quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:35 schreef bernies het volgende:[..]
Waarom een magepakket en niet per 9? dan heb je veel minder kans op het betalen van de invoerrechten....
Omdat mijn spulletjes waarschijnlijk toch niet in een klein pakketje passen (potjes en tubes enzo)

En ik wil zooooveel hebben.. Als het tot 150 euro is dan is het 12.50 + 19% btw, maar ik ga écht niet voor 150 euri bestellen.. Waaaay minder. Als het past, bestel ik in twee keer, maar ik moet nog even aan David vragen of die OPI verzorgingsspulletjes in zo'n klein pakketje passen (lijkt me sterk). Zo niet, dan bestel ik gewoon in één keer een stuk meer, dan moet ik maar iets langer wachten en iets meer betalen.. Alsnog goedkoper dan het in NL kopen (ter illustratie: de inklaringskosten heb ik er al uit met één tube OPI handcrème)
Tegelijk een decembercadeautje
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:14 schreef Lindytje het volgende:[..]
Alléén maar nailart-dingen. Steentjes, van die platte glimmende figuurtjes, striping-tape, etc...
En: de oplader van mijn laptop is kapot.... batterij resterend: 57 minuten (43%)

Dat wordt een winkel zoeken die morgen open is... (anders moeten lief en ik samen doen met 1 PC...

)
Over welke website hebben we het hier?
Edit: Ah, ik zie het al.