thnxquote:
Snuit je neus.quote:
Dan gebeurt er niksquote:
Dan misschien dingen van je af schrijven?quote:
Nee, ik bedoelde wel letterlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan misschien dingen van je af schrijven?
Oh dan was mijn grapje eigenlijk geen grapjequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde wel letterlijkMaar het zit allemaal muurvast.
Stomen met Vicksquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde wel letterlijkMaar het zit allemaal muurvast.
Naamtopicquote:
Ja, ga ik maar eens doen. Heb al een paar keer boven mijn mok met camillethee gehangen maar dat werkte ook niet geweldigquote:
Dat is een beetje te weinig stoomquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ga ik maar eens doen. Heb al een paar keer boven mijn mok met camillethee gehangen maar dat werkte ook niet geweldig
Nou, het is een grote mok hoor, halve literquote:
nu pas thuis ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 06:39 schreef Peter het volgende:
Goedemorgen
Ik kruip maar eens onder de wol
ik was om 7:45 wakker, en daar heb ik nu nog spijt van... ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was al lang wakker.En weekenden zijn altijd (nog) langzamer dan doordeweekse dagen.
Dat ga ik vanmiddag doen denk ik... maar ik heb eigenlijk alles al dat ik zil hebben... misschien ga ik een taart bakken ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:52 schreef PhalanX het volgende:
holy shit!
Dat kleine jochie uit Family Ties is ook niet goed terecht gekomen!
[ afbeelding ]
ieuw tettenquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:50 schreef PhalanX het volgende:
de vrouw van mijn dromen speelt in Monk, ze was al eens eerder te zien... niet als slachtoffer, niet als dader, maar als recurring guest star.
[ afbeelding ]
Virginia Madsen
check die uier!
[ afbeelding ]
Ik zeg allemaalquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:20 schreef PhalanX het volgende:
Wat gaat het worden... chocolade taart of appel-peren taart? Of ga ik voor een kruimelvlaai? Of zal ik een upside down chocolate pear-cake maken (which would be my first) of zal ik chocolade fudge maken?
chocolade fudgequote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef PhalanX het volgende:
jezus Vlarp, dat boeit niemand!
Ik ben hier degene met het ECHTE probleem! Welke taart moet ik gaan maken!
Echt waar, Vlarp, prioriteiten stellen!
Zoveel ruimte en materiaal heb ik nietquote:
toch is dta wel een vrouwelijke kant van je he PhalanX, nooit gedacht dat je die zou hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef PhalanX het volgende:
jezus Vlarp, dat boeit niemand!
Ik ben hier degene met het ECHTE probleem! Welke taart moet ik gaan maken!
Echt waar, Vlarp, prioriteiten stellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |