abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73596369
Hier dan maar weer verder over stijlvolle reizen en designvakanties

[ Bericht 50% gewijzigd door DutchTrain op 11-10-2009 23:26:55 ]
pi_73597385
Stijlvol reizen, dat klinkt goed. Ik moet in 2010 maar weer eens wat stijlvolle dingen regelen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_73597395
In Nederland kun je deze ook van Rotterdam en Maastricht krijgen, maar er blijkt dus nog veel meer te krijgen

http://www.solarek.com/airwear/

pi_73597432
Ook Schiphol dus

pi_73597502
De plaatjes doen al meteen afbreuk aan de TT, merk ik.
pi_73597507
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Drive-r het volgende:
Stijlvol reizen, dat klinkt goed. Ik moet in 2010 maar weer eens wat stijlvolle dingen regelen.
Waar dacht je aan? Privé vliegtuig met wat leuk gezelschap en goed eten en drinken?

Of een weekendje shoppen in Milaan?
pi_73597547
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef k_man het volgende:
De plaatjes doen al meteen afbreuk aan de TT, merk ik.
Stijlvol is het niet. Het wordt wel onder de noemer 'design' verkocht
pi_73597739
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Waar dacht je aan? Privé vliegtuig met wat leuk gezelschap en goed eten en drinken?

Of een weekendje shoppen in Milaan?
Privé vliegtuigen zit er nog even niet in. Wel in ieder geval een lang weekend St. Petersburg op uitnodiging van wat lokale, vrij foute, Russische nouveau-riche. Lijkt me nogal interessant, ben benieuwd.

Verder nog niet erg ver. Hopelijk in de zomer de Ionisch eilanden af met een jacht, maar dat is niet extreem luxe o.i.d., gewoon een charter jacht met crew en wat vrienden.

Ik weet het eigenlijk verder niet echt, bijna alles wat ik echt graag wil kost me meer dan 2 weken en dat zit er gewoon niet zo snel in. Dus doen we altijd voornamelijk veel lange weekenden in relatieve luxe, we zien elkaar weinig en dan vieren we de gelegenheid vaak goed
pi_73597947
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Stijlvol is het niet. Het wordt wel onder de noemer 'design' verkocht
Kijk je wel eens naar die the-apprentice-variant met Starck, die nu op de BBC loopt?

Alles is design. Kijk eens om je heen: alles wat je ziet is ooit door iemand ontworpen. Het gaat erom of het goed gebeurd is.
pi_73598140
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef k_man het volgende:
Alles is design. Kijk eens om je heen: alles wat je ziet is ooit door iemand ontworpen. Het gaat erom of het goed gebeurd is.
TU IPO' ers zeggen dat ook altijd. Je kan ook nog doen aan project design, process design en service design. En de volgende discussie is natuurlijk wanneer iets 'goed' ontworpen is... maar dat is voor een andere keer
pi_73598525
Daarom moet je dus naar Starck kijken. Die veegt in dat programma de vloer aan met een groep jonge Engelse wannabe designers.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:32:06 #12
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_73601284
Zou je met een tas van Mumbai wel door de security op Schiphol komen? Je weet tenslotte maar nooit wat voor nivo beveiligingsbeambte er op dat moment staat te controleren. Of wat te denken van een tas van Mumbai en een T shirt van Dusseldorf.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  FOK!fotograaf maandag 12 oktober 2009 @ 09:13:27 #13
73911 ultra_ivo
pi_73601834
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Privé vliegtuigen zit er nog even niet in. Wel in ieder geval een lang weekend St. Petersburg op uitnodiging van wat lokale, vrij foute, Russische nouveau-riche. Lijkt me nogal interessant, ben benieuwd.
Pitr
een lang weekend is wel erg kort. En op uitnodiging van een 'nieuwe Rus' kom je niet op de leukste plekken. Die kun je voor een 2e bezoek bewaren .
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:21:30 #14
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73601965
Gelukkig, de Zweedse invloeden zijn weer uit de TT!

mijn geplande uitje naar Stockholm van afgelopen weekend, werd het zoveelste Ryanair tripje wat ik op het laatste moment cancelde... Kon me met geen mogelijkheid bedenken wat ik daar in oktober te zoeken heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemans24 op 12-10-2009 11:20:17 ]
pi_73602198
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Pitr
een lang weekend is wel erg kort. En op uitnodiging van een 'nieuwe Rus' kom je niet op de leukste plekken. Die kun je voor een 2e bezoek bewaren .
Het ligt er natuurlijk aan wat je de leukste plekken vindt. De meeste plekken kun je zelf inderdaad een keer doen, maar wat belachelijk restaurants en een mooie plek bij wat ballet o.i.d. lijkt me wel weer apart. Enfin, we zien wel, ik denk dat het maart wordt ofzo.
pi_73602290
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:21 schreef Lemans24 het volgende:
Geulukkig, de Zweedse invloeden zijn weer uit de TT!

mijn geplande uitje naar Stockholm van afgelopen weekend, werd het zoveelste Ryanair tripje wat ik op het laatste moment cancelde... Kon me met geen mogelijkheid bedenken wat ik daar in oktober te zoeken heb.
Je zit nu inderdaad niet in de meest ideale tijd voor Stockholm. Hoewel er dan nog steeds voldoende te doen is, momenteel ook een mooie Dali tentoonstelling in het Modern Museum. Verder had ik je wel wat tips kunnen geven
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 09:52:41 #17
45833 crew  Fogel
pi_73602512
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:21 schreef Lemans24 het volgende:
Geulukkig, de Zweedse invloeden zijn weer uit de TT!

Had je dat niet bij het boeken al kunnen verzinnen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:33:48 #18
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_73603275
Daar zijn we weer. Zal ik in dit topic nog maar een keer die stijlvolle koffers plakken? (Als stijlvol hetzelfde is als duur ).
quote:
En in datzelfde thema: Is het nu eigenlijk waar dat je meer kans maakt om ge-upgrade te worden als je in je pak komt? De enige keer dat ik ooit ge-upgrade ben had ik overigens een yogabroek aan (maar nog wel een gouden FD pas ).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 10:39:39 #19
45833 crew  Fogel
pi_73603377
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:33 schreef Hik het volgende:
Daar zijn we weer. Zal ik in dit topic nog maar een keer die stijlvolle koffers plakken? (Als stijlvol hetzelfde is als duur ).
[..]

En in datzelfde thema: Is het nu eigenlijk waar dat je meer kans maakt om ge-upgrade te worden als je in je pak komt? De enige keer dat ik ooit ge-upgrade ben had ik overigens een yogabroek aan (maar nog wel een gouden FD pas ).
Pak aan is niet nodig, ook zonder krijg ik upgrades (maar ik zie er dan niet uit als een toerist... laptop, werkmap, en niet al te shabby kleding - en dan bedoel ik gewoon een relatief nieuwe nette polo ipv een uitgewassen t-shirt van een festival 7 jaar geleden...). De keren dat ik met pak aan vlieg, zit ik meestal al in business
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_73604214
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:33 schreef Hik het volgende:
[..]

Nee, lijkt me niet. Ik word in ieder geval vrij vaak ge-upgrade en draag dan nooit een pak.

En mijn koffers zijn niet echt stijvol, wel redelijk prijzig (Tumi).
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:22:44 #21
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73604365
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:52 schreef Fogel het volgende:

[..]

Had je dat niet bij het boeken al kunnen verzinnen?
tsja, goedkope tickets... In juli leek het nog een goed idee.

Volgende week voor tien dagen naar Madrid, daar heb ik wel zin in!
pi_73606775
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:16 schreef Drive-r het volgende:
En mijn koffers zijn niet echt stijvol, wel redelijk prijzig (Tumi).
Wat hebben die nou als voordeel, dat de hoge prijs rechtvaardigt?
pi_73607227
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat hebben die nou als voordeel, dat de hoge prijs rechtvaardigt?
Nou ja, mijn Samsonites gingen nogal snel kapot en waren niet handig qua indeling enzo. Alles van Tumi is gewoon extreem degelijk en voor mij optimaal ontworpen. Natuurlijk betaal je een premie voor het merk, maar dat doe je bij Samsonite natuurlijk ook (in mindere mate).

Ik heb voor het werk een kleine laptop/documenten tas waar ik precies genoeg in mee kan nemen voor korte trips. Daarnaast de gebruikelijk trolley die precies mee aan boord mag, een vrij grote pakken tas voor de kortere trips (ik neem liever geen trolley mee als het uit komt) en een weekendtas. Al met al een enorm fijne set, kan niet anders zeggen. Mijn eerste Tumi is nu vier jaar oud en ziet er zonder overdrijven uit alsof hij gisteren gekocht is.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 13:11:11 #24
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_73607710
De stijlvolle reiziger is hier.

Nou ja, volgende week een midweek met de familie naar het Hof van Saksen. Valt dat onder de noemer stijlvolle reizen of designvakanties?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:45:56 #25
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73608960
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
De stijlvolle reiziger is hier.

Nou ja, volgende week een midweek met de familie naar het Hof van Saksen. Valt dat onder de noemer stijlvolle reizen of designvakanties?
De foto's op google zien er iig wel stijlvol uit.

Ik vlieg van Madrid voor één dag naar Barcelona voor een concert, is dat stijlvol of gewoon decadent?
(terug met de nachttrein, om nog een beetje CO2 vriendelijk te zijn...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')