Ik denk dat zo'n kastje niet meer kost dan een TomTom, want het is eigenlijk precies dezelfde technologie. Dat is dan zo'n 100 euro.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:19 schreef AlligatorNL het volgende:
Ook geniaal dat ze daar in Den Haag durven te zeggen dat je er niet op achteruit gaat met de kostenDan mag je die fucking kilometerheffing 0,5 cent gaan maken als je de forenssen er niet op achteruit wil laten gaan
.
Het gaat waarschijnlijk toch niet door als ze zien wat voor kostenplaatje zo'n tracker in de auto heeft. No way dat mensen daar zelf voor gaan betalen en als de overheid daarvoor moet gaan betalen, mogen ze wel beginnen om in ontwikkelingshulp te gaan snijden!
Niet overdrijven hequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:35 schreef AlligatorNL het volgende:
Pfff word heulmaal gek van die kanker overheiddus als je verkeersongeval krijgt, terwijl je nog wel verder kan rijden maar je kassie is naar de klote (zal je ook niet doorhebben waarschijnlijk), ben je dus gewoon de dikke sjaak?
eh, ik betaal nu 30 euro per maand, betaal straks 180 euro aan het eind van het jaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:26 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee dat is lekker, tig honderd euro ineens aan het eind van het jaar of verspreid over de kwartalenheb toch liever dat laatste hoor
Ja. Totdat de overheid die heffing ieder jaar met een cent per kilometer gaat verhogen om gaten in de begroting te dekken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:43 schreef MrDrako het volgende:
[..]
eh, ik betaal nu 30 euro per maand, betaal straks 180 euro aan het eind van het jaar
Hoe kun je dat nu al weten? De prijzen liggen toch nog niet vast?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:43 schreef MrDrako het volgende:
[..]
eh, ik betaal nu 30 euro per maand, betaal straks 180 euro aan het eind van het jaar
Ik geloof dat de Telegraaf bezig is (hoorde zoiets bij P&W)quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Iedereen is er wel tegen maar wanneer komt er nou actie?
Nou als die berekening klopt dat 0.1% faalt betekend dat 70.000 falende kastjes per dag...wordt druk in de cellen dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:12 schreef LXIV het volgende:
Wanneer de overheid massaal hardwerkende burgers in het gevang gaat stoppen omdat hun kilometerkastje niet werkt, ontstaat er natuurlijk enorme economische schade.
Daarom gaan er nu stemmen op om een systeem in te voeren van overdag werken en 's avonds en in het weekeinde gevangenisstraf. Zo kan de maatschappij gewoon door blijven draaien!
http://mens-en-gezondheid(...)vangenis-wat-nu.html
Mensen die het betalen kunnen zullen natuurlijk eerst een boete krijgen. Dat levert de overheid geld op in plaats van gevangenzetten, wat geld kost.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou als die berekening klopt dat 0.1% faalt betekend dat 70.000 falende kastjes per dag...wordt druk in de cellen dan.
Nou, Jan-Peter en kornuiten zullen vast schrikken als er straks een stel kwijlende analfabeten aan de poorten van het Binnenhof staat te rammelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:10 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat de Telegraaf bezig is (hoorde zoiets bij P&W)
Dat is hetzelfde als wanneer nu bijvoorbeeld je verlichting kapot gaat. Het is niet echt een goede vergelijking, daar je je verlichting ten alle tijden zelf eenvoudig kunt controleren (maar goed, niemand gaat elke keer alle lampjes controleren als 'ie in de auto stapt), maar dat KAN ook geheel buiten je eigen toedoen om gebeuren, wellicht tijdens het rijden, en zonder dat je het door hebt. Nu is het dan ook mogelijk dat je nét op zo'n moment door een agent aan de kant wordt gezet, en dat je een prent krijgt. Dan kun je lullen als Brugman met je dikke vinger, maar die prent krijg je toch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:58 schreef MrDrako het volgende:
Dikke vinger dat dat mijn zorg is, als ik dat kastje niet aangeraakt heb en hij raakt defect is dat mooi hun probleem. Of krijg ik er een gratis navigatie systeem bij dat dan ook niet meer werkt? Hoe moet je er anders zelf achterkomen? elke week dat ding na laten kijken omdat je anders duizenden euros boete krijgt?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:20 schreef Tarabass het volgende:
En wat als mijn auto op een autoambulance staat? Betaald dan de auto voor de ambulance kilometergeld en de mijne op de aanhanger? Hoe gaan ze controleren dat ik rijd terwijl mijn auto verplaatst wordt? En slepen hetzelfde verhaal..
Aanpassingen bij importquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Jij verwacht dat autofabrikanten wereldwijd gaan meewerken?
Koppelen aan de startfunctie?? Weet niet of dat technisch mogeljik is, maar ze verzinnen vast wel weer ietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:20 schreef Tarabass het volgende:
En wat als mijn auto op een autoambulance staat? Betaald dan de auto voor de ambulance kilometergeld en de mijne op de aanhanger? Hoe gaan ze controleren dat ik rijd terwijl mijn auto verplaatst wordt? En slepen hetzelfde verhaal..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |