Noem je me ook ietsquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
"Gaat in premiere in de Nederlandse bioscopen" zeggen ze overal. Nou NIET hier in Arnhem hoor! Stelletje hoerennazi's!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
"Gaat in premiere in de Nederlandse bioscopen" zeggen ze overal. Nou NIET hier in Arnhem hoor! Stelletje hoerennazi's!
Daarnaast Arnhamquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:52 schreef Siniti het volgende:
Daarnaast draait dat ding gewoon in Arnhem.
http://www.google.nl/movies?hl=nl&near=arnhem&sort=1&ei=BQ3-SvyyGoyL-QaixtXsCg&mid=cf471271c4a98bd4
Slotje.
Lieve schat ik ben straks nog ernstig uit elkaar getrokken, so don't worryquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:51 schreef Politiek het volgende:
[..]
Ik ben eenzaam en ik wil geneukt worden
Oeh Ede! da's dichtbij! Maar het is GEEN Arnhem!quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:52 schreef Siniti het volgende:
Daarnaast draait dat ding gewoon in Arnhem.
http://www.google.nl/movies?hl=nl&near=arnhem&sort=1&ei=BQ3-SvyyGoyL-QaixtXsCg&mid=cf471271c4a98bd4
Slotje.
Ik kreeg een stijve bij het lezen hiervan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Lieve schat ik ben straks nog ernstig uit elkaar getrokken, so don't worry
Toen ik Zonder Pardon + Arnhem intypte op google was dit de eerste hit, dus is het in Arnhem.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oeh Ede! da's dichtbij! Maar het is GEEN Arnhem!
Lutser.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijve bij het lezen hiervan.
Ik kreeg al een stijve bij het lezen van Quicky Buttquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
-edit-quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Toen ik Zonder Pardon + Arnhem intypte op google was dit de eerste hit, dus is het in Arnhem.
ja hallo hoe daar het gaat?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom hey hallo daar hoe gaat het?
WAT IS DIT IK HEB GEENEENS-quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja hallo hoe daar het gaat?
ik miste je in bepaalde topics, waar was je?quote:
Ik ben tegenwoordig weer verslaafd aan DotAquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik miste je in bepaalde topics, waar was je?
en daar is fok de dupe van? DENK EENS NIET ZO EGOCENTRISCH EN DOE GEWOON WAT JE HART VOLGT TERWIJL JE NIET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DENKT EN GEWOON.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig weer verslaafd aan DotA![]()
![]()
MIJN HART VOLGT HET KWADE PAD IK BEN HOPELOSS IEMAND RED MIJ UIT DEZE KROTTEN DER ONDERWERELD VAN DER INTERNETSquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en daar is fok de dupe van? DENK EENS NIET ZO EGOCENTRISCH EN DOE GEWOON WAT JE HART VOLGT TERWIJL JE NIET AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DENKT EN GEWOON.
DotA is dan ook extreem baasquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig weer verslaafd aan DotA![]()
![]()
seriemoordenaar!quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
MIJN HART VOLGT HET KWADE PAD IK BEN HOPELOSS IEMAND RED MIJ UIT DEZE KROTTEN DER ONDERWERELD VAN DER INTERNETS
Dat is feitelijk waar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
DotA is dan ook extreem baas
Dit is bedroevend nieuws.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh en in Hilversum zie ik nu.
Dus het wordt kiezen tussen Maastricht en Hilversum, nou joepie!!!
note +1quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:49 schreef Neleos het volgende:
Theo Maassen draait niet in Arnhem omdat hij Arnhem haat!! Net als de rest van Nederland.!!
Arnhem!!!![]()
1
Dit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:49 schreef Neleos het volgende:
Theo Maassen draait niet in Arnhem omdat hij Arnhem haat!! Net als de rest van Nederland.!!
Arnhem!!!![]()
1
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit.Ik heb geen idee waar het ligt maar het is vast pure kanker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |