thnxquote:
Snuit je neus.quote:
Dan gebeurt er niksquote:
Dan misschien dingen van je af schrijven?quote:
Nee, ik bedoelde wel letterlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan misschien dingen van je af schrijven?
Oh dan was mijn grapje eigenlijk geen grapjequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde wel letterlijkMaar het zit allemaal muurvast.
Stomen met Vicksquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde wel letterlijkMaar het zit allemaal muurvast.
Naamtopicquote:
Ja, ga ik maar eens doen. Heb al een paar keer boven mijn mok met camillethee gehangen maar dat werkte ook niet geweldigquote:
Dat is een beetje te weinig stoomquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ga ik maar eens doen. Heb al een paar keer boven mijn mok met camillethee gehangen maar dat werkte ook niet geweldig
Nou, het is een grote mok hoor, halve literquote:
nu pas thuis ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 06:39 schreef Peter het volgende:
Goedemorgen
Ik kruip maar eens onder de wol
ik was om 7:45 wakker, en daar heb ik nu nog spijt van... ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was al lang wakker.En weekenden zijn altijd (nog) langzamer dan doordeweekse dagen.
Dat ga ik vanmiddag doen denk ik... maar ik heb eigenlijk alles al dat ik zil hebben... misschien ga ik een taart bakken ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:52 schreef PhalanX het volgende:
holy shit!
Dat kleine jochie uit Family Ties is ook niet goed terecht gekomen!
[ afbeelding ]
ieuw tettenquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:50 schreef PhalanX het volgende:
de vrouw van mijn dromen speelt in Monk, ze was al eens eerder te zien... niet als slachtoffer, niet als dader, maar als recurring guest star.
[ afbeelding ]
Virginia Madsen
check die uier!
[ afbeelding ]
Ik zeg allemaalquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:20 schreef PhalanX het volgende:
Wat gaat het worden... chocolade taart of appel-peren taart? Of ga ik voor een kruimelvlaai? Of zal ik een upside down chocolate pear-cake maken (which would be my first) of zal ik chocolade fudge maken?
chocolade fudgequote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef PhalanX het volgende:
jezus Vlarp, dat boeit niemand!
Ik ben hier degene met het ECHTE probleem! Welke taart moet ik gaan maken!
Echt waar, Vlarp, prioriteiten stellen!
Zoveel ruimte en materiaal heb ik nietquote:
toch is dta wel een vrouwelijke kant van je he PhalanX, nooit gedacht dat je die zou hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef PhalanX het volgende:
jezus Vlarp, dat boeit niemand!
Ik ben hier degene met het ECHTE probleem! Welke taart moet ik gaan maken!
Echt waar, Vlarp, prioriteiten stellen!
Ik heb ook wel eens zin om echt eens uit te waaien.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:49 schreef Vlarp het volgende:
Het waait best hard buiten!
Wel lekker uitwaai weer
Sexy blik zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:50 schreef PhalanX het volgende:
de vrouw van mijn dromen speelt in Monk, ze was al eens eerder te zien... niet als slachtoffer, niet als dader, maar als recurring guest star.
[ afbeelding ]
Virginia Madsen
check die uier!
[ afbeelding ]
Die onzin is toch nog steeds aan de gang daarquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef keizerpinguin het volgende:
ALLAAF!!!!!
oeps..... 3 dagen te laat....
Februari weer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Die onzin is toch nog steeds aan de gang daar
En waarom zou ik dat doen?quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:57 schreef keizerpinguin het volgende:
En waarom zou ik dat doen?
1. het is hier een onzin forum
2. homo forum en ik ben homo
dus.... stop met je stomme posten!
Aanbid dit!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:00 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
1. Ik ben hier de baas, ik bepaal wat wel en wat niet mag.
2. zie nummer 1.
dus... aanbid mij als de god die ik ben!
nazibloem, teringlijsterquote:
Dat hadden ze er in DWDD uitgekniptquote:
Oh, ben wel benieuwd wat je er van vindt?! Post even een review vanavondquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
Ik ben misselijk, de woonboot is flink aan het schudden![]()
Zometeen naar 2012
Ik ben vanavond ook geweest. Visueel erg tof en groots. Een paar prachtige gevoelsscenes, maar toch ook wel erg hollywood. En toch echt heel erg tof om 'm in de bios te zienquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
Zometeen naar 2012
Told yaquote:Op zondag 15 november 2009 00:44 schreef Vlarp het volgende:
O ja hoor... ik koop m'n appartement van een homostel... vandaar het roze in de slaapkamer
leren fietsen ?quote:Op zondag 15 november 2009 04:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had een keurige date vanavond, het is allemaal wat verwarrender afgelopen, ik heb staan zoenen met de/het zoon(tje) van mijn tandarts.
Hij was erg dronken, tenminste dat dacht ik, maar bij thuiskomst ontdekte ik dat ie me al toegevoegd heeft op Hyves en al op 7 foto's heeft gereageerd.
Wat moet zo'n knul nou met mij.....![]()
een moeilijke, paranoten als bodem, met een luchtige vulling... ik heb foto's die zal ik straks wel posten.quote:Op zondag 15 november 2009 10:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik lees nooit reviews
Wat voor taart heb je gisteren gemaakt?
quote:Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef Vlarp het volgende:
Done! Beetje langdradig, maar wel duidelijk. Èn, heel erg jou!
Creno en Ryan-R zijn vandaag naar 2012quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
Zometeen naar 2012
Neuken!!!quote:Op zondag 15 november 2009 04:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had een keurige date vanavond, het is allemaal wat verwarrender afgelopen, ik heb staan zoenen met de/het zoon(tje) van mijn tandarts.
Hij was erg dronken, tenminste dat dacht ik, maar bij thuiskomst ontdekte ik dat ie me al toegevoegd heeft op Hyves en al op 7 foto's heeft gereageerd.
Wat moet zo'n knul nou met mij.....![]()
volgens mij verwacht ie dat wel, maar ik weet niet of ik dat wel kanquote:
Ik ken dat soort mensenquote:Op zondag 15 november 2009 20:22 schreef Vlarp het volgende:
O god, ik stap in de bus met iemand die vandaag met zijn ridder-vrienden een veldslag heeft nagespeeld. Met authentieke middeleeuwse kleding en zwaard. Heel charmant
Oke, hier komtie:quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ben wel benieuwd wat je er van vindt?! Post even een review vanavond
Brilletje, sikje, donker haar, 1,85m denk ik. Maar hij stapt ook bij mijn halte uit, dus hij zal uit Numansdorp, Zuid-Beijerland of Willemstad komen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik ken dat soort mensen
hoe zag hij eruit...
Ach, een rampenfilm moet wel cliche zijn, dat maakt het tot dat heerlijke hersenloze vermaakquote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, hier komtie:
++
-Graphics![]()
ik zat soms echt mijn mond open naar het scherm te kijken, echt indrukwekkend
-Vermakelijke film
--
-Net te lang, 3 uur ofzo!
-Erg cliche af en toe
-Veel onrealistische dingen in het verhaal, wat ik tijdens de film ook erg hilarisch vond
Doet me meteen aan Role Models denken.quote:Op zondag 15 november 2009 20:22 schreef Vlarp het volgende:
O god, ik stap in de bus met iemand die vandaag met zijn ridder-vrienden een veldslag heeft nagespeeld. Met authentieke middeleeuwse kleding en zwaard. Heel charmant
Ik heb hem even gelezen. Hij is iig informatiever en beter dan het gros van de reviews op FOK!.quote:
Omg, ik schrik hier van.quote:Op zondag 15 november 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
Huh... sebasser is overleden
Die postte hier ook nog wel eens.
Ik ook best wel...quote:
who? me?quote:
He jongen!quote:
Yeah, you.quote:
mexicaanse? of niet? beterschap!quote:
is dat die versie van Corry Konings?quote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef Xiance het volgende:
EN VAN JE HUPS HUPS HUPS HOPS EN UN KOEKIE DR BIE!
Tuurlijk leef ik nog!quote:
corry?quote:Op maandag 16 november 2009 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat die versie van Corry Konings?
Ace of Base!!!quote:Op maandag 16 november 2009 01:01 schreef Xiance het volgende:
OHHH ACE OF BASE!!!
daar had ik ooit alle cd's van !!!
Ik krabbel langzaam weer uit het grafquote:Op maandag 16 november 2009 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk leef ik nog!ik had gedacht dat het H topic wel nu over is`!
![]()
en jij?
why's that?quote:Op maandag 16 november 2009 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krabbel langzaam weer uit het graf
ik zit net de gewone versie van danger te luisterenquote:Op maandag 16 november 2009 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ace of Base!!!![]()
that were they dayz
Nah, voelde me niet zo lekker de afgelopen dagenquote:Op maandag 16 november 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
why's that?
u were keeping a low profile?
was je echt zo'n bitch?!quote:Op maandag 16 november 2009 01:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zit net de gewone versie van danger te luisteren![]()
jaaaaaaaa toen zat ik nog op school..
toen was ik al de grootste bitch van de klas
gelukkig ben ik de loaatste jaren wel softer geworden
Still seeing the shrink?quote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, voelde me niet zo lekker de afgelopen dagen
laat ik het zo zeggen, er zijn weinig mensen die onze hoofdmeester huilend de klas uit hebben gekregenquote:Op maandag 16 november 2009 01:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was je echt zo'n bitch?!![]()
alhoewel je laid back overkomt
ola muchachoquote:
Wie is die kerel?quote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, er zijn weinig mensen die onze hoofdmeester huilend de klas uit hebben gekregen
toen was ik er trots op, nu vind ik het best wel dom.. nouja, heb ik weer iets om aan mn nichtjes uit te leggen later!
[ afbeelding ]
woeii ik krijg t nu nog warm van die foto
ur asking me??quote:
maar ik heb de laatste tijd niet echt terug gelezen dusquote:Op maandag 16 november 2009 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ongeveer 40 posts sinds je vorige zwaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |