quote:
Is dat wat anders dan de versie met dat zwembad ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben groot liefhebber van de versie van Solo van het nummer Boys (van Sabrina, je kent de clip wel). Ga niet googlen op dat liedje, je krijgt hele andere dingen te zien dan die je wilt zien.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:35 schreef Thetallguy het volgende:
De haarlak van mijn vriendin was eens verdwenen toen we in Barcelona aankwamen. Kon ik een nieuwe bus gaan zoeken want zonder durfde ze zelf de straat niet op
Heeft ook op de frontpage gestaan. Dat was toch zoiets als 400x heen en weer naar Tokio ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef Fogel het volgende:
Goed nieuws voor vrouwen die een borstvergroting willen kopen van frequent flyer points. Dat kan namelijk tegenwoordig bij Finnair! Voor 3,2 miljoen punten kan je bij Finlands beste plastic chirurg terecht voor de operatie.
Bron: http://e24.no/naeringsliv/article3372899.ece (in het Noors, maar er is vast ook wel ergens een Engelstalige versie te vinden)
Ik hou niet van grote/nep borsten gelukkig en uiteraard heeft mijn bruid dé perfecte borstenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Fogel het volgende:
Geen idee hoeveel je ervoor moet vliegen, maar weinig zal het inderdaad niet zijn.
Heb je onderhand je huwelijksreis al geboekt flipsen? Waar ga je heen? (niet dat ik hiermee wil insinueren dat je aanstaande een borstvergroting nodig heeft)
Ook niet die paar daagjes naar 'Holambra', of hoe heette het ookalweer?quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik hou niet van grote/nep borsten gelukkig en uiteraard heeft mijn bruid dé perfecte borstenIk zal niet in details treden...
Huwelijksreis wordt in ieder geval in april/mei richting Europa. Of we na de bruiloft nog een paar dagen weggaan weten we nog niet, eigenlijk heb ik het gewoon té druk en (te) veel klanten in Argentinie en ook nog een stapeltje nieuwe aanvragen
En dat terwijl je steeds op reis bent! Aj...quote:Op zondag 15 november 2009 14:13 schreef Fogel het volgende:
Ik heb na 5 jaar ook nog steeds geen "echte" huwelijksreis gehad.
quote:Minimaal een lang weekend weg net na je huwelijk moet je echt doen. En de echte reis zo snel mogelijk boeken, van uitstel komt afstel...
quote:voor je het weet springt er een mini-flipsen rond en dan is het opeens een stuk lastiger om te reizen.
Reizen doe ik de naam der wetenschapquote:Op zondag 15 november 2009 14:17 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En dat terwijl je steeds op reis bent! Aj...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |