor het zeggen heeft over al de zetels die eventueel door de pvv in de kamer bezet zouden gaan worden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:26 schreef Choad het volgende:
[..]
Ten eerste is dat definitie van een dictatuur.
Ten tweede, het enige wat je niet-democratisch aan de PVV zou kunnen noemen is dat de partij geen leden heeft. Hier geeft Geert Wilders zelf echter een prima begrijpelijke reden voor. Denken dat je met een stem op de PVV een stem voor een dictatuur uitbrengt is achterlijk. Denk je dat de PVV 76 zetels gaat halen ofzo? Bovendien als je dat denkt zou je dan bij elke andere partij evengoed van een dictatuur kunnen spreken wanneer zij 76 zetels halen.
Dit is jouw idee van Geert Wilders en zijn partij, je hebt hier geen bewijzen voor en hier waarschijnlijk zelf geen geldig onderzoek naar gedaan. Het is echter wel wat sommige media je vertellen dus neem jij het over. Bovendien is het de algemene tendens dus ga jij lekker meequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:33 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dictatuur is per definitie slecht, er is met de beste wil ter wereld geen enkel voorbeeld van goed te vinden.
En of die kamerleden nu wel of niet kennis van zaken hebben, wilders bepaald wat er gebeurd en de rest heeft zijn smoel te houden, dat is dus exact wat er mis ging met de NSB zoals Van Veen zo goed aangaf.
Wilders heeft gewoon het lef niet om zijn beweging om te vormen in een partij omdat hij dan niet meer dictatortje kan spelen en plotseling in debat moet wat hij absoluut ten koste van alles in welke situatie dan ook probeert te voorkomen.
Daarom: laat ze maar regeren. Dat is de snelste manier om ze te marginaliseren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Daar moet ik je toch ongelijk geven. Ik zal je 2 recente voorbeelden geven:
Onderwijs:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_verder_eh...__.html
AOW:
http://www.editspace.net/nieuws/?p=3623
http://www.parool.nl/paro(...)et-verhelderen.dhtml
Er wordt van alles geroepen maar zodra er onderbouwing of verduidelijking gevraagd wordt moeten de PVV kamerleden wel heel vaak het antwoord schuldig blijven. Degelijk kennis van zaken? Denk het niet.
En www.pvv.nl geeft je geen objectieve informatieNergens lees ik iets over recente blunders die de PVV gemaakt heeft. Misschien moet je me een andere site aanraden.
Als de PVV en beweging is. Moet de PVV zijn financien dan openbaar maken? Bijvoorbeeld donateurs?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:33 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dictatuur is per definitie slecht, er is met de beste wil ter wereld geen enkel voorbeeld van goed te vinden.
En of die kamerleden nu wel of niet kennis van zaken hebben, wilders bepaald wat er gebeurd en de rest heeft zijn smoel te houden, dat is dus exact wat er mis ging met de NSB zoals Van Veen zo goed aangaf.
Wilders heeft gewoon het lef niet om zijn beweging om te vormen in een partij omdat hij dan niet meer dictatortje kan spelen en plotseling in debat moet wat hij absoluut ten koste van alles in welke situatie dan ook probeert te voorkomen.
blunders? PVV is onfeilbaar. alleen door mensen zoals jullie wordt de PVV in slecht daglicht gezet en zo lijkt het of wij blunders makenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Daar moet ik je toch ongelijk geven. Ik zal je 2 recente voorbeelden geven:
Onderwijs:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_verder_eh...__.html
AOW:
http://www.editspace.net/nieuws/?p=3623
http://www.parool.nl/paro(...)et-verhelderen.dhtml
Er wordt van alles geroepen maar zodra er onderbouwing of verduidelijking gevraagd wordt moeten de PVV kamerleden wel heel vaak het antwoord schuldig blijven. Degelijk kennis van zaken? Denk het niet.
En www.pvv.nl geeft je geen objectieve informatieNergens lees ik iets over recente blunders die de PVV gemaakt heeft. Misschien moet je me een andere site aanraden.
Exact het probleem van alle 'haters' waarover dit topic oorspronkelijk gaat. Kijken naar wat er aan de oppervlakte drijft, maar dieper gaan zit er niet in. Mensen gaan vervolgens wel discussiėren over punten zonder dat zij een idee hebben wat het exacte standpunt van de PVV daarover is. Dit vinden zij irrelevant omdat de PVV bijvoorbeeld de kopvoddentax heeft genoemd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom zou je dat volledige stukje vod moeten doorlezen, als in de eerste regel al iets debiels staat als 'minimumstraffen' ? Om nog maar niet te spreken over Koran verscheuren of anders het land uit en koppenvoddentax. Nee, er kan niets in dat programma staan om zoiets achterlijks te compenseren.
Ga dat de ganzen wijs maken zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef Choad het volgende:
[..]
Dit is jouw idee van Geert Wilders en zijn partij, je hebt hier geen bewijzen voor en hier waarschijnlijk zelf geen geldig onderzoek naar gedaan. Het is echter wel wat sommige media je vertellen dus neem jij het over. Bovendien is het de algemene tendens dus ga jij lekker mee. Argumenten en bewijzen graag. De vergelijking van de PVV en de NSB is nog vele malen achterlijker dan die van de appel met de peer.
Ook die twee lijken eigenlijk best veel op mekaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef Choad het volgende:
[..]
De vergelijking van de PVV en de NSB is nog vele malen achterlijker dan die van de appel met de peer.
Tsja, en dat doen ze liever niet, dan weet gelijk heel nederland dat hun grootste financieer de amerikaans-joodse lobby is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als de PVV en beweging is. Moet de PVV zijn financien dan openbaar maken? Bijvoorbeeld donateurs?
Dat dictatuur per definitie slecht is ontken ik niet. Het beeld van de PVV heb jij je echter eigen gemaakt zonder dat hier bewijzen voor zijn. De PVV zegt dat het niet zo is, geeft hiervoor bewijzen, mensen zeggen vervolgens dat het wel zo is maar bewijzen blijven uit. Jammer!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ga dat de ganzen wijs maken zeg.
Iedereen weet dat Geert Wilders en alleen Geert Wilders įlle zeggenschap heeft binnen de PVV. Nou, ja, ergens 3 lagen diep in de bestuurslaag is Hero 'ik sla de barman als ik geen bier krijg' Brinkman een penningmeester, maar dan houdt het wel op.
En daarbij, ja, een dictatuur is per definitie slecht. Er is geen goede dictatuur. Net zoals er geen mooie crocs bestaan.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Choad het volgende:
[..]
Sjakie? En waar dan? Hier verlies je me een beetje, ik zie geen citaat wat zou goedpraten om mensen die te hard rijden het land uit te zetten ofzo...
quote:Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
en uit de vandale:quote:Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
En nee: concreet heeft de grote geblondeerde goeroe nog niet geroepen dat hardrijder gedeporteerd moeten worden. Waarschijnlijk omdat hij beseft dat een groot deel van zijn potentiėle kiezers een grafhekel aan flitsers hebben.quote:mis·drij·ven -dreef, h -dreven verkeerd handelen, iets doen dat strafbaar is; misdoen
Oh, het onderstaande is niet waar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef Choad het volgende:
[..]
Dat dictatuur per definitie slecht is ontken ik niet. Het beeld van de PVV heb jij je echter eigen gemaakt zonder dat hier bewijzen voor zijn. De PVV zegt dat het niet zo is, geeft hiervoor bewijzen, mensen zeggen vervolgens dat het wel zo is maar bewijzen blijven uit. Jammer!
Het is een partijprogramma, laten we dus vooral onderscheid maken tussen het woord misdrijf en het werkwoord misdrijven, aangezien deze woorden niet dezelfde betekenis hebben volgens van Dale. Als er stond "Niet-Nederlanders die een misdrijven plegen worden direct uit Nederland verwijderd" had ik je gelijk moeten geven. Dit staat er echter niet en ik heb de PVV dit punt ook al meerdere keren uit zien liggenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
[..]
en uit de vandale:
[..]
En nee: concreet heeft de grote geblondeerde goeroe nog niet geroepen dat hardrijder gedeporteerd moeten worden. Waarschijnlijk omdat hij beseft dat een groot deel van zijn potentiėle kiezers een grafhekel aan flitsers hebben.
Maar zwart-wit stįįt het er wel
Erger nog vind ik dat hij vindt dat onze grondwet verkracht moet worden en dat ons staatsburgerschap blijkbaar is als een snoepje dat je ook weer kunt afpakken. Opzouten! Nederlander is Nederlander en dat uitgerekend Geert dat weigert te erkennen is voor mij al meer dan genoeg om hem en zijn hele club af te serveren
en "Sjakie" was verder niet negatief of aanvallend bedoeld
Hou toch op man, er wordt genoeg zinnigs gezegd, onderbouwd met citaten en andere feiten, maar dat wordt afgedaan als zwartmakerij ( zie deze post bijvoorbeeld), uit de context gerukt, of domweg genegeerd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef Choad het volgende:
[..]
...
mensen zeggen vervolgens dat het wel zo is maar bewijzen blijven uit. Jammer!
Ook het feit dat als jij marrokkaanse ouders of grootouders hebt, je zonder dat je er wat over te zeggen hebt een marrokkaans paspoort krijgt wat je niet kan weigeren. Je hebt dan gedwongen een dubbele nationaliteit en kan dus als het aan onze blonde indo ligt gewoon het land uitgezet worden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef teamlead het volgende:
Erger nog vind ik dat hij vindt dat onze grondwet verkracht moet worden en dat ons staatsburgerschap blijkbaar is als een snoepje dat je ook weer kunt afpakken. Opzouten! Nederlander is Nederlander en dat uitgerekend Geert dat weigert te erkennen is voor mij al meer dan genoeg om hem en zijn hele club af te serveren
Ten eerste is een democratische partij waarvan je lid kunt worden nog geen dictatoriale partij. Daarvoor heb je een dictator nodig en aan dit woord zit een negatieve lading.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, het onderstaande is niet waar?
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)leen_Wilders_lid_PVV
Heeft de PVV ooit deze structuur ontkent? Waar dan? Bronnen graag.
Ik vind niet dat dit op gaat voor Geert Wilders. Dat anderen dit wel vinden kan, dat wordt hier dan ook bediscussieerd.quote:dic·ta·tor de; m,v -s, -toren 1 onbeperkt gezaghebber die een schrikbewind voert 2 heerszuchtig iem
Uiteraard wil hij dat, dan kan hij onbeperkt geld aantrekken van de amerikaans-joodse lobby om van nederland een christelijk-joodse samenleving te maken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:55 schreef Choad het volgende:
Een reden die Geert Wilders geeft, is dat de PVV af wil van het systeem dat politieke partijen grote subsidies krijgen om dat bijvoorbeeld te investeren in campagne. De PVV wil dat partijen zelf hun broek op houden door donateurs te werven en niet van belastinggeld te laten leven.
Grote bedrijven moeten dus grote invloed krijgen in de Nederlandse politiek? Een lobby systeem net als in Amerika? Want dat is wel wat je krijgt als politieke partijen louter en alleen door donateurs gefinacieerd worden. Hoe lang denk je dat een politieke partij blijft zeggen 65=65 als de donateurs de geldkraan willen dichtdraaien?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:55 schreef Choad het volgende:
[..]
Ten eerste is een democratische partij waarvan je lid kunt worden nog geen dictatoriale partij. Daarvoor heb je een dictator nodig en aan dit woord zit een negatieve lading.
[..]
Ik vind niet dat dit op gaat voor Geert Wilders. Dat anderen dit wel vinden kan, dat wordt hier dan ook bediscussieerd.
Een reden die Geert Wilders geeft, is dat de PVV af wil van het systeem dat politieke partijen grote subsidies krijgen om dat bijvoorbeeld te investeren in campagne. De PVV wil dat partijen zelf hun broek op houden door donateurs te werven en niet van belastinggeld te laten leven.
Ook wordt het argument aangedragen dat het LPF-debacle niet moet worden herhaald. De PVV heeft trouwens wel gewoon fractieleden natuurlijk
In het partijprogramma staat duidelijk "misdrijf". Strafbare feiten kun je indelen in twee groepen: overtredingen en misdrijven. Het verschil tussen deze twee strafbare feiten kun je eigenlijk alleen uit de wet afleiden. Kort gezegd: overtredingen zijn kleine, lichte overtredingen zoals te hard rijden. Misdrijven zijn de meer serieuze overtredingen, waaronder moord en dergelijken. Kenmerkend verschil is ook dat overtredingen nooit een gevangenisstraf op kunnen leveren en misdrijven wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
[..]
en uit de vandale:
[..]
En nee: concreet heeft de grote geblondeerde goeroe nog niet geroepen dat hardrijder gedeporteerd moeten worden. Waarschijnlijk omdat hij beseft dat een groot deel van zijn potentiėle kiezers een grafhekel aan flitsers hebben.
Maar zwart-wit stįįt het er wel
en "Sjakie" was verder niet negatief of aanvallend bedoeld
Ik las NSBS6quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:27 schreef vuilcontainer het volgende:
ow wat erg zeg!
Dus die SBS6-kijkende/ joggingbroek dragende/ uitkeringtrekkende pvv'ers ...
Mensen die denken dat iedereen die niet op de pvv stemt links stemvee isquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben het faliekant eens met de TS. Achterlijk geneuzel van dat linkse stemvee.
Tuurlijk, want je bent of voor de dictatuur of anders ben je slecht.......quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef Sakura het volgende:
[..]
Mensen die denken dat iedereen die niet op de pvv stemt links stemvee is![]()
![]()
![]()
![]()
Je blijft draaien. Eerst beweer ik iets over de PVV, vervolgens zeg je dat het niet waar is, kom ik met bewijs dat het wel waar is, en gooi jij er ineens een term over dictatuur tegenaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:55 schreef Choad het volgende:
[..]
Ten eerste is een democratische partij waarvan je lid kunt worden nog geen dictatoriale partij. Daarvoor heb je een dictator nodig en aan dit woord zit een negatieve lading.
[..]
Ik vind niet dat dit op gaat voor Geert Wilders. Dat anderen dit wel vinden kan, dat wordt hier dan ook bediscussieerd.
Ook wordt het argument aangedragen dat het LPF-debacle niet moet worden herhaald. De PVV heeft trouwens wel gewoon fractieleden natuurlijk
phpmystyle-reactiequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben het faliekant eens met de TS. Achterlijk geneuzel van dat linkse stemvee.
De manier waarop de PVV georganiseerd is deugt niet. Geen democratie (stemrecht van leden) of transparantie (inzake donaties). Dat er genoeg 'goede' mensen zijn die PVV stemmen lijkt me wel duidelijk. Daarom zijn aanvallen op PVV stemmers vaak ook nutteloos.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:41 schreef vuilcontainer het volgende:
[..]
Tuurlijk, want je bent of voor de dictatuur of anders ben je slecht.......
Ik ontkrachtte louter je 'bewijs'. Dat je geen beter bewijs hebt betekent niet dat ik vervolgens met een goudvis moet gaan discussiėren mijn waardequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:44 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je blijft draaien. Eerst beweer ik iets over de PVV, vervolgens zeg je dat het niet waar is, kom ik met bewijs dat het wel waar is, en gooi jij er ineens een term over dictatuur tegenaan.
Ga met de goudvis discussiėren, jou kan ik zo echt niet serieus nemen.
Je kunt je trouwens wel afvragen waarom het geen LPF debacle wil. Geen enkele partij wil dat, lijkt me, maar neemt niet zo'n vage organisatie aan. Wilders doet dat wel, en men keurt het nog goed ook. Uiterst debiel.
Gelul. Er is volgens de statuten maar 1 weg, en dat is de weg van Geert. Dat is nou eenmaal de structuur van de PVV. "Partij bijeenkomsten" zijn wat eenzaam met alleen Geert aanwezig, maar overleg en vergadering met bijstanders maakt vast veel goedquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:42 schreef Choad het volgende:
[..]
Dat het in theorie zo is dat Geert Wilders de beslissingen neemt wil natuurlijk niet zeggen dat dit in de praktijk ook zo werkt, zonder overleg, vergaderingen en partijbijeenkomsten![]()
Partijbijeenkomsten met aanhangers van de partij kan prima. Je kunt alleen geen lid worden van de partij, wat Geert trouwens ook toelicht in dat filmpje.quote:Op zondag 15 november 2009 00:08 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Gelul. Er is volgens de statuten maar 1 weg, en dat is de weg van Geert. Dat is nou eenmaal de structuur van de PVV. "Partij bijeenkomsten" zijn wat eenzaam met alleen Geert aanwezig, maar overleg en vergadering met bijstanders maakt vast veel goed
Geen lid, geen invloed, niets."Want Geert weet wel wat wij denken" en dat is het dus?quote:Op zondag 15 november 2009 00:11 schreef Choad het volgende:
[..]
Partijbijeenkomsten met aanhangers van de partij kan prima. Je kunt alleen geen lid worden van de partij, wat Geert trouwens ook toelicht in dat filmpje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |