quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:45 schreef Choad het volgende:
Omdat je mij er ook kanker meegeeft als je bij mij in de buurt komt
Omdat je mij er ook kanker mee geeft als je bij mij in de buurt komt
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:45 schreef GrigoriPerelman het volgende:
ts is een roker. ts is stoer.
Hoe eerder, hoe beter met al die zeikerds hier op aarde.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:44 schreef 3keernix het volgende:
Je gaat wel 5 jaar eerder dood he
Die laatste 5 jaar achter de geraniums mogen ze houdenquote:
Nietus.quote:Niet Rokers Sterven Ook !
quote:
Dan mag jij mooi bij rokers uit de buurt blijven , blijven wij mooi bij jou vandaan. Probleem opgelost?quote:
Rokers klagen minder als zij kanker krijgen dan niet rokers.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef trovey het volgende:
Je doet gewoon je best maar...maar niet gaan klagen als je een aan roken gerelateerde ziekte krijgt dan.
mis tegen mijn meisje kutnewbiequote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef Relmonder het volgende:
[..]
Dan mag jij mooi bij rokers uit de buurt blijven , blijven wij mooi bij jou vandaan. Probleem opgelost?
en als je buiten loopt dan? Al die heerlijke uitlaatgassen, fabrieksuitstoot, etc. etc.?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:45 schreef Choad het volgende:
Wij blijven wel uit je buurt hoor, maar jij blijkbaar niet bij ons, anders had je dit topic niet hoeven maken, stinkende proleetquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef Relmonder het volgende:
[..]
Dan mag jij mooi bij rokers uit de buurt blijven , blijven wij mooi bij jou vandaan. Probleem opgelost?
Natuurlijk, maar ze komen naar mij toe. Ook stom dat ik vroeger nooit in een café kon zonder mijn astmapompje te halen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef Relmonder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt nog iets genoemd dat ongezond is!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en als je buiten loopt dan? Al die heerlijke uitlaatgassen, fabrieksuitstoot, etc. etc.?
Aw.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
mis tegen mijn meisje kutnewbieof moet ik michielos op je af sturen ?
![]()
Ik ook en het is niet leuk om iemand binnen een halfjaar aan longkanker kapot te zien gaan, zeker niet als het je eigen vader is daarom rook ik voor de zekerheid maar niet...kom uit een rooknest en beide ouders zijn overleden aan roken gerelateerde ziektes (beiden hebben hun pensioen niet gehaald) maar zoals ik zei ...je moet het helemaal zelf weten, ik hou je niet tegen, het is je eigen keuze.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Rokers klagen minder als zij kanker krijgen dan niet rokers.
De rokers accepteren hun lot. De niet rokers doen "BOEHOE, WAAROM IK?????"
Ja, ik heb het meegemaakt
Mooi. Jou zien wij niet op een terras want dat zij wel de allermooiste anti rokers.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef Choad het volgende:
[..]
Wij blijven wel uit je buurt hoor, maar jij blijkbaar niet bij ons, anders had je dit topic niet hoeven maken, stinkende proleet![]()
Dankjequote:Op zaterdag 14 november 2009 17:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook en het is niet leuk om iemand binnen een halfjaar aan longkanker kapot te zien gaan, zeker niet als het je eigen vader is daarom rook ik voor de zekerheid maar niet...kom uit een rooknest en beide ouders zijn overleden aan roken gerelateerde ziektes (beiden hebben hun pensioen niet gehaald) maar zoals ik zei ...je moet het helemaal zelf weten, ik hou je niet tegen, het is je eigen keuze.
ik ga ts niet zelf klappenquote:
Probeer dadelijk is 2 foto's in 1 minuut!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:59 schreef GrigoriPerelman het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Hoi ik ben moeder geworden!
Lekker suggestief allemaal: "Smoking causes....."quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:59 schreef GrigoriPerelman het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Hoi ik ben moeder geworden!
ja, goed hè?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt nog iets genoemd dat ongezond is!
Geslaagde comment.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:45 schreef Choad het volgende:
GrigoriPerelman haakt af bij de klooncheckquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef GrigoriPerelman het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Hoi Ik ga ook roken!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Van alle mensen die in NL sterven is de meerderheid niet-roker. Roken is dus gezonder!
Don't feed the troll.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Van alle mensen die in NL sterven is de meerderheid niet-roker. Roken is dus gezonder!
quote:[b]Op zaterdag 14 november 2009 18:06 schreef GrigoriPerelman het volgende:
Hoi Hoi ik denk grappig te zijn!![/i]
oke, dat moet iedereen zelf weten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:53 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Lekker zoenen met een asbak, heerlijkIk hou 't wel bij niet rokers!
Alsof er uberhaupt iemand is die jou wil zoenen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:53 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Lekker zoenen met een asbak, heerlijkIk hou 't wel bij niet rokers!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef TimMer1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi hoi wij leven in een democratisch land!
Theo is wat dat betreft een prachtig voorbeeld: rookte als een ketter, heeft genoten van het leven en is niet aan roken doodgegaan. Waarschijnlijk is hij nu dus blij dat hij nooit gestopt is.
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef L.no het volgende:
Waarom rook je eigenlijk TS?
Shit happens idd, maar het is niet dat je een geboren roker bent ofzo.
Je stoort anderen ermee, je stink, krijgt gele tanden, etc..
quote:"ik doe niet met drugs want er was eens een jonge bij me in de klas en die blowde en nu issie dood, okay dat kwam door een autoongeluk maar het lijkt me toch niet goed"
Heb bij m'n baas het voor elkaar gekregen om extra koffiepauzes te krijgen om aan m'n caffeine shots te komen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:24 schreef musicfreakyme het volgende:
Krijgt extra rookpauzes om aan zijn nicotineshots te komen![]()
Ik rook pas sinds mijn 21e en ik doe het alleen om ziekelijk bemoeizuchtig kutvolk zoals jou mee te pesten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:24 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat dus.
De rokers die ik ken vinden dat ze speciale rechten hebben omdat ze op de middelbare school van die onzekere pubertjes waren die moesten roken "om stoer over te komen".
Voorbeeldje : mijn collega.
Oke, dat is een totaal andere discussie, maar mijn punt -> jíj kiest ervoor om te gaan roken, dan los je dat soort dingen ook maar lekker zelf op.
Ben ik blij dat je eerder dood gaat...quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik rook pas sinds mijn 21e en ik doe het alleen om ziekelijk bemoeizuchtig kutvolk zoals jou mee te pesten.
Mij boeit het eigenlijk niet. Ik was nieuwsgierig waarom TS het uberhaupt doet, omdat er nauwelijks voordelen bij zijn. Het is zijn eigen beslissing, maar ik wilde alleen weten waarom.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:24 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat dus.
De rokers die ik ken vinden dat ze speciale rechten hebben omdat ze op de middelbare school van die onzekere pubertjes waren die moesten roken "om stoer over te komen".
Voorbeeldje : mijn collega.
Oke, dat is een totaal andere discussie, maar mijn punt -> jíj kiest ervoor om te gaan roken, dan los je dat soort dingen ook maar lekker zelf op.
fiets kopen ?quote:
Kan me werkelijk geen moer interesseren wat een Fok!ker daarvan vindt...quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:49 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben ik blij dat je eerder dood gaat...
Dan nog..; er wordt aangeraden om het niet te doen tijdens je zwangerschap.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lekker suggestief allemaal: "Smoking causes....."
Ik weet er ook één: "Autorijden veroorzaakt doden, gewonden en stress"
Ja, het is waar maar niet per definitie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |