Laat hem ook oppassen met Champix. Dat spul is ook niet echt zonder bijwerkingen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:18 schreef Steeven het volgende:
Mijn broertje gaat ook stoppen. Ik heb hem Zyban afgeraden (niet omdat het niet werkt maar omdat het fucked met je mind), hij gaat Champix halen.
Gefeli.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Mellow_ het volgende:
One year, 21 hours, 47 minutes and 53 seconds. 5122 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.127,00. Life saved: 2 weeks, 3 days, 18 hours, 50 minutes.
Mag ik naar 1 jaar?![]()
Edit: Ik zie dat ik niet eens meer in de lijst sta!![]()
Foutje van mij, is inmiddels hersteld, sorry.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef onlogisch het volgende:
Waarom sta ik uberhaupt niet meer in de lijst?
quote:Op woensdag 18 november 2009 06:45 schreef onlogisch het volgende:
Six months, 7 hours, 34 minutes and 14 seconds. 5529 cigarettes not smoked, saving ¤ 829,61. Life saved: 2 weeks, 5 days, 4 hours, 45 minutes.
Een half jaar
Kom maar op met die schouderklopjes
Mag ik een schopje naar de langer dan 6 maanden?
neequote:Op woensdag 18 november 2009 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
Even een semantische vraag. Als je feitelijk geen sigaretten meer rookt, maar wel zo nu en dan een jointje met tabak... ben je dan gestopt met roken?
Bad girlquote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Foutje van mij, is inmiddels hersteld, sorry.
quote:
Ik ben bijna 6 weken gestopt, en heb in tussentijd 3 of 4 keer geblowd. Vind ik toch anders...quote:
Gekk. Het gaat me ook best goed af. Meestal krijg ik rond een uur of 5 wel last, maar dan neem ik een nicotinekauwgumpje en dat werkt vrij goed. Ik wil voorlopig nog niet tegen mensen zeggen dat ik gestopt ben. Vind het altijd zo triest als mensen zeggen dat ze stoppen en een week later al weer aan het roken zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef Raantje het volgende:
[..]
Ik ben bijna 6 weken gestopt, en heb in tussentijd 3 of 4 keer geblowd. Vind ik toch anders...Dus ja, je bent gewoon gestopt hoor!
Ja daar zit ik ook een beetje mee. Het is maar een hele kleine hoeveelheid maar tabak is tabak. Zat ook te denken of er niet een soort tabak is zonder nicotine dus ik zal Copycat 's pm-en. tnxquote:Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Belana het volgende:
je kunt ook blowen zonder tabak toch? zolang je tabak gebruikt, blijf je je nicotine verslaving in stand houden
Ik kan me herinneren van toen ik net gestopt was, dat ik geloof Copycat een vervanger voor tabak had voor het blowen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |