kwilde bijna zeggen " kom ...spreken we af en gaan we neuken"quote:
mooie signature, man.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:40 schreef CP69 het volgende:
[..]
kwilde bijna zeggen " kom ...spreken we af en gaan we neuken"
maar ik zie op je profiel dat je een vent bent ...dus ik pas![]()
...eh ...verder sterkte met je verveling
Kasthomo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:40 schreef CP69 het volgende:
[..]
kwilde bijna zeggen " kom ...spreken we af en gaan we neuken"
maar ik zie op je profiel dat je een vent bent ...dus ik pas![]()
...eh ...verder sterkte met je verveling
nee, maar nu weet ik tenminste dat ik niet in de buurt van bladerunner moet komen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:42 schreef CP69 het volgende:
[..]
thanx , is gebaseerd op BladeRunner , maar dat wist je misschien al ....
denk je dat je stoer bent zo van hey kijk mij eens een simpele extensie hebben, wie denk je wel niet dat je bent, de poltie!?!?!quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:46 schreef naamloos.txt het volgende:
Ik verveel me ook, maar ik maak geen baggertopics die eigenlijk thuis horen in ONZ
DIT IS EEN TERECHTE KLACHT EN HOORT IN KLB THUISquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:46 schreef naamloos.txt het volgende:
Ik verveel me ook, maar ik maak geen baggertopics die eigenlijk thuis horen in ONZ
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
denk je dat je stoer bent zo van hey kijk mij eens een simpele extensie hebben, wie denk je wel niet dat je bent, de poltie!?!?!
Nee, jullie gaan niet naar het gevang! Gelijk door naar de elektrische stoel, met een sponsje ZONDER water... Lekker bakken zullen julliequote:Op zaterdag 14 november 2009 03:51 schreef Siniti het volgende:
shit hij is de politie funky we moeten ons stil houden en sorry zeggen anders gaan we naar gevangenis
hij is niet degene met een metrosexueel gespierde man in zijn avatar, kasthomo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:55 schreef CP69 het volgende:
[..]
* Hahaha , Siniti en zijn fantasieen *
Hé bah, jij begint meteen weer over fantasieenquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:55 schreef CP69 het volgende:
[..]
* Hahaha , Siniti en zijn fantasieen *
gek , dat ben Ikzelf !!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hij is niet degene met een metrosexueel gespierde man in zijn avatar, kasthomo.
ik vind het maar homo, en nu?quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:00 schreef CP69 het volgende:
[..]
gek , dat ben Ikzelf !!!!
homo ben ik niet ,
narcistische trekken heb ik wel :
[ afbeelding ]
Ruk je maar gerust af hoor
Dus jij vind het hetero om foto's van jezelf te photoshoppen zodat het lijkt dat je engelenvleugels hebt en er laser uit je ogen schiet? Ik vind dat persoonlijk best wel gayquote:Op zaterdag 14 november 2009 04:00 schreef CP69 het volgende:
[..]
gek , dat ben Ikzelf !!!!
homo ben ik niet ,
narcistische trekken heb ik wel :
[ afbeelding ]
Ruk je maar gerust af hoor
Ik heb ze nog alle 4quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:00 schreef Siniti het volgende:
al mijn verstandskiezen zijn al verwijdert
Eenschquote:Op zaterdag 14 november 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus jij vind het hetero om foto's van jezelf te photoshoppen zodat het lijkt dat je engelenvleugels hebt en er laser uit je ogen schiet? Ik vind dat persoonlijk best wel gay
Niks ,quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vind het maar homo, en nu?
met je vleugels, denk je dat je een engel bent ofszo/?quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:03 schreef CP69 het volgende:
[..]
Niks ,
zoek maar een ander vriendje ...
ik zei tog dat ik niet op jongens/mannen val , knulletje.
Ik had er lekker 5, baas boven baas.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:03 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ik heb ze nog alle 4![]()
Haat dat gesjor met een tang in mijn bakkus, dus ben blij dat het niet nodig was.
PRECIES !!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus jij vind het hetero om foto's van jezelf te photoshoppen zodat het lijkt dat je engelenvleugels hebt en er laser uit je ogen schiet? Ik vind dat persoonlijk best wel gay
Lies!!! Dat ken niet!quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had er lekker 5, baas boven baas.
Ik denk niks ,quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
met je vleugels, denk je dat je een engel bent ofszo/?
Sorry, ik denk dat ik mij die vleugels heb verbeeld. De ogen zien er trouwens bij nader inzien ook totaal normaal uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:04 schreef CP69 het volgende:
[..]
PRECIES !!!!
wat jij denkt te zien in een plaatje zegt MEER OVER JEZELF dan jij wilt toegeven.
![]()
Ik ondersteun dit voorstelquote:Op zaterdag 14 november 2009 04:05 schreef naamloos.txt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel weer een paint/photoshop topic opkomen in ONZ
Jawelquote:[..]
Lies!!! Dat ken niet!
denkt te zien?quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:04 schreef CP69 het volgende:
[..]
PRECIES !!!!
wat jij denkt te zien in een plaatje zegt MEER OVER JEZELF dan jij wilt toegeven.
![]()
schei uit , ik kan dadelijk niet meer stoppen ...quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:05 schreef naamloos.txt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel weer een paint/photoshop topic opkomen in ONZ
[..]
Lies!!! Dat ken niet!
hoezo origineler? dat ben ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:06 schreef CP69 het volgende:
[..]
Ik denk niks ,
tis gewoon maar een plaatje ...
tenminste origineler dan die van jOU op je fotoboek/profiel
Daar had ik het niet over ....quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
denkt te zien?
[ afbeelding ]
volgens mij zijn dat toch echt vleugels en laserogen, knaapje.
en dat ben ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo origineler? dat ben ik.
en nu?
mag ik dat niet vinden dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:08 schreef CP69 het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over ....
ik had het over je tekst ...
dit " Ik vind dat persoonlijk best wel gay ""
Zo, nog een bewijs dat jij hetero bent. Je shopt jezelf niet voor niets naast een meisje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:07 schreef CP69 het volgende:
[..]
schei uit , ik dadelijk niet meer stoppen ...
Zo geil word ik van Mezelf :
[ afbeelding ]
Dat is normaal Nederlands, niet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:08 schreef CP69 het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over ....
ik had het over je tekst ...
dit " Ik vind dat persoonlijk best wel gay ""
Ja, daar krijg je een prent voor! Een van 100,-quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:10 schreef Siniti het volgende:
kut ik heb gelogen nu moet ik het weer opbiechten
ach , je mag denken wat je wil hoor ...quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mag ik dat niet vinden dan?
JIJ BENT NET ZOALS STALIN ALTIJD MAAR ZO VAN HEY MAAR DAT MAG NIET! DAN VERBIEDT HIJ HET MAAR MAAR DAAR BEN IK HET NIET MEE EENS EN JIJ ZEGT DAT HET WEL GOEDGEKEURD WORDT?
ONACCEPTABLÉ.
monopolypolitieagentenquote:Op zaterdag 14 november 2009 04:12 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je een prent voor! Een van 100,-![]()
Maar vandaag een speciale aanbieding, je betaald de staatskas niet, je krijgt 100,- van de staat
ja.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:12 schreef CP69 het volgende:
[..]
ach , je mag denken wat je wil hoor ...
ff nog een plaatje ....
[ afbeelding ]
* damn , ik ben echt GEWELDIG *
quote:
Ik voel mij vereerd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:15 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Dit is mijn favoriete topic aller tijden.
Het is een pasfoto van mijn buurman. Het is een zeer aardige man waarmee ik goed kan opschieten en tot dusverre nooit problemen mee heb gehad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:23 schreef Siniti het volgende:
Bedankt voor de toevoeging aan dit topic. Ik vind het een heel mooi plaatje.
Hij heeft problemen gehad in zijn jeugd met banaan de autoriteiten. Dit heeft hem banaan een emotioneel litteken gegeven waardoor de beste man moeite heeft zichzelf bloot te geven. Deze banaan angst kan hij bij mij laten gaan. Bij mij geeft hij zich bloot en dat is één van de redenen dat wij een fijne vriendschap met elkaar kunnen vormen. Zoiets voelt goed. Het voelt goed dat je iets banaan voor een medemens kan doen, een medemens waar je affectie voor voelt. Hoewel ik blij ben dat ik dat litteken niet draag. Het zou onze band misschien nog dieper kunnen maken, maar dit is voor mij ondergeschikt aan het feit dat een emotioneel litteken banaan meer nadelen heeft van voordelen. Liever geen litteken zodat ik vrij fris door het leven kan gaan. Natuurlijk heb ook ik mijn problemen, maar die banaan vallen in het niets als ik naar mijn buurman kijk. banaan Dit is misschien wel de grootste reden dat ik graag met hem om ga; het zorgt ervoor dat ik banaan mij beter over mij zelf voel en ik het besef krijg dat ik het nog helemaal niet zo slecht heb. Met het besef dat dit misschien de banaan basis van onze relatie voel ik mij daar enigszins neerslachtig over, maar tegelijkertijd voel ik dat ik dat gevoel morgenochtend banaan weer kwijt ben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:26 schreef Siniti het volgende:
Hij ziet er dan ook uit als een heel vriendelijke man. Ik mag dat graag geloven.
Het schrijven gaf mij meer voldoening dan de reflectie. Hierop inhakend kan ik jouw reactie dus begrijpen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:32 schreef Siniti het volgende:
Ja dat ga ik dus echt niet lezen op dit tijdstip
Gelukkig. Ik hoop dat je jijzelf weer een stuk beter voelt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het schrijven gaf mij meer voldoening dan de reflectie. Hierop inhakend kan ik jouw reactie dus begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |