quote:
Is dat wat anders dan de versie met dat zwembad ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben groot liefhebber van de versie van Solo van het nummer Boys (van Sabrina, je kent de clip wel). Ga niet googlen op dat liedje, je krijgt hele andere dingen te zien dan die je wilt zien.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:35 schreef Thetallguy het volgende:
De haarlak van mijn vriendin was eens verdwenen toen we in Barcelona aankwamen. Kon ik een nieuwe bus gaan zoeken want zonder durfde ze zelf de straat niet op
Heeft ook op de frontpage gestaan. Dat was toch zoiets als 400x heen en weer naar Tokio ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Fogel het volgende:
Goed nieuws voor vrouwen die een borstvergroting willen kopen van frequent flyer points. Dat kan namelijk tegenwoordig bij Finnair! Voor 3,2 miljoen punten kan je bij Finlands beste plastic chirurg terecht voor de operatie.
Bron: http://e24.no/naeringsliv/article3372899.ece (in het Noors, maar er is vast ook wel ergens een Engelstalige versie te vinden)
Ik hou niet van grote/nep borsten gelukkig en uiteraard heeft mijn bruid dé perfecte borstenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Fogel het volgende:
Geen idee hoeveel je ervoor moet vliegen, maar weinig zal het inderdaad niet zijn.
Heb je onderhand je huwelijksreis al geboekt flipsen? Waar ga je heen? (niet dat ik hiermee wil insinueren dat je aanstaande een borstvergroting nodig heeft)
Ook niet die paar daagjes naar 'Holambra', of hoe heette het ookalweer?quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik hou niet van grote/nep borsten gelukkig en uiteraard heeft mijn bruid dé perfecte borstenIk zal niet in details treden...
Huwelijksreis wordt in ieder geval in april/mei richting Europa. Of we na de bruiloft nog een paar dagen weggaan weten we nog niet, eigenlijk heb ik het gewoon té druk en (te) veel klanten in Argentinie en ook nog een stapeltje nieuwe aanvragen
En dat terwijl je steeds op reis bent! Aj...quote:Op zondag 15 november 2009 14:13 schreef Fogel het volgende:
Ik heb na 5 jaar ook nog steeds geen "echte" huwelijksreis gehad.
quote:Minimaal een lang weekend weg net na je huwelijk moet je echt doen. En de echte reis zo snel mogelijk boeken, van uitstel komt afstel...
quote:voor je het weet springt er een mini-flipsen rond en dan is het opeens een stuk lastiger om te reizen.
Reizen doe ik de naam der wetenschapquote:Op zondag 15 november 2009 14:17 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En dat terwijl je steeds op reis bent! Aj...
De langzaamste is in KAA te vindenquote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef AKnynke het volgende:
hoi!
Mag ik ook meekletsen in de langzaamste slowchat van Fok!?
De traagste is de AEX slowchat, in een jaar tijd nog maar in deel 2...quote:Op maandag 16 november 2009 11:22 schreef AKnynke het volgende:
hoi!
Mag ik ook meekletsen in de langzaamste slowchat van Fok!?
Ow, dat was me ook even ontgaan.quote:
We hebben geen schoorsteen en het is hier te koud voor zijn jicht, dus helaas.quote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand nog wat in de schoen gevonden, achtergelaten door de lieve Sint?
K denk dat hij me hier overslaat. Ter compensatie vlieg ik wel op 3 december richting continentaal europa om het daar te vieren!quote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef Thetallguy het volgende:
1 liter sterke drank. Schengen maakt niet uit, Noorwegen valt gewoon onder de niet-EU regelsquote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Fogel het volgende:
Even een douanevraag tussendoor: zit er een beperking aan de hoeveelheid (tax-free) alcohol die je mee Nederland in mag nemen als je uit niet-EU land (maar wel Schengen) komt?
Of is aquavit ook gewoon in Nederland te koop in alle soorten en maten?
Ja, maar Zweden hoort bij de EU en dus mag je 10 liter sterke drank, ca 100 liter wijn en ca 100 liter bier meenemen per persoon.quote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef AKnynke het volgende:
@ Fogel: ik neem meestal geen alcohol vanuit Zweden mee naar Nederland, maar andersom.
Aquavit moet toch bij de betere slijter te vinden zijn, zou je zeggen? Ze hebben het hier bij de systemet in ieder geval wel..
Ze hebben daar wel een erg leuk assortimentquote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef k_man het volgende:
Aquavit is hier inderdaad wel verkrijgbaar bij een goede slijter.
Hoezo? Issie d'r al?quote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef Thetallguy het volgende:
Haai!quote:Op maandag 16 november 2009 23:22 schreef Vogue het volgende:Ik kom ook weer meedoen na een afwezigheid van een paar weekjes
![]()
Inmiddels ben ik met mijn nieuwe job begonnen in het pittoreske Zuidland. Wel een mooie rit 's ochtends, zo door de havens van Rotterdam
Ja, we hechten nogal aan de letterlijke betekenis van de term "slowchat".quote:Op maandag 16 november 2009 11:29 schreef AKnynke het volgende:
ohja. Maar die is zo langzaam dat je hem gewoon vergeet!
En de Hopi indianen. En nog een stel. Dus dan is het wel zeker ja....quote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef Fogel het volgende:
Oh, geen idee hoe we dood gaan, maar de Mayas hebben het gezegd, en dus gaan we dood... ofzo
Misschien stopt Bruce Willis het?
Nee, niemand weet eigenlijk hoe of wat.quote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow, dat was me ook even ontgaan.
Zijn het vloedgolven, orkanen, buitenaardse wezens of is er een andere oorzaak?
Kan iemand de wereld nog redden? Will Smith ofzo?
*wacht op reactie van geschiedenislerares Vogue...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef Bora-Bora het volgende:
Het enige dat men weet is dat bijv de Maya's hebben berekend dat in 2012 een einde zou komen aan de wereld of de tijd zoals we die nu kennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:45 schreef Bora-Bora het volgende:
[ afbeelding ] Oh en het leuke is dat de mods hier zo dol zijn op smileys!! [ afbeelding ]
Ik mis heel vaak hypes. Is daar niet een speciaal topic voor ofzo? Waar je de internethypes van het moment kunt vinden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nee, niemand weet eigenlijk hoe of wat.
Het enige dat men weet is dat bijv de Maya's hebben berekend dat in 2012 een einde zou komen aan de wereld of de tijd zoals we die nu kennen. Wat dat dan verder inhoudt, zullen we dan wel zien. Of niet natuurlijk. Misschien begint in 2012 wel een heeeeel langzaam proces wat honderden jaren of meer nodig heeft om een transformatie te bewerkstelligen...
Jammer, want ik zou best een grote omwenteling willen meemaken. Maargoed, stop dreaming...
Hoe dan ook, het is een grote hype op 't ogenblik, met name op internet; ook al lang voordat de film gemaakt werd.
Dus we hebben nog wel even?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:53 schreef Lemans24 het volgende:
2012 is toch geen hype meer? Dat is een theorie die inmiddels over de houdbaarheidsdatum heen is. En fout natuurlijk, we vergaan pas in 2208 (komen ze nu mee).
Einde aan de wereld is een compleet verzinsel, het zou idd te maken hebben met een nieuw tijdperk. Volgens de maya-kalender komt er dan een nieuwe 'Piktun'.Wat dat verder te betekenen heeft laat ik over aan de experts.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nee, niemand weet eigenlijk hoe of wat.
Het enige dat men weet is dat bijv de Maya's hebben berekend dat in 2012 een einde zou komen aan de wereld of de tijd zoals we die nu kennen. Wat dat dan verder inhoudt, zullen we dan wel zien. Of niet natuurlijk. Misschien begint in 2012 wel een heeeeel langzaam proces wat honderden jaren of meer nodig heeft om een transformatie te bewerkstelligen...
Ik ken zelfs mensen die dat hebben als Feyenoord verliest. Die hebben het pas zwaar!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Thetallguy het volgende:
Voor sommige mensen is het al het einde van de wereld als Ajax verliest, dus alles is ook maar relatief
Shit, dan zijn we allang dood....quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:53 schreef Lemans24 het volgende:
2012 is toch geen hype meer? Dat is een theorie die inmiddels over de houdbaarheidsdatum heen is. En fout natuurlijk, we vergaan pas in 2208 (komen ze nu mee).
1 euro inclusief taxen, dat is wel bijzonder bij ryanair geloof ik!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:02 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb m'n terugvlucht om na kerst en oud en nieuw weer terug te gaan naar Zweden net geboekt. Roep altijd dat ik nooit weer met ryanair vlieg, maar nu vond ik een vlucht voor 1 euro, inclusief alle taxes.
Ik denk zoiezo dat je dergelijke dingen niet te letterlijk moet nemen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Einde aan de wereld is een compleet verzinsel, het zou idd te maken hebben met een nieuw tijdperk. Volgens de maya-kalender komt er dan een nieuwe 'Piktun'.Wat dat verder te betekenen heeft laat ik over aan de experts.
Hee, leuke "smile"y! Die had ik nog niet!quote:
Zoiets heet een "Baktun"quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Einde aan de wereld is een compleet verzinsel, het zou idd te maken hebben met een nieuw tijdperk. Volgens de maya-kalender komt er dan een nieuwe 'Piktun'.Wat dat verder te betekenen heeft laat ik over aan de experts.
toch 50% van de term goed onthoudenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef Vogue het volgende:
[..]
Zoiets heet een "Baktun"En idd, het einde van de wereld is voor pessimisten. Het is dat de lieve Spanjaarden alle geschriften en kalenders verbrand hebben omdat ze heidens zouden zijn (er waren nog een stuk of 10 kalenders naast de 2 die ze nu hebben), daarom denkt men nu dat de wereld vergaat. Als de geschriften bewaard waren gebleven had men waarschijnlijk kunnen zien dat 2012 helemaal niet het einde van de wereld betekent. Maar het blijft giswerk.
Toch ben ik wel benieuwd naar de film
'Het einde van de wereld zoals we die nu kennen" wil helemaal niet zeggen dat de wereld vergaat, denk ik dan, maar eerder dat er dingen gaan veranderen waar wij geen weet van hebben (en die we waarschijnlijk niet eens gaan merkenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef Vogue het volgende:
[..]
Zoiets heet een "Baktun"En idd, het einde van de wereld is voor pessimisten. Het is dat de lieve Spanjaarden alle geschriften en kalenders verbrand hebben omdat ze heidens zouden zijn (er waren nog een stuk of 10 kalenders naast de 2 die ze nu hebben), daarom denkt men nu dat de wereld vergaat. Als de geschriften bewaard waren gebleven had men waarschijnlijk kunnen zien dat 2012 helemaal niet het einde van de wereld betekent. Maar het blijft giswerk.
Toch ben ik wel benieuwd naar de film
Leuk! (Quito)quote:Op woensdag 18 november 2009 02:02 schreef Hik het volgende:
Quito![]()
Ik ga nog een videootje kijken en dan zal ik wel in slaap vallen, denk ik (het is hier 20 uur)
Rekenen kun je ook al niet...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:33 schreef Blik het volgende:
[..]
toch 50% van de term goed onthouden
Hm, jammer dat je helemaal in Uppsala woont...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef AKnynke het volgende:
Moet wel blond zijn dan he!
Stukje taart, iemand hier?
[ afbeelding ]
Die staat nu in de oven, chocoladetaart met guiness...
Lekkerrrrrrrrr!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef AKnynke het volgende:
Moet wel blond zijn dan he!
Stukje taart, iemand hier?
[ afbeelding ]
Die staat nu in de oven, chocoladetaart met guiness...
Ja, what happened?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef k_man het volgende:
Jaguarized ja, maar die hield van snelle / dure auto's in het algemeen, niet specifiek Jaguar.
Waar ie gebleven is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |