Ik ga van de lucht al gek doenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja word wel leuk!
Nooit alcohol? ook nooit een wijntje ofzo?
Het ;laatste moet je me nog eens uitleggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik hoor mn kerel uit zn sm kelder komen. Dus ik ga zeiken, mn jas enzo aandoen en on air lullen straks
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Put a sock on it![]()
[ afbeelding ]
Och wat sneu voor je ouders, zo verliezen zij hun vertrouwen in de medemens ook wel zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Zo, net mijn ouders uitgezwaaid. Het oplichtingsverhaal in geuren en kleuren gehoord en daarna chinees gehaald. Ik heb maar betaald, ze hebben het al zwaar genoeg nu.![]()
Meneer de oplichtert vond ze blijkbaar wel aardig. Het vakantiehuisje zit vast aan het huis van mijn ouders en ze delen de garage. Waar ook de gloednieuwe electrisch oplaadbare fietsen staan.En mijn ouders zijn vorige week op vakantie geweest dus meneer de aardige huurdert had een week lang vrij spel. Via de binnendeuren had hij zo hun huis leeg kunnen halen. Want zo goed zijn die sloten niet natuurlijk. Gelukkig is dat niet gebeurd.
Het is ook altijd wat met dat huisje.![]()
Zo hebben ze ook al een stelletje uit de buurt te gast gehad die zogezegd hun huis aan het verbouwen waren. Nadat zij anderhalve week niet buiten het huis waren gesignaleerd kwamen mijn ouders erachter dat hij getrouwd was, uit huis geschopt en in ons huisje al anderhalve week zijn minnares aan het uitwonen was.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Put a sock on it![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste stukje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Zo, net mijn ouders uitgezwaaid. Het oplichtingsverhaal in geuren en kleuren gehoord en daarna chinees gehaald. Ik heb maar betaald, ze hebben het al zwaar genoeg nu.![]()
Meneer de oplichtert vond ze blijkbaar wel aardig. Het vakantiehuisje zit vast aan het huis van mijn ouders en ze delen de garage. Waar ook de gloednieuwe electrisch oplaadbare fietsen staan.En mijn ouders zijn vorige week op vakantie geweest dus meneer de aardige huurdert had een week lang vrij spel. Via de binnendeuren had hij zo hun huis leeg kunnen halen. Want zo goed zijn die sloten niet natuurlijk. Gelukkig is dat niet gebeurd.
Het is ook altijd wat met dat huisje.![]()
Zo hebben ze ook al een stelletje uit de buurt te gast gehad die zogezegd hun huis aan het verbouwen waren. Nadat zij anderhalve week niet buiten het huis waren gesignaleerd kwamen mijn ouders erachter dat hij getrouwd was, uit huis geschopt en in ons huisje al anderhalve week zijn minnares aan het uitwonen was.
Shar-Pei ken ik niet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Nog Shar-Pei's of Franse Bullen gezien?
Heb jezelf ook hond(en)?
GVD, en het staat ze ook nog zo leuk!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Benikweer!
Lasagna was lekkerrrrrrr.
Greys, je dierentuinfoto's![]()
Prairyhondjes zijn echt te leuk he![]()
Hondjes zijn gewassen en omdat ik nog steeds de verwarming niet aan heb hebben ze alletwee hun sesamstraatbadjasjes aan![]()
[ afbeelding ]
En ze ruiken lekkerrrrrnaar snowfairy weer
![]()
En nu ga ik popcorn in de magnetron mikken
OMG, ik lig hier in een stuipquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Check deze post: Vreemde dromen sinds dat MSN-gesrek
Q, ben jij het?![]()
'hea'
Oeh....een wollen Willy Warmer!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Put a sock on it![]()
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef Strega het volgende:
[..]
GVD, en het staat ze ook nog zo leuk!!!!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Check deze post: Vreemde dromen sinds dat MSN-gesrek
Q, ben jij het?![]()
'hea'
dat ben ik niet hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oei, gevalletje mental hospital om een computer game. Vooral bij 0;50 ofzo
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
zoooooo, blokjes kipfile gebakken met kurkuma en kokos
deeg aan het rijzen, en zo de stoompan aanzetten
Smakelijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:01 schreef Strega het volgende:
Zo, wij gaan aan de zelfbereide rijsttafel.
Tot straks.
Selamat makan!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:01 schreef Strega het volgende:
Zo, wij gaan aan de zelfbereide rijsttafel.
Tot straks.
Heel lief van je maar ik zit al aan de popcorn, ik heb al lasagna opquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:02 schreef Strega het volgende:
Oh, en Oh-oh, kom maar eten hoor!
Er is genoeg!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd!
Is je vulling lekker?
quote:Denk je aan de geknipte koffiefilters voor dr onder
quote:en maak je foto"'s?????
quote:Vergeet niet een theedoek om het deksel te doen !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |