Proxies zijn niet illegaalquote:
anoniem interwebzen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het doel waar ze voor gebruikt worden vaak wel.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom zou dat anoniem moeten? Om een ban te omzeilen ergens?
Zoiets zoek ik inderdaad!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:40 schreef PPL het volgende:
http://www.mijn-ip.net/proxy_server_lijst.asp
Dan gebruik je liever een proxy van iemand die je niet kent, en geen idee hebt wat er gelogd wordt of wat er met jou data gedaan wordt? Goede keuze!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Of omdat je vindt dat Google niet alles van je hoeft te weten
Velen werke hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:48 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik inderdaad!Alleen bij die lijst doen die proxy's het niet!
![]()
Iemand meer tips waar ik zulke lijsten kan vinden, met veelal werkende proxy's?
Ik heb er toch zeker 9 geprobeerd die het niet deden van die lijst.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Velen werke hoor.
Maar alleen niet altijd ()
Kwestie van velen proberen enzo..
Edit:
Ik zie idd dat het een lijst is met entries van 12 november.
Meestal wordt de lijst wel vaker bijgewerkt...
Dan pak je er natuurlijk een met de datum van vandaag.
Mss dat het vandaar nu even niet goed gaat.
Precies!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Met de datum vandaag staan er niet bij? Alleen 12-11
Ik zeg niet dat ik het doequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan gebruik je liever een proxy van iemand die je niet kent, en geen idee hebt wat er gelogd wordt of wat er met jou data gedaan wordt? Goede keuze!
Lijst nu helemaal deaud! Iemand nog andere tips?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:40 schreef PPL het volgende:
http://www.mijn-ip.net/proxy_server_lijst.asp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |