quote:
Op zondag 15 november 2009 04:19 schreef Japsnars het volgende:De klaagbaak is goed zoals hij nu is. Men heeft gewoon het recht om een topic met een klacht te openen en indien het bagger is, gaat hij gewoon op slot. Als jij je hieraan ergert, moet je misschien maar de topics die volgens jou geen bestaanrechts hebben maar wel open blijven gewoon negeren.
Pech dat er misschien topics worden gesloten die jij wel goed vind maar vaak hebben de mods hier een goede reden voor. Ik weet niet zeker op welke topics je doelt die open blijven en volgens jou geen bestaansrecht hebben maar als je het over bijvoorbeeld de Cacciatore (

) topics hebt, ze mogen dan wel zeer slecht geschreven zijn en misschien is de helft overdreven maar uiteindelijk komt hij wel gewoon met een klacht aanzetten...
Zoals ik al eerder zei in dit topic: goed dat je je mening geeft, maar spreek die niet uit alsof het feiten zijn. Als je dit topic doorneemt zul je zien dat de meerderheid het niet met je eens is. En iedereen heeft recht op zijn of haar mening.
Edit: Wat zeg ik, de meerderheid? Ik heb tot nu toe niemand zien antwoorden dat het wel best is zo. Je kunt niet ontkennen dat het op prijs word gesteld dat hier naar gekeken wordt.
Ik heb trouwens allesbehalve over de topics van Caccia maar dat leek me wel duidelijk. Volgens mij heb ik in mijn OP wel duidelijk omschreven wel topics ik zelf onzinnig vind om open te laten: die met een enkele zin, die alleen geopend lijken te zijn voor het openen en vaak kant noch wal slaan.
[ Bericht 7% gewijzigd door griekjeee op 15-11-2009 14:06:43 ]
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_