abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:54:16 #1
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705062
Beste Fokkers,

Ik constateer dat de haat jegens PVVers de laatste tijd enorm is toegenomen op Fok.
Er komt veel negatief nieuws over PVVers op de frontpage. Ik betreur het... Ik zal niet ontkennen dat sommige PVVers verkeerde dingen doen, maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen. Daar hoor je op Fok helaas nooit iets over . Het is jammer dat veel Fokkers alle PVVers met radicale SPers associėren en alle PVVers de schuld geven wat radicale SPers hebben gedaan. Het ergste is nog wel dat sommige mensen negatief over PVVers beginnen in verschillende nieuwsberichten op de frontpage wat helemaal niets met PVVers te maken heeft.. . Deze ontwikkeling baart me echt zorgen..
Als het zo door gaat dan zullen steeds meer PVVers zich tegen de maatschappij keren...
Ik praat het natuurlijk niet goed, haat met haat bestrijden is geen oplossing(zie islam )..

Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
Waarom worden PVVers zo vernederd op de frontpage?
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_74705086
Omdat PVVers over het algemeen niet zo snugger zijn
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:56:19 #3
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705100
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat PVVers over het algemeen niet zo snugger zijn
had jij niet een ban?
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_74705109
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:56 schreef player-boy het volgende:

[..]

had jij niet een ban?
Ja
pi_74705133
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef player-boy het volgende:
...
Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
...
Als je van tolerantie en harmonie houdt, wat zoek je dan bij de PVV ?
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:58:24 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705139
de PVV kan niet vaak genoeg in beeld gebracht worden met haar ware aard: een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:58:34 #7
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_74705142
ik vind ´haat´ zo´n PPV term
pi_74705166
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef teamlead het volgende:
de PVV kan niet vaak genoeg in beeld gebracht worden met haar ware aard: een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
Dat is echt weer onzin. NSB zorgde ervoor dat mensen verraden en daarna vermoord werden. (Vaak dan)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2009 21:01:46 ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:00:54 #9
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705183
quote:
alsjeblieft ga onderzoek dan naar de PVV dan zal je zien dat ze daar niets mee te maken hebben.
hierdoor groeit de haat jegens de PVV juist, door zulke ondoordachte posts!!!
pi_74705189
Zeer terechte klacht. Mensen die afgeven op de PVV hebben geen verstand. Echte kenners weten dat de PVV een zeer benodigd tegengeluid is dat als muziek in de oren klinkt van ieder die Nederland liefheeft. Wat men verder van de PVV vindt is compleet irrelevant.
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_74705204
quote:
de PVV kan niet vaak genoeg in door de pers totaal verkeerd in beeld gebracht worden met haar als een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
pi_74705216
quote:
maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen.
vertel
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 november 2009 @ 21:04:43 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_74705277
quote:
maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen.
Noem de PVVers eens en hun goede daden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:05:15 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705291
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:00 schreef player-boy het volgende:

[..]

alsjeblieft ga onderzoek dan naar de PVV dan zal je zien dat ze daar niets mee te maken hebben.
hierdoor groeit de haat jegens de PVV juist, door zulke ondoordachte posts!!!
de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).

tja.... wat valt er dan nog te onderzoeken? Hun economische plannen? plannen waarbij de fucking SP nog rechts lijkt? Hun populistisch gejank over 65=65 en de vlag hijsen op school?

face it: Geert is een briljant campaigner. Maar ook been xenofobe randmongool

en nu ga ik Herman van V. bellen of ik bij hem mag logeren, aangezien ik ook wel bedreigd zal worden door eencellige klapjostis
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_74705307
En zo hoort het.
pi_74705355
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).

tja.... wat valt er dan nog te onderzoeken? Hun economische plannen? plannen waarbij de fucking SP nog rechts lijkt? Hun populistisch gejank over 65=65 en de vlag hijsen op school?

en nu ga ik Herman van V. bellen of ik bij hem mag logeren, aangezien ik ook wel bedreigd zal worden door eencellige klapjostis
Geert wil alleen criminelen deporteren. Dat zijn helemaal geen mensen

Overigens; het noemen van eencellige klapjosti's die bedreigen Dat doen natuurlijk alleen aanhangers van Geert. Alle bewaking voor hem slaat nergens op en alle mensen die je dagelijks in beeld ziet op TV of op straat zijn ingehuurd door Geert
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:11:00 #17
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705427
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

google is je vriend

zaterdag 14 november 2009 @ 21:12:56 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705481
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef Choad het volgende:

[..]

Geert wil alleen criminelen deporteren. Dat zijn helemaal geen mensen
jawel hoor... üntermenschen
quote:
Overigens; het noemen van eencellige klapjosti's die bedreigen Dat doen natuurlijk alleen aanhangers van Geert. Alle bewaking voor hem slaat nergens op en alle mensen die je dagelijks in beeld ziet op TV of op straat zijn ingehuurd door Geert
waar zeg ik dat neofascistische xenofobe blondie's wel bedreigd mogen worden?
pi_74705492
De PVV is een man, en dat is Wilders. Zijn kamerleden zijn volgzaam en hebben vaak een matige tot geen dossierkennis.

Met andere woorden het is een partij vol met tweede rangs politici en politieke opportunisten
En dat wordt na de volgende verkiezingen alleen maar erger. Mits de PVV inderdaad, veel zetels wint. Deze zullen toch opgevult moeten worden.

Een vergelijking met de LPF is daarom meer op zijn plaats.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:13:46 #20
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_74705506
PVV'ers..

Ach, gewoon negeren die handel.
Het waait vanzelf over...
Komt het vanzelf weer goed met Nederland
pi_74705532
Zelf steunen ze zo'n beetje de grootste moslimbasher van Nederland, maar o wee als ze zelf een keertje gebashd worden, dan zijn ze ineens heel zielig.
pi_74705554
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

triest meteen weer 2de wereldoorlog erbij betrekken...
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74705557
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef player-boy het volgende:

[..]

google is je vriend

PVV goede daden: Resultaten 1 - 10 van circa 5.850
PVV slechte daden: Resultaten 1 - 10 van circa 149.000
pi_74705566
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

jawel hoor... üntermenschen
[..]

waar zeg ik dat neofascistische xenofobe blondie's wel bedreigd mogen worden?
Ik had het idee dat je dat vermeldde om aan te geven dat je mensen die dit doen dom zijn. En jij dus PVV aanhangers daardoor dom vindt. Ik wilde alleen aangeven dat er zeer veel mensen zijn die dit ook doen terwijl zij niet de PVV aanhangen. Maar als je dit er niet mee bedoelde laten we het dan gewoon houden op een humoristische maar verder inhoudsloze nutteloze opmerking

Maar wat is er mis met criminelen het land uitzetten? Criminelen
pi_74705590
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef player-boy het volgende:

[..]

google is je vriend

Zeg vriend, jij komt er mee. Hup, vooruit met de onderbouwing !
pi_74705593
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef nsfw het volgende:

Komt het vanzelf weer goed met Nederland
pi_74705602
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je zit echt niet op te letten hé, ze doen echt heel erg goede dingen, ze hebben bijvoorbeeld kamervragen gesteld over islam teksten in kinderen voor kinderen liedjes van 16 jaar oud, ze hebben kamervragen gesteld over hun afkorting die niet op autonummerborden zou mogen komen, allemaal zeer belangrijke zaken die nederland echt vooruit kunnen helpen in de strijd der volkeren.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:17:09 #28
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74705606
Ja chodverdomme, we moeten die achtergestelde bevolkingsgroep behoeden voor radicalisering. Als we op deze manier doorgaan met het zwartmaken en criminaliseren van hele groepen mensen tegelijk, drijven we ze RECHTSTREEKS in de armen van de terroristen.

Ook PVV'ers zijn mensen . Al lijkt het daar niet altijd op.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_74705611
PVV

pi_74705612
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

PVV goede daden: Resultaten 1 - 10 van circa 5.850
PVV slechte daden: Resultaten 1 - 10 van circa 149.000
PVDA goede daden: 9.680
PVDA slechte daden: 176.000

pi_74705637
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Sakura het volgende:

[..]

Je zit echt niet op te letten hé, ze doen echt heel erg goede dingen, ze hebben bijvoorbeeld kamervragen gesteld over islam teksten in kinderen voor kinderen liedjes van 16 jaar oud, ze hebben kamervragen gesteld over hun afkorting die niet op autonummerborden zou mogen komen, allemaal zeer belangrijke zaken die nederland echt vooruit kunnen helpen in de strijd der volkeren.

Alle andere partijen stellen natuurlijk alleen maar vragen waarmee heel het land geholpen wordt, kleine dingen zijn namelijk absoluut niet belangrijk.

Ik kots op jou
pi_74705640
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Choad het volgende:

[..]

PVDA goede daden: 9.680
PVDA slechte daden: 176.000

dat is relatief toch wel meer goeds dan bij de pvv
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:18:50 #33
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705648
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef Choad het volgende:

[..]

Ik had het idee dat je dat vermeldde om aan te geven dat je mensen die dit doen dom zijn. En jij dus PVV aanhangers daardoor dom vindt. Ik wilde alleen aangeven dat er zeer veel mensen zijn die dit ook doen terwijl zij niet de PVV aanhangen. Maar als je dit er niet mee bedoelde laten we het dan gewoon houden op een humoristische maar verder inhoudsloze nutteloze opmerking
er zijn zeer veel ongelofelijk domme mensen in Nederland en een deel daarvan stemt PVV (of is van plan dat te doen)
quote:
Maar wat is er mis met criminelen het land uitzetten? Criminelen
definieer crimineel?
pi_74705680
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef paintmeester het volgende:
De PVV is een man, en dat is Wilders. Zijn kamerleden zijn volgzaam en hebben vaak een matige tot geen dossierkennis.

En dat heet dus dictatuur, en van een dictatuur kan niets goeds komen. Geen enkel weldenken mens met een iq hoger dan zijn schoenmaat gaat op een partij stemmen waar dictatuur hoog in het vaandel staat ongeacht wat die dictator ook voor "standpunten" heeft.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:22:05 #35
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705738
quote:
Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen

Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf

Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf

Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven

Minder taakstraffen

Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven

Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag

Introductie heropvoedingskampen

Preventief fouilleren in het hele land

Herinvoering jeugd- en zedenpolitie

Wettelijk verbod op pedofielenpartij

Professionelere hulp voor slachtoffers

Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroļneverstrekking

Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit

Introductie van administratieve detentie bij terrorisme

10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude

Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd

Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf

Kraakverbod

Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
dat zijn de "plannen" op het gebied van criminaliteit.
Staat precies 1 zinnig punt in.. en da's al uitgevoerd
pi_74705750
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef teamlead het volgende:

[..]

er zijn zeer veel ongelofelijk domme mensen in Nederland en een deel daarvan stemt PVV (of is van plan dat te doen)
[..]

definieer crimineel?
Wat heeft dat er mee te maken? Er stemmen domme mensen op elke partij. Hele sloten zelfs. Bewijs voor dat er meer domme mensen op de PVV stemmen dan op andere partijen? Bovendien; dat is toch juist democratie? Mogen domme mensen niet worden gehoord ofzo? Zonder domme mensen zou een partij als de PvdA geen bestaansrecht hebben bijvoorbeeld.

Wikipedia over de crimineel: Een crimineel is een misdadiger, dus iemand die zich aan een misdaad heeft schuldig gemaakt of dit pleegt te doen.
  Moderator zaterdag 14 november 2009 @ 21:22:59 #37
18653 crew  D.
pi_74705765
Ik weet zo net nog niet wie er dommer zijn: Wildersstemmers, of mensen die Wildersstemmers dom vinden en dit overal verkondigen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:23:20 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705772
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef mirved het volgende:

[..]

triest meteen weer 2de wereldoorlog erbij betrekken...
wijs even aan waar ik WOII aanhaal.... (en dan bij voorkeur niet in het citaat van Wilders )
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:24:04 #39
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705793
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef Sakura het volgende:

[..]

En dat heet dus dictatuur, en van een dictatuur kan niets goeds komen. Geen enkel weldenken mens met een iq hoger dan zijn schoenmaat gaat op een partij stemmen waar dictatuur hoog in het vaandel staat ongeacht wat die dictator ook voor "standpunten" heeft.
dictatuur kan wel degelijk goed zijn. het ligt aan de uitvoer ervan.
maar dit is totaal irrelevant omdat alle PVV kamerleden wel degelijk kennis van zaken hebben.
ik raad www.pvv.nl aan
pi_74705820
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef player-boy het volgende:

[..]

maar dit is totaal irrelevant omdat alle PVV kamerleden wel degelijk kennis van zaken hebben.
ik raad www.pvv.nl aan
Ik haat de PVV diep, maar dat laatste is inderdaad wel waar: ze hebben vaak wel dossierkennis.
pi_74705823
Wilders is slecht voor de Nederlandse economie.

pi_74705824
Grappig, ik kwam laatst achter de definitie van genocide in het internationaal rechtssysteem. Blijkbaar is dat niet alleen een heel bevolkingsgroep vermoorden, maar ook deporteren valt eronder.

Hitler: vermoordde 6M joden > genocide.
Wilders: wil 1M moslims (Marokkanen + Turken) deporteren > genocide dus.

Hoe kan je nog steeds zeggen dat je Wilders niet met Hitler kan vergelijken?
pi_74705826
Neen dank u
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:25:30 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705827
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef Choad het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Er stemmen domme mensen op elke partij. Hele sloten zelfs. Bewijs voor dat er meer domme mensen op de PVV stemmen dan op andere partijen? Bovendien; dat is toch juist democratie? Mogen domme mensen niet worden gehoord ofzo? Zonder domme mensen zou een partij als de PvdA geen bestaansrecht hebben bijvoorbeeld.
dat democratie een kutsysteem is, is oud nieuws. Maar goed.. er is geen beter alternatief dus mogen idioten ook stemmen ja
quote:
Wikipedia over de crimineel: Een crimineel is een misdadiger, dus iemand die zich aan een misdaad heeft schuldig gemaakt of dit pleegt te doen.
aha..

dussuh...

te hard rijden -> land uit ?

want:
quote:
Een misdaad kan ruim worden gedefiniėerd als een strafbaar feit. Strafrechtelijk gezien kan de definitie echter verschillen van land tot land
óók van Wiki
pi_74705841
Geef mij eens een gedegen, haalbare oplossing van de PVV?

tevens valt mij op dat de haat naar allochtonen juist steeds meer toeneemt hier.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74705843
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef Sakura het volgende:

[..]

Ten eerste is dat definitie van een dictatuur.

Ten tweede, het enige wat je niet-democratisch aan de PVV zou kunnen noemen is dat de partij geen leden heeft. Hier geeft Geert Wilders zelf echter een prima begrijpelijke reden voor. Denken dat je met een stem op de PVV een stem voor een dictatuur uitbrengt is achterlijk. Denk je dat de PVV 76 zetels gaat halen ofzo? Bovendien als je dat denkt zou je dan bij elke andere partij evengoed van een dictatuur kunnen spreken wanneer zij 76 zetels halen.
pi_74705884
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat democratie een kutsysteem is, is oud nieuws. Maar goed.. er is geen beter alternatief dus mogen idioten ook stemmen ja
[..]

aha..

dussuh...

want:
[..]

óók van Wiki
Mensen die te hard rijden zouden inderdaad best het land uit mogen ja, levensgevaarlijk, je kind zou maar net oversteken als er zo'n randdebiel langs komt Gewoon niet te hard rijden, krijg je ook geen boetes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74705920
quote:

[..]

ik raad www.pvv.nl aan
Met kennis van zaken kan je nog steed een enorm naar mannetje/vrouwtje zijn.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:28:49 #49
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74705922
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef D. het volgende:
Ik weet zo net nog niet wie er dommer zijn: Wildersstemmers, of mensen die Wildersstemmers dom vinden en dit overal verkondigen.
De laatsten hebben het in elk geval bij het rechte eind.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:29:37 #50
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74705940
quote:

[..]

[..]

aha..

dussuh...

want:
[..]

óók van Wiki
te hard rijden helaas niet omdat dat op zich geen misdrijf is maar een overtreding en dit dus geen strafblad verschaft
pi_74705974
Waarom zouden we stoppen met alleen allochtonen die een misdrijf begaan het land uitschoppen?! Laten we gewoon elke crimineel verbannen naar de zuidpool!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:31:49 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74705995
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:27 schreef Choad het volgende:

[..]

Mensen die te hard rijden zouden inderdaad best het land uit mogen ja, levensgevaarlijk, je kind zou maar net oversteken als er zo'n randdebiel langs komt Gewoon niet te hard rijden, krijg je ook geen boetes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
my point exactly. PVV (en Wilders voorop) zijn zéér bedreven in het roepen van zaken die het in de kroeg of op het gemiddelde feestje, na de nodige alcoholconsumptie bést aardig doen.

Helaas zijn die zelfde plannen over het algemeen (en ja.. ook de PVV kent uitzonderingen) onrealistisch, onhaalbaar, onbetaalbaar, ondemocratisch, discriminatoir en stupide.

Maar het ergste aan die club in de 2e kamer vind ik nog wel het debiele niveau van hun kamervragen. De SP lijkt tegenwoordig zelfs nog een "normale" partij in vergelijking met de vragendiarree over nietszeggende onderwerpen die Geert and friends over ons uitstort
pi_74706007
quote:

[..]

[..]

aha..

dussuh...

want:
[..]

óók van Wiki
Overigens was mijn bedoelt om aan te tonen dat ik niet serieus in kan gaan op mensen die niet eens de moeite hebben genomen het programma van de PVV te lezen alvorens hem af te zeiken. Uiteraard gaat het hier om mensen die misdrijven plegen, daaronder wordt verstaan zware vergrijpen. Te hard voorbij een flitslicht rijden is natuurlijk geen zwaar vergrijp maar dat jij zelf ook wel kunnen bedenken.

Ik zal hier even citeren speciaal voor jou:
quote:
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Misdrijf:
quote:
mis·drijf het; o -drijven (jur) ernstig strafbaar feit: geweldsmisdrijf, zedenmisdrijf
pi_74706013
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef player-boy het volgende:

[..]

te hard rijden helaas niet omdat dat op zich geen misdrijf is maar een overtreding en dit dus geen strafblad verschaft
Je weet dat dat een punt uit de visie van de grote leider PVV is? Dat de PVV officieel van mening is dat de maximumsnelheid omhoog, moet, en 's avonds en in het weekend zou je van de PVV nog eens extra hard moeten mogen rijden.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:32:22 #55
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74706015
Onterechte klacht. Mensen die op iemand als Wilders stemmen dienen in een hoekje gezet te worden en uitgemaakt te worden voor debiel. Demoniseren die hap, met hun eigen logica.

'Ik heb niets tegen PVV'ers zelf, maar wel tegen het gedachtegoed, het programma, de uitspraken van de Grote Peroxide-Leider en het gedrag van de PVV'.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74706038
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef teamlead het volgende:

[..]

my point exactly. PVV (en Wilders voorop) zijn zéér bedreven in het roepen van zaken die het in de kroeg of op het gemiddelde feestje, na de nodige alcoholconsumptie bést aardig doen.

Helaas zijn die zelfde plannen over het algemeen (en ja.. ook de PVV kent uitzonderingen) onrealistisch, onhaalbaar, onbetaalbaar, ondemocratisch, discriminatoir en stupide.

Maar het ergste aan die club in de 2e kamer vind ik nog wel het debiele niveau van hun kamervragen. De SP lijkt tegenwoordig zelfs nog een "normale" partij in vergelijking met de vragendiarree over nietszeggende onderwerpen die Geert and friends over ons uitstort
Zie hierboven hoe ik dit 'argument' bekritiseer, mijn waarde.
pi_74706060
quote:

[..]

ik raad www.pvv.nl aan
Dictatuur is per definitie slecht, er is met de beste wil ter wereld geen enkel voorbeeld van goed te vinden.

En of die kamerleden nu wel of niet kennis van zaken hebben, wilders bepaald wat er gebeurd en de rest heeft zijn smoel te houden, dat is dus exact wat er mis ging met de NSB zoals Van Veen zo goed aangaf.
Wilders heeft gewoon het lef niet om zijn beweging om te vormen in een partij omdat hij dan niet meer dictatortje kan spelen en plotseling in debat moet wat hij absoluut ten koste van alles in welke situatie dan ook probeert te voorkomen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:33:58 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74706062
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:32 schreef Bowlingbal het volgende:
Onterechte klacht. Mensen die op iemand als Wilders stemmen dienen in een hoekje gezet te worden en uitgemaakt te worden voor debiel.
Je zou ze door de knieėn moeten kunnen mogen schieten.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:34:25 #59
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74706075
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:32 schreef Choad het volgende:

[..]

Overigens was mijn bedoelt om aan te tonen dat ik niet serieus in kan gaan op mensen die niet eens de moeite hebben genomen het programma van de PVV te lezen alvorens hem af te zeiken. Uiteraard gaat het hier om mensen die misdrijven plegen, daaronder wordt verstaan zware vergrijpen. Te hard voorbij een flitslicht rijden is natuurlijk geen zwaar vergrijp maar dat jij zelf ook wel kunnen bedenken.

[..]

Misdrijf:
[..]
zeg sjakie.. ik citeer goddomme uit het programma van die idioten
pi_74706092
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:34 schreef teamlead het volgende:

[..]

zeg sjakie.. ik citeer goddomme uit het programma van die idioten
Sjakie ? En waar dan? Hier verlies je me een beetje, ik zie geen citaat wat zou goedpraten om mensen die te hard rijden het land uit te zetten ofzo...
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:35:25 #61
248844 Bowlingbal
pi_74706093
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:32 schreef Choad het volgende:

[..]

[..]

Misdrijf:
[..]
Waarom zou je dat volledige stukje vod moeten doorlezen, als in de eerste regel al iets debiels staat als 'minimumstraffen' ? Om nog maar niet te spreken over Koran verscheuren of anders het land uit en koppenvoddentax. Nee, er kan niets in dat programma staan om zoiets achterlijks te compenseren.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:35:52 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74706111
quote:
Op zaterdag 14 november U2009 21:33 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je zou ze door de knieėn moeten kunnen mogen schieten.
Als ze stout zijn geweest, hč.
pi_74706127
quote:

[..]

ik raad www.pvv.nl aan
Daar moet ik je toch ongelijk geven. Ik zal je 2 recente voorbeelden geven:

Onderwijs:

http://www.telegraaf.nl/b(...)_verder_eh...__.html

AOW:

http://www.editspace.net/nieuws/?p=3623
http://www.parool.nl/paro(...)et-verhelderen.dhtml

Er wordt van alles geroepen maar zodra er onderbouwing of verduidelijking gevraagd wordt moeten de PVV kamerleden wel heel vaak het antwoord schuldig blijven. Degelijk kennis van zaken? Denk het niet.

En www.pvv.nl geeft je geen objectieve informatie Nergens lees ik iets over recente blunders die de PVV gemaakt heeft. Misschien moet je me een andere site aanraden.
pi_74706133
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:26 schreef Choad het volgende:

[..]

Ten eerste is dat definitie van een dictatuur.

Ten tweede, het enige wat je niet-democratisch aan de PVV zou kunnen noemen is dat de partij geen leden heeft. Hier geeft Geert Wilders zelf echter een prima begrijpelijke reden voor. Denken dat je met een stem op de PVV een stem voor een dictatuur uitbrengt is achterlijk. Denk je dat de PVV 76 zetels gaat halen ofzo? Bovendien als je dat denkt zou je dan bij elke andere partij evengoed van een dictatuur kunnen spreken wanneer zij 76 zetels halen.
Ik doel hiermee op de dictatuur binnen de pvv, en dat is een gevaarlijke ontwikkeling, 1 man die het voor het zeggen heeft over al de zetels die eventueel door de pvv in de kamer bezet zouden gaan worden.
pi_74706139
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:33 schreef Sakura het volgende:

[..]

Dictatuur is per definitie slecht, er is met de beste wil ter wereld geen enkel voorbeeld van goed te vinden.

En of die kamerleden nu wel of niet kennis van zaken hebben, wilders bepaald wat er gebeurd en de rest heeft zijn smoel te houden, dat is dus exact wat er mis ging met de NSB zoals Van Veen zo goed aangaf.
Wilders heeft gewoon het lef niet om zijn beweging om te vormen in een partij omdat hij dan niet meer dictatortje kan spelen en plotseling in debat moet wat hij absoluut ten koste van alles in welke situatie dan ook probeert te voorkomen.
Dit is jouw idee van Geert Wilders en zijn partij, je hebt hier geen bewijzen voor en hier waarschijnlijk zelf geen geldig onderzoek naar gedaan. Het is echter wel wat sommige media je vertellen dus neem jij het over. Bovendien is het de algemene tendens dus ga jij lekker mee . Argumenten en bewijzen graag. De vergelijking van de PVV en de NSB is nog vele malen achterlijker dan die van de appel met de peer.
pi_74706166
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef paintmeester het volgende:

[..]

Onderwijs:

AOW:

Er wordt van alles geroepen maar zodra er onderbouwing of verduidelijking gevraagd wordt moeten de PVV kamerleden wel heel vaak het antwoord schuldig blijven. Degelijk kennis van zaken? Denk het niet.

En www.pvv.nl geeft je geen objectieve informatie Nergens lees ik iets over recente blunders die de PVV gemaakt heeft. Misschien moet je me een andere site aanraden.
Daarom: laat ze maar regeren. Dat is de snelste manier om ze te marginaliseren.
pi_74706177
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:33 schreef Sakura het volgende:

[..]

Als de PVV en beweging is. Moet de PVV zijn financien dan openbaar maken? Bijvoorbeeld donateurs?

edit: Dat hoeven zij dus niet. De PVV kan dus heel goed gefinaciert worden door radicale joodse, christelijke en rechtse groepen. Groepen waarvan waarschijnlijk ook een groot deel van de PVV stemmers een naar gevoel van krijgen.

Of dit waar is dat weet ik natuurlijk niet Maar zolang Wilders daarin geen openbaarheid geeft weten de PVV stemmers het ook niet.
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:39:19 #68
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74706192
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef paintmeester het volgende:

[..]

Onderwijs:

AOW:

blunders? PVV is onfeilbaar. alleen door mensen zoals jullie wordt de PVV in slecht daglicht gezet en zo lijkt het of wij blunders maken
pi_74706193
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Waarom zou je dat volledige stukje vod moeten doorlezen, als in de eerste regel al iets debiels staat als 'minimumstraffen' ? Om nog maar niet te spreken over Koran verscheuren of anders het land uit en koppenvoddentax. Nee, er kan niets in dat programma staan om zoiets achterlijks te compenseren.
Exact het probleem van alle 'haters' waarover dit topic oorspronkelijk gaat. Kijken naar wat er aan de oppervlakte drijft, maar dieper gaan zit er niet in. Mensen gaan vervolgens wel discussiėren over punten zonder dat zij een idee hebben wat het exacte standpunt van de PVV daarover is. Dit vinden zij irrelevant omdat de PVV bijvoorbeeld de kopvoddentax heeft genoemd.

Daarom zul je deze discussie ook nooit kunnen winnen helaas. Naast het feit dat dit sowieso niet mogelijk is met geldige argumenten
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:39:51 #70
248844 Bowlingbal
pi_74706207
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef Choad het volgende:

[..]

Dit is jouw idee van Geert Wilders en zijn partij, je hebt hier geen bewijzen voor en hier waarschijnlijk zelf geen geldig onderzoek naar gedaan. Het is echter wel wat sommige media je vertellen dus neem jij het over. Bovendien is het de algemene tendens dus ga jij lekker mee . Argumenten en bewijzen graag. De vergelijking van de PVV en de NSB is nog vele malen achterlijker dan die van de appel met de peer.
Ga dat de ganzen wijs maken zeg.

Iedereen weet dat Geert Wilders en alleen Geert Wilders įlle zeggenschap heeft binnen de PVV. Nou, ja, ergens 3 lagen diep in de bestuurslaag is Hero 'ik sla de barman als ik geen bier krijg' Brinkman een penningmeester, maar dan houdt het wel op.

En daarbij, ja, een dictatuur is per definitie slecht. Er is geen goede dictatuur. Net zoals er geen mooie crocs bestaan.
- Donald Love
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:41:31 #71
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74706250
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef Choad het volgende:

[..]

De vergelijking van de PVV en de NSB is nog vele malen achterlijker dan die van de appel met de peer.
Ook die twee lijken eigenlijk best veel op mekaar.

Neem dan een passievrucht en een ananas. Nee nee, dat is Buitenlands fruit, zeggen ze dan.
pi_74706268
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef paintmeester het volgende:

[..]

Als de PVV en beweging is. Moet de PVV zijn financien dan openbaar maken? Bijvoorbeeld donateurs?
Tsja, en dat doen ze liever niet, dan weet gelijk heel nederland dat hun grootste financieer de amerikaans-joodse lobby is.

Dat is trouwens iets wat bij wet verboden zou moeten worden, het is niets meer of minder dan buitenlandse inmenging in nederlandse politiek, een zeer kwalijke en zeer gevaarlijke ontwikkeling.
pi_74706276
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ga dat de ganzen wijs maken zeg.

Iedereen weet dat Geert Wilders en alleen Geert Wilders įlle zeggenschap heeft binnen de PVV. Nou, ja, ergens 3 lagen diep in de bestuurslaag is Hero 'ik sla de barman als ik geen bier krijg' Brinkman een penningmeester, maar dan houdt het wel op.

En daarbij, ja, een dictatuur is per definitie slecht. Er is geen goede dictatuur. Net zoals er geen mooie crocs bestaan.
Dat dictatuur per definitie slecht is ontken ik niet. Het beeld van de PVV heb jij je echter eigen gemaakt zonder dat hier bewijzen voor zijn. De PVV zegt dat het niet zo is, geeft hiervoor bewijzen, mensen zeggen vervolgens dat het wel zo is maar bewijzen blijven uit. Jammer!
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:45:47 #74
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_74706357
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Choad het volgende:

[..]

Sjakie ? En waar dan? Hier verlies je me een beetje, ik zie geen citaat wat zou goedpraten om mensen die te hard rijden het land uit te zetten ofzo...
quote:
Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
quote:
en uit de vandale:
quote:
mis·drij·ven -dreef, h -dreven verkeerd handelen, iets doen dat strafbaar is; misdoen
En nee: concreet heeft de grote geblondeerde goeroe nog niet geroepen dat hardrijder gedeporteerd moeten worden. Waarschijnlijk omdat hij beseft dat een groot deel van zijn potentiėle kiezers een grafhekel aan flitsers hebben.
Maar zwart-wit stįįt het er wel

Erger nog vind ik dat hij vindt dat onze grondwet verkracht moet worden en dat ons staatsburgerschap blijkbaar is als een snoepje dat je ook weer kunt afpakken. Opzouten! Nederlander is Nederlander en dat uitgerekend Geert dat weigert te erkennen is voor mij al meer dan genoeg om hem en zijn hele club af te serveren

en "Sjakie" was verder niet negatief of aanvallend bedoeld
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:48:11 #75
248844 Bowlingbal
pi_74706425
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef Choad het volgende:

[..]

Dat dictatuur per definitie slecht is ontken ik niet. Het beeld van de PVV heb jij je echter eigen gemaakt zonder dat hier bewijzen voor zijn. De PVV zegt dat het niet zo is, geeft hiervoor bewijzen, mensen zeggen vervolgens dat het wel zo is maar bewijzen blijven uit. Jammer!
Oh, het onderstaande is niet waar?

http://www.nrc.nl/binnenl(...)leen_Wilders_lid_PVV

Heeft de PVV ooit deze structuur ontkent? Waar dan? Bronnen graag.
- Donald Love
pi_74706434
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]

[..]

en uit de vandale:
[..]

En nee: concreet heeft de grote geblondeerde goeroe nog niet geroepen dat hardrijder gedeporteerd moeten worden. Waarschijnlijk omdat hij beseft dat een groot deel van zijn potentiėle kiezers een grafhekel aan flitsers hebben.

Erger nog vind ik dat hij vindt dat onze grondwet verkracht moet worden en dat ons staatsburgerschap blijkbaar is als een snoepje dat je ook weer kunt afpakken. Opzouten! Nederlander is Nederlander en dat uitgerekend Geert dat weigert te erkennen is voor mij al meer dan genoeg om hem en zijn hele club af te serveren

Het is een partijprogramma, laten we dus vooral onderscheid maken tussen het woord misdrijf en het werkwoord misdrijven, aangezien deze woorden niet dezelfde betekenis hebben volgens van Dale. Als er stond "Niet-Nederlanders die een misdrijven plegen worden direct uit Nederland verwijderd" had ik je gelijk moeten geven. Dit staat er echter niet en ik heb de PVV dit punt ook al meerdere keren uit zien liggen
pi_74706464
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef Choad het volgende:

[..]

...
mensen zeggen vervolgens dat het wel zo is maar bewijzen blijven uit. Jammer!
Hou toch op man, er wordt genoeg zinnigs gezegd, onderbouwd met citaten en andere feiten, maar dat wordt afgedaan als zwartmakerij ( zie deze post bijvoorbeeld), uit de context gerukt, of domweg genegeerd.
pi_74706508
quote:

Ook het feit dat als jij marrokkaanse ouders of grootouders hebt, je zonder dat je er wat over te zeggen hebt een marrokkaans paspoort krijgt wat je niet kan weigeren. Je hebt dan gedwongen een dubbele nationaliteit en kan dus als het aan onze blonde indo ligt gewoon het land uitgezet worden.

Ook vind ik het zeer bedenkelijk dat wilders zeer krampachtig zijn eigen afkomst probeert te verbergen door zijn peroxide verslaving, en als je het over zijn import bruidje hebt, je plots niet persoonlijk moet worden omdat dat er niets mee te maken heeft.
pi_74706581
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:48 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Oh, het onderstaande is niet waar?
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)leen_Wilders_lid_PVV

Heeft de PVV ooit deze structuur ontkent? Waar dan? Bronnen graag.
Ten eerste is een democratische partij waarvan je lid kunt worden nog geen dictatoriale partij. Daarvoor heb je een dictator nodig en aan dit woord zit een negatieve lading.
quote:
dic·ta·tor de; m,v -s, -toren 1 onbeperkt gezaghebber die een schrikbewind voert 2 heerszuchtig iem
Ik vind niet dat dit op gaat voor Geert Wilders. Dat anderen dit wel vinden kan, dat wordt hier dan ook bediscussieerd.

Een reden die Geert Wilders geeft, is dat de PVV af wil van het systeem dat politieke partijen grote subsidies krijgen om dat bijvoorbeeld te investeren in campagne. De PVV wil dat partijen zelf hun broek op houden door donateurs te werven en niet van belastinggeld te laten leven.

Ook wordt het argument aangedragen dat het LPF-debacle niet moet worden herhaald. De PVV heeft trouwens wel gewoon fractieleden natuurlijk
pi_74706637
Overigens ga ik nu even ontspannen, anders blijven we heel de avond bezig. Mocht iemand nog een reactie willen stuur dan even een PM dan beantwoord ik hem later
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 21:58:53 #81
88815 The_Emotion
98.3
pi_74706667
Ik heb niks tegen PVV-ers, alleen tegen uitwassen van de PVV .
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:59:20 #82
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_74706675

En Wilders gaat straks meer dan 20 zetels vullen met..? Dit soort figuren? Dan kun je toch alleen maar lachen en het niet echt serieus nemen?

Persoonlijk hoop ik dan wel op een terugkeer van Gonny van den Oudenallen! Geert, Gonny moet je erbij hebben, onthou die naam!
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_74706715
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:55 schreef Choad het volgende:

Een reden die Geert Wilders geeft, is dat de PVV af wil van het systeem dat politieke partijen grote subsidies krijgen om dat bijvoorbeeld te investeren in campagne. De PVV wil dat partijen zelf hun broek op houden door donateurs te werven en niet van belastinggeld te laten leven.

Uiteraard wil hij dat, dan kan hij onbeperkt geld aantrekken van de amerikaans-joodse lobby om van nederland een christelijk-joodse samenleving te maken.

Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die zijn overduidelijke dubbele agenda niet doorzien.
pi_74706839
My lemming-senses are tingling!
pi_74706876
quote:

[..]

Ten eerste is een democratische partij waarvan je lid kunt worden nog geen dictatoriale partij. Daarvoor heb je een dictator nodig en aan dit woord zit een negatieve lading.
[..]

Ik vind niet dat dit op gaat voor Geert Wilders. Dat anderen dit wel vinden kan, dat wordt hier dan ook bediscussieerd.

Ook wordt het argument aangedragen dat het LPF-debacle niet moet worden herhaald. De PVV heeft trouwens wel gewoon fractieleden natuurlijk
Grote bedrijven moeten dus grote invloed krijgen in de Nederlandse politiek? Een lobby systeem net als in Amerika? Want dat is wel wat je krijgt als politieke partijen louter en alleen door donateurs gefinacieerd worden. Hoe lang denk je dat een politieke partij blijft zeggen 65=65 als de donateurs de geldkraan willen dichtdraaien?

Een dergelijk systeem ondemijnt de democratie.
pi_74706983
quote:

[..]

[..]

[..]

en uit de vandale:
[..]

In het partijprogramma staat duidelijk "misdrijf". Strafbare feiten kun je indelen in twee groepen: overtredingen en misdrijven. Het verschil tussen deze twee strafbare feiten kun je eigenlijk alleen uit de wet afleiden. Kort gezegd: overtredingen zijn kleine, lichte overtredingen zoals te hard rijden. Misdrijven zijn de meer serieuze overtredingen, waaronder moord en dergelijken. Kenmerkend verschil is ook dat overtredingen nooit een gevangenisstraf op kunnen leveren en misdrijven wel.

Meneer Wilders heeft denk ik, al zou het me niets verbazen als het tegendeel waar blijkt, enkel de bedoeling misdrijven, en dus geen overtredingen, door niet-Nederlanders te bestraffen met deportatie.
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:27:41 #87
269605 vuilcontainer
Lekker vuil is niet vies!
pi_74707322
ow wat erg zeg!

Dus die SBS6-kijkende/ joggingbroek dragende/ uitkeringtrekkende pvv'ers worden eens wat kritische vragen gesteld en direct is er haat jegens de PVV! Als de PVV nu werkelijk goede daden zou hebben verricht en ook eens met argumenten zou komen ipv die eeuwige 'one liners' dan zou die zogenaamde haat misschien wegebben. Dat sommige mensen echter graag ons democratische systeem zouden behouden (met bijvoorbeeld hoor en wederhoor wat binnen een politieke partij nogal belangrijk is) lijkt mij niet vreemd en dat daardoor enige kritische vragen worden gesteld is ook niet vreemd.

Maar ja, ach, een potentiele dictator houdt daar natuurlijk niet van....
pi_74707366
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:27 schreef vuilcontainer het volgende:
ow wat erg zeg!

Dus die SBS6-kijkende/ joggingbroek dragende/ uitkeringtrekkende pvv'ers ...
Ik las NSBS6
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:30:52 #89
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74707417
ik heb nog nooit zo vaak het woord Pvvers in 1 OP zien staan, wel terechte klacht overigens
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:32:55 #90
269605 vuilcontainer
pi_74707463
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik las NSBS6
Na net5 en sbs6 komt sbs nu ook met nsbs6......
ik zie het zo gebeuren!
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:33:34 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74707476
Ik ben het faliekant eens met de TS. Achterlijk geneuzel van dat linkse stemvee.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_74707654
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben het faliekant eens met de TS. Achterlijk geneuzel van dat linkse stemvee.
Mensen die denken dat iedereen die niet op de pvv stemt links stemvee is
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:41:06 #93
269605 vuilcontainer
pi_74707691
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef Sakura het volgende:

[..]

Mensen die denken dat iedereen die niet op de pvv stemt links stemvee is
Tuurlijk, want je bent of voor de dictatuur of anders ben je slecht.......
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:44:13 #94
248844 Bowlingbal
pi_74707758
quote:

[..]

[..]

Je blijft draaien. Eerst beweer ik iets over de PVV, vervolgens zeg je dat het niet waar is, kom ik met bewijs dat het wel waar is, en gooi jij er ineens een term over dictatuur tegenaan.

Ga met de goudvis discussiėren, jou kan ik zo echt niet serieus nemen.

Je kunt je trouwens wel afvragen waarom het geen LPF debacle wil. Geen enkele partij wil dat, lijkt me, maar neemt niet zo'n vage organisatie aan. Wilders doet dat wel, en men keurt het nog goed ook. Uiterst debiel.
- Donald Love
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:00:06 #95
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74708255
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
phpmystyle-reactie
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_74709422
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:41 schreef vuilcontainer het volgende:

[..]

Tuurlijk, want je bent of voor de dictatuur of anders ben je slecht.......
De manier waarop de PVV georganiseerd is deugt niet. Geen democratie (stemrecht van leden) of transparantie (inzake donaties). Dat er genoeg 'goede' mensen zijn die PVV stemmen lijkt me wel duidelijk. Daarom zijn aanvallen op PVV stemmers vaak ook nutteloos.

Maar tot zover heeft niemand van de PVV aanhang inhoudelijk gereageert op wat er geschreven wordt.

rechts stemvee heb je blijkbaar dus ook

[ Bericht 0% gewijzigd door paintmeester op 14-11-2009 23:41:30 (typo) ]
pi_74709471
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:44 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Je blijft draaien. Eerst beweer ik iets over de PVV, vervolgens zeg je dat het niet waar is, kom ik met bewijs dat het wel waar is, en gooi jij er ineens een term over dictatuur tegenaan.

Ga met de goudvis discussiėren, jou kan ik zo echt niet serieus nemen.

Je kunt je trouwens wel afvragen waarom het geen LPF debacle wil. Geen enkele partij wil dat, lijkt me, maar neemt niet zo'n vage organisatie aan. Wilders doet dat wel, en men keurt het nog goed ook. Uiterst debiel.
Ik ontkrachtte louter je 'bewijs'. Dat je geen beter bewijs hebt betekent niet dat ik vervolgens met een goudvis moet gaan discussiėren mijn waarde .

Edit: Ik ging er overigens vanuit dat je wilde bewijzen dat het om een dictatuur ging. Dat bewijst dat plaatje van je namelijk niet. Dat het in theorie zo is dat Geert Wilders de beslissingen neemt wil natuurlijk niet zeggen dat dit in de praktijk ook zo werkt, zonder overleg, vergaderingen en partijbijeenkomsten

[ Bericht 17% gewijzigd door Choad op 14-11-2009 23:50:58 ]
  zondag 15 november 2009 @ 00:08:33 #98
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_74710156
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:42 schreef Choad het volgende:

[..]

Dat het in theorie zo is dat Geert Wilders de beslissingen neemt wil natuurlijk niet zeggen dat dit in de praktijk ook zo werkt, zonder overleg, vergaderingen en partijbijeenkomsten
Gelul. Er is volgens de statuten maar 1 weg, en dat is de weg van Geert. Dat is nou eenmaal de structuur van de PVV. "Partij bijeenkomsten" zijn wat eenzaam met alleen Geert aanwezig, maar overleg en vergadering met bijstanders maakt vast veel goed
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_74710206
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:08 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Gelul. Er is volgens de statuten maar 1 weg, en dat is de weg van Geert. Dat is nou eenmaal de structuur van de PVV. "Partij bijeenkomsten" zijn wat eenzaam met alleen Geert aanwezig, maar overleg en vergadering met bijstanders maakt vast veel goed
Partijbijeenkomsten met aanhangers van de partij kan prima. Je kunt alleen geen lid worden van de partij, wat Geert trouwens ook toelicht in dat filmpje.
  zondag 15 november 2009 @ 00:26:48 #100
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_74710569
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:11 schreef Choad het volgende:

[..]

Partijbijeenkomsten met aanhangers van de partij kan prima. Je kunt alleen geen lid worden van de partij, wat Geert trouwens ook toelicht in dat filmpje.
Geen lid, geen invloed, niets."Want Geert weet wel wat wij denken" en dat is het dus?
Tenenkrommend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')