had jij niet een ban?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat PVVers over het algemeen niet zo snugger zijn
Als je van tolerantie en harmonie houdt, wat zoek je dan bij de PVV ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef player-boy het volgende:
...
Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
...
Dat is echt weer onzin.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef teamlead het volgende:
de PVV kan niet vaak genoeg in beeld gebracht worden met haar ware aard: een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
alsjeblieft ga onderzoek dan naar de PVV dan zal je zien dat ze daar niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef teamlead het volgende:
de PVV kan niet vaak genoeg in beeld gebracht worden met haar ware aard: een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:58 schreef teamlead het volgende:
de PVV kan niet vaak genoeg in door de pers totaal verkeerd in beeld gebracht worden met haar als een neo-fascistische, xenofobe club waar de NSB nog jaloers op zou zijn.
vertelquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef player-boy het volgende:
maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen.
Noem de PVVers eens en hun goede daden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:54 schreef player-boy het volgende:
maar er zijn ook genoeg PVVers die goede dingen doen.
de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:00 schreef player-boy het volgende:
[..]
alsjeblieft ga onderzoek dan naar de PVV dan zal je zien dat ze daar niets mee te maken hebben.
hierdoor groeit de haat jegens de PVV juist, door zulke ondoordachte posts!!!
Geert wil alleen criminelen deporteren. Dat zijn helemaal geen mensenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).
tja.... wat valt er dan nog te onderzoeken? Hun economische plannen? plannen waarbij de fucking SP nog rechts lijkt? Hun populistisch gejank over 65=65 en de vlag hijsen op school?
face it: Geert is een briljant campaigner. Maar ook been xenofobe randmongool
en nu ga ik Herman van V. bellen of ik bij hem mag logeren, aangezien ik ook wel bedreigd zal worden door eencellige klapjostis
google is je vriendquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem de PVVers eens en hun goede daden.
jawel hoor... üntermenschenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:07 schreef Choad het volgende:
[..]
Geert wil alleen criminelen deporteren. Dat zijn helemaal geen mensen
waar zeg ik dat neofascistische xenofobe blondie's wel bedreigd mogen worden?quote:Overigens; het noemen van eencellige klapjosti's die bedreigenDat doen natuurlijk alleen aanhangers van Geert. Alle bewaking voor hem slaat nergens op en alle mensen die je dagelijks in beeld ziet op TV of op straat zijn ingehuurd door Geert
![]()
triest meteen weer 2de wereldoorlog erbij betrekken...quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
de PVV is een verre van democratische beweging die er in de woorden van hun fuhrer naar streeft om complete bevolkingsgroepen te deporteren (en ja.,. dat zijn de woorden van Geert zelf).
tja.... wat valt er dan nog te onderzoeken? Hun economische plannen? plannen waarbij de fucking SP nog rechts lijkt? Hun populistisch gejank over 65=65 en de vlag hijsen op school?
face it: Geert is een briljant campaigner. Maar ook been xenofobe randmongool
en nu ga ik Herman van V. bellen of ik bij hem mag logeren, aangezien ik ook wel bedreigd zal worden door eencellige klapjostis
PVV goede daden: Resultaten 1 - 10 van circa 5.850quote:
Ik had het idee dat je dat vermeldde om aan te geven dat je mensen die dit doen dom zijn. En jij dus PVV aanhangers daardoor dom vindt. Ik wilde alleen aangeven dat er zeer veel mensen zijn die dit ook doen terwijl zij niet de PVV aanhangen. Maar als je dit er niet mee bedoelde laten we het dan gewoon houden op een humoristische maar verder inhoudsloze nutteloze opmerkingquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel hoor... üntermenschen
[..]
waar zeg ik dat neofascistische xenofobe blondie's wel bedreigd mogen worden?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef nsfw het volgende:
Komt het vanzelf weer goed met Nederland
Je zit echt niet op te letten hé, ze doen echt heel erg goede dingen, ze hebben bijvoorbeeld kamervragen gesteld over islam teksten in kinderen voor kinderen liedjes van 16 jaar oud, ze hebben kamervragen gesteld over hun afkorting die niet op autonummerborden zou mogen komen, allemaal zeer belangrijke zaken die nederland echt vooruit kunnen helpen in de strijd der volkeren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem de PVVers eens en hun goede daden.
PVDA goede daden: 9.680quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
PVV goede daden: Resultaten 1 - 10 van circa 5.850
PVV slechte daden: Resultaten 1 - 10 van circa 149.000
Alle andere partijen stellen natuurlijk alleen maar vragen waarmee heel het land geholpen wordt, kleine dingen zijn namelijk absoluut niet belangrijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Sakura het volgende:
[..]
Je zit echt niet op te letten hé, ze doen echt heel erg goede dingen, ze hebben bijvoorbeeld kamervragen gesteld over islam teksten in kinderen voor kinderen liedjes van 16 jaar oud, ze hebben kamervragen gesteld over hun afkorting die niet op autonummerborden zou mogen komen, allemaal zeer belangrijke zaken die nederland echt vooruit kunnen helpen in de strijd der volkeren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is relatief toch wel meer goeds dan bij de pvvquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef Choad het volgende:
[..]
PVDA goede daden: 9.680
PVDA slechte daden: 176.000
er zijn zeer veel ongelofelijk domme mensen in Nederland en een deel daarvan stemt PVV (of is van plan dat te doen)quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik had het idee dat je dat vermeldde om aan te geven dat je mensen die dit doen dom zijn. En jij dus PVV aanhangers daardoor dom vindt. Ik wilde alleen aangeven dat er zeer veel mensen zijn die dit ook doen terwijl zij niet de PVV aanhangen. Maar als je dit er niet mee bedoelde laten we het dan gewoon houden op een humoristische maar verder inhoudsloze nutteloze opmerking![]()
definieer crimineel?quote:Maar wat is er mis met criminelen het land uitzetten? Criminelen
En dat heet dus dictatuur, en van een dictatuur kan niets goeds komen. Geen enkel weldenken mens met een iq hoger dan zijn schoenmaat gaat op een partij stemmen waar dictatuur hoog in het vaandel staat ongeacht wat die dictator ook voor "standpunten" heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef paintmeester het volgende:
De PVV is een man, en dat is Wilders. Zijn kamerleden zijn volgzaam en hebben vaak een matige tot geen dossierkennis.![]()
dat zijn de "plannen" op het gebied van criminaliteit.quote:Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
Minder taakstraffen
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
Introductie heropvoedingskampen
Preventief fouilleren in het hele land
Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
Wettelijk verbod op pedofielenpartij
Professionelere hulp voor slachtoffers
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraude
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
Kraakverbod
Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
Wat heeft dat er mee te maken? Er stemmen domme mensen op elke partij. Hele sloten zelfs. Bewijs voor dat er meer domme mensen op de PVV stemmen dan op andere partijen? Bovendien; dat is toch juist democratie? Mogen domme mensen niet worden gehoord ofzo? Zonder domme mensen zou een partij als de PvdA geen bestaansrecht hebben bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn zeer veel ongelofelijk domme mensen in Nederland en een deel daarvan stemt PVV (of is van plan dat te doen)
[..]
definieer crimineel?
wijs even aan waar ik WOII aanhaal.... (en dan bij voorkeur niet in het citaat van Wildersquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef mirved het volgende:
[..]
triest meteen weer 2de wereldoorlog erbij betrekken...
dictatuur kan wel degelijk goed zijn. het ligt aan de uitvoer ervan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dat heet dus dictatuur, en van een dictatuur kan niets goeds komen. Geen enkel weldenken mens met een iq hoger dan zijn schoenmaat gaat op een partij stemmen waar dictatuur hoog in het vaandel staat ongeacht wat die dictator ook voor "standpunten" heeft.
Ik haat de PVV diep, maar dat laatste is inderdaad wel waar: ze hebben vaak wel dossierkennis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
dictatuur kan wel degelijk goed zijn. het ligt aan de uitvoer ervan.
maar dit is totaal irrelevant omdat alle PVV kamerleden wel degelijk kennis van zaken hebben.
ik raad www.pvv.nl aan
dat democratie een kutsysteem is, is oud nieuws. Maar goed.. er is geen beter alternatief dus mogen idioten ook stemmen jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef Choad het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Er stemmen domme mensen op elke partij. Hele sloten zelfs. Bewijs voor dat er meer domme mensen op de PVV stemmen dan op andere partijen? Bovendien; dat is toch juist democratie? Mogen domme mensen niet worden gehoord ofzo? Zonder domme mensen zou een partij als de PvdA geen bestaansrecht hebben bijvoorbeeld.
aha..quote:Wikipedia over de crimineel: Een crimineel is een misdadiger, dus iemand die zich aan een misdaad heeft schuldig gemaakt of dit pleegt te doen.
óók van Wikiquote:Een misdaad kan ruim worden gedefiniëerd als een strafbaar feit. Strafrechtelijk gezien kan de definitie echter verschillen van land tot land
Ten eerste is dat definitie van een dictatuur.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dat heet dus dictatuur, en van een dictatuur kan niets goeds komen. Geen enkel weldenken mens met een iq hoger dan zijn schoenmaat gaat op een partij stemmen waar dictatuur hoog in het vaandel staat ongeacht wat die dictator ook voor "standpunten" heeft.
Mensen die te hard rijden zouden inderdaad best het land uit mogen ja, levensgevaarlijk, je kind zou maar net oversteken als er zo'n randdebiel langs komtquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat democratie een kutsysteem is, is oud nieuws. Maar goed.. er is geen beter alternatief dus mogen idioten ook stemmen ja
[..]
aha..
dussuh...
te hard rijden -> land uit ?
want:
[..]
óók van Wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
Met kennis van zaken kan je nog steed een enorm naar mannetje/vrouwtje zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
dictatuur kan wel degelijk goed zijn. het ligt aan de uitvoer ervan.
maar dit is totaal irrelevant omdat alle PVV kamerleden wel degelijk kennis van zaken hebben.
ik raad www.pvv.nl aan
De laatsten hebben het in elk geval bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef D. het volgende:
Ik weet zo net nog niet wie er dommer zijn: Wildersstemmers, of mensen die Wildersstemmers dom vinden en dit overal verkondigen.
te hard rijden helaas niet omdat dat op zich geen misdrijf is maar een overtreding en dit dus geen strafblad verschaftquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat democratie een kutsysteem is, is oud nieuws. Maar goed.. er is geen beter alternatief dus mogen idioten ook stemmen ja
[..]
aha..
dussuh...
te hard rijden -> land uit ?
want:
[..]
óók van Wiki
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |