Dan zijn de stemmen van de naïeve CDA stemmers alleen maar meer waard en hebben we weer CDA in het kabinet en een CDA MP.quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Drinky het volgende:
Dit kabinet moet dood, stem allen blanco!
prima afstand om op de fiets te doen, tip: koop een ligfietsquote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Denk toch dat ik volgende zomer maar eens ga aanwennen om een aantal keren per week m'n fiets te pakken.'t Is dan wel 23 km heen en 23 km terug, maar goed, dat went wel.
Puur principieel, ik gun dit hebzuchtige kabinet die extra centen niet.
Die mag je even onderbouwen als je wiltquote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef kloas_wokkel het volgende:
- het terugdraaien van de kilometerstanden van de auto zal vaker gebeuren
Idd het moet stoppen nu het nog stoppen kan..quote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef kloas_wokkel het volgende:
Dit word trouwens de grootste blunder ooit:
- Fraudegevoelig systeem
- Iedereen moet een permanent kastje in zijn auto hebben (inbouwen e.d. kosten --> burger?)
- het terugdraaien van de kilometerstanden van de auto zal vaker gebeuren
- lukt nooit voor 2012
- te duur
- de politie moet controleren en die hebben het al druk zat
- Privacy
Ik heb dat dus ook heel sterk. Ik ben daarom ook gestopt met roken om die reden. Ik gun dit kabinet zo min mogelijk euro's.quote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Denk toch dat ik volgende zomer maar eens ga aanwennen om een aantal keren per week m'n fiets te pakken.'t Is dan wel 23 km heen en 23 km terug, maar goed, dat went wel.
Puur principieel, ik gun dit hebzuchtige kabinet die extra centen niet.
Als je een entrepeneur bent, dan ga je nu alvast van die "blockers" inkopen in china ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Agiath het volgende:
Ik denk even aan het geweldige ov-chipkaart systeem dat ook zo goed opgang kwam. En dat waren nog stilstaande poortjes.
Nu willen ze dus in dik 7 miljoen auto's iets inbouwen wat dus hufter-, hack- en fraudeproof is?
Ook leuk dat de regering kan zien waar je dan rijdt met je auto, en waarom zouden ze daar geen andere boete's aan vast plakken?
Ik wens ze iig veel succes hiermee, heel veel succes
Precies.quote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef GSP het volgende:
[..]
Als je een entrepeneur bent, dan ga je nu alvast van die "blockers" inkopen in china ofzo
Het ironische hieraan is dat dat juist de uiteindelijke doelen zijn van de hoge accijnzen, dat mensen stoppen met 'foute' dingen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook heel sterk. Ik ben daarom ook gestopt met roken om die reden. Ik gun dit kabinet zo min mogelijk euro's.
Uiteraard, Het systeem gaat de kilometers die je rijd registreren. Dit word later uiteraard vergeleken met de kilometerstand van de auto als dat verschil te groot is hang je want dan heb je met het systeem gefraudeerd. Uiteraard gaat er gefraudeerd worden dus moet de kmstand teruggedraaid worden.quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Die mag je even onderbouwen als je wilt
quote:Op maandag 16 november 2009 23:15 schreef D. het volgende:
Bovendien wil ik mijn auto origineel houden, geen vage kastjes ingebouwd
Als je kastje kapot is gegaan ga je al een half jaar naar HET GEVANG!quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Precies.
Waarschijnlijk wordt dit systeem ook wel ingebouwd in interne navigatiesystemen, omdat die al de GPS in zich hebben.
Even met je auto naar de garageturk en hoppa, je rijdt gratis rond,
En dan te bedenken dat je voor het terroriseren van een buurt of het met geweld overvallen van oude vrouwen geen straf krijgt of na een paar maanden weer op straat staat. Het blijkt wel waar de prioriteiten van dit kabinet zitten.quote:Gevangenis dreigt bij kapot km-kastje door Johan van den Dongen
AMSTERDAM - Wie straks een defect kilometerheffingskastje in de auto heeft, wordt door de overheid gezien als een crimineel. De automobilist riskeert een gevangenisstraf of een geldboete die maximaal in de tienduizenden euro's kan lopen.
Minister Eurlings. Het kastje dat in de auto komt. Maak het vooral niet stuk!
Dat blijkt uit het wetsvoorstel van minister Eurlings. Op het rijden met een gps-kastje dat opeens geen signalen over afgelegde kilometers uitzendt, staat een half jaar cel of een boete tot 18.500 euro. Wiein die geldboetecategorie wordt veroordeeld, zit tien jaar lang aan een strafblad vast. Wordt de boete niet betaald, dan kan de officier van justitie het rijbewijs innemen en de auto 'buiten gebruik stellen'. Is er met het kastje geknoeid om het signaal te verstoren of te beïnvloeden, dan is er sprake van een misdrijf en hangt de weggebruiker tot vier jaar gevangenis of een boete van 74.000 euro boven het hoofd.
Jij verwacht dat autofabrikanten wereldwijd gaan meewerken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 06:45 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Straks zit ie er gewoon al standaard in als je hem koopt vermoed ik... Wellicht ook netjes weggewerkt...
Nee dat is lekker, tig honderd euro ineens aan het eind van het jaar of verspreid over de kwartalenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:24 schreef MrDrako het volgende:
Kilometerheffing is tof, ik ga nu per jaar betalen wat ik voorheen per kwartaal betaalde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |