Die is al heel oud...quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:52 schreef FUFR het volgende:
wat een contrast, dit moet echte liefde zijn
http://fotoboek.fok.nl/zoeperzazke
Sinterklaas met pepernoten en pannenkoekenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
gaap....stond vannacht te draaien en kon gewoon niet ophouden, zo lekker was het
om 530 toch maar naar boven gegaan, 4x er uit om te pissen![]()
en dan kom je uit bed, en krijg je hier! meteen zelfgebakken pepernoten in je bek geduwd (kuch droog, koffie wil ik) en mag je naar sinterklaas kijken
Hij is in Schiedam, waar zijn alle negerts?
welnee, van jouw leeftijd ongeveerquote:
tja, ik ga het niet voor je doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Sinterklaas met pepernoten en pannenkoeken
Ik moet opruimen en 2 sollicitatiebrieven schrijven, maar ik heb geen zin
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:52 schreef FUFR het volgende:
wat een contrast, dit moet echte liefde zijn
http://fotoboek.fok.nl/zoeperzazke
quote:Laatste voyeur Inu
Sorry dat ik niet alle fokkers uit mn hoofd kenquote:
Bedoel het feit dat het een onwaarschijnlijk koppel isquote:
zou je wel zeggen he, anders moet het een heel gelukkig man zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle fokkers uit mn hoofd ken
[..]
Bedoel het feit dat het een onwaarschijnlijk koppel is
why not? ik ken mensen met een kattenren, mensen die tegeltjes plakken, ieder zn hobby.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:12 schreef bleiblei het volgende:
Ach ze is een caviawijf.
En ze heeft een raar hoofd.
Maar vooral die cavia's zou ik problemen mee hebben.
Er zullen denk ik weinig mannen op deze wereld zijn die het accepteren dat hun vrouw een caviaflat bouwt in de woonkamer.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
why not? ik ken mensen met een kattenren, mensen die tegeltjes plakken, ieder zn hobby.
Mijn casa stond vroegah vol met terraria..
ben je ook al onder de douche geweest, zo lekker helemaal 2x inzepen met Dufquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:42 schreef Inu het volgende:
Was is gedaan, bed verschoond, afwas gedaanEcht poetsen kan ik mezelf toch niet helemaal toe zetten
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben je ook al onder de douche geweest, zo lekker helemaal 2x inzepen met Dufen daarna nog de vaginale douche gel erbij gepakt voor extra frisheid?
bounty's altijdquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
[..]Heb Duf afgezweerd, ruik nu naar een Bounty
En Lactacyd is troep
Kokosquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
[..]Heb Duf afgezweerd, ruik nu naar een Bounty
En Lactacyd is kutzooi
En dan maandag weer werken of heb je nog een week om weer in een ritme te komen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:14 schreef ArTiC het volgende:
pfffff ging om 9 uur vanochtend naar bed en ben net wakker
waar is het daglicht?
maandag weer werken iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:19 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan maandag weer werken of heb je nog een week om weer in een ritme te komen?
Daglicht is op vakantie.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:14 schreef ArTiC het volgende:
waar is het daglicht?
Hij heeft geen Bounty-conditionerquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die van hem is vast veeeeel beterderder.
Vieske.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik hoef helemaal niet te douchen
klaarwakkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:14 schreef ArTiC het volgende:
waar is het daglicht?
Nee, we hebben de openhaard vannacht aan gelaten.quote:Op zondag 15 november 2009 10:38 schreef gr8w8 het volgende:
Goedemorgen! Ieder al wat in de schoen gehad?
Stof.quote:Op zondag 15 november 2009 10:38 schreef gr8w8 het volgende:
Goedemorgen! Ieder al wat in de schoen gehad?
Gemiddeld? Als de energieprijs omhoog gaat (naar beneden zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef bleiblei het volgende:
En de verlichting kost ons nu 2 euro en 13 cent per jaar
Naja, uitgaande van 24 cent per kwhquote:Op zondag 15 november 2009 19:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gemiddeld? Als de energieprijs omhoog gaat (naar beneden zie ik niet zo snel gebeuren), dan klopt jouw berekening niet meer.
Die slurpt veelquote:Op zondag 15 november 2009 19:49 schreef r8ality het volgende:
Wij hebben nu een vaatwasser van 2.5kw.
quote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef bleiblei het volgende:
Maar de boom achter wordt nu aangelicht door 2 GU10 ledlampen van 3w die automagisch aan en uitgeschakeld worden.
Zo wanhopig op zoek dan?quote:Op zondag 15 november 2009 20:48 schreef r8ality het volgende:
Hier Boer zoekt Vrouw, and the mind numbing agony will kill me.
Nee, dinnetje huisgenoot moet het zienquote:
Arme jijquote:Op zondag 15 november 2009 20:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, dinnetje huisgenoot moet het zien.
Ik zal het tegen mijn vrouw zeggenquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef r8ality het volgende:
Dit programma + de bijbehorende kijkcijfers wil wel zeggen dat er veel paupers in NL wonen.
Of zoals Albertoquote:Op zondag 15 november 2009 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mijn vrouw zeggenal kijken wij nu naar een ander pauperprogramma "Wegmisbruikers". Zo meteen Onderkoffer in Nederland maar eens kijken.
Dat lijkt er al meer opquote:Op maandag 16 november 2009 09:07 schreef r8ality het volgende:
En de vaatwasser is maar 1,4kw. Papa huisgenoot lulde uit zijn nek.
Door de kleren heen?quote:Op maandag 16 november 2009 09:19 schreef Inu het volgende:
Mogge
Ik krijg dalijk een massageWerken bij de overheid is fijn
Nee, compleet naakt, olie en een happy endingquote:
Ja, op zo'n stoelquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 09:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, compleet naakt, olie en een happy ending.
Kun jij een voorproefje op een bevalling hebben dusquote:Op maandag 16 november 2009 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, op zo'n stoelHij kan wel contracties van de baarmoeder veroorzaken, dus het wordt redelijk heftig
Lol wut?quote:Op maandag 16 november 2009 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, op zo'n stoelHij kan wel contracties van de baarmoeder veroorzaken, dus het wordt redelijk heftig
quote:Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef FUFR het volgende:
die komen bij ons ook regelmatig langs maar ik bedank altijd beleefd.
Geen vreemde vrouwens aan mijn lijfje
uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:
Carmen Electra?quote:Op maandag 16 november 2009 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Baarstoel.quote:Op maandag 16 november 2009 09:48 schreef r8ality het volgende:
Snie heel handig bij zwangere vrouwen. Ineens *plop
.
quote:Op maandag 16 november 2009 09:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Carmen Electra?
Hannah Verboom?
Nicolette Kluyvert?
De onderste 2 graagquote:Op maandag 16 november 2009 09:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Carmen Electra?
Hannah Verboom?
Nicolette Kluyvert?
jij hebt geen smaak at allquote:
Externen hoeven niet happy gehouen te worden?quote:Op maandag 16 november 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
hier hebben ze volgende week een fitdag, kun je ook zo'n stoelmassage krijgen.
Gelukkig ben ik toch maar een externe en mag ik daar zonder meer niet aan mee doen
Wat moet je met een contracat, die zit altijd dwars?quote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn collega met lang blond haar en slanke taille die later is begonnen dan ik en ook stukken minder weet en kan dan ik krijgt een contracat, wat is de wereld toch rechtvaardig
Neuh, die kosten al teveel geld ofzo, plus dat iemand de workload op moet vangen als de rest aan het ontspannen isquote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Externen hoeven niet happy gehouen te worden?
Azijnpissert!quote:Op maandag 16 november 2009 09:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
Wat moet je met een contracat, die zit altijd dwars?
De wereld is kut. Live with it. Probeer ik ook al 26 jaarquote:Op maandag 16 november 2009 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn collega met lang blond haar en slanke taille die later is begonnen dan ik en ook stukken minder weet en kan dan ik krijgt een contract, wat is de wereld toch rechtvaardig
Ook al een keer gehad ja. Heel het bedrijf pleite, maar de helpdesk moest wel open blijven omdat er nog tien man waren ofzo, van de 1000quote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Neuh, die kosten al teveel geld ofzo, plus dat iemand de workload op moet vangen als de rest aan het ontspannen is![]()
chagrijn!quote:Op maandag 16 november 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuh, die kosten al teveel geld ofzo, plus dat iemand de workload op moet vangen als de rest aan het ontspannen is![]()
[..]
Azijnpissert!
Ja mag ik ook een keer klagen?quote:Op maandag 16 november 2009 10:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
De wereld is kut. Live with it. Probeer ik ook al 26 jaar.
Misery loves companyquote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja mag ik ook een keer klagen?
Mjaquote:
*kuch hyvesquote:Op maandag 16 november 2009 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja
Het is gewoon te achterlijk voor woorden. En het is best een lieve meid, ze zat er zelf ook enorm mee in haar maag dat zij zo anders wordt behandeld dan ik en nog een andere externe
?quote:
Nou, het zal niet alleen daarom zijn, d'r vriend is gelijk met mij begonnen en die heeft zich zo goed ingelikt dat hij ook mag blijven, dus denk dat dat reden no. 1 isquote:Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef Inu het volgende:
Hm, ontspannenHet had best nog een half uur langer mogen duren van me
Maar dat zou toch wel heel belachelijk zijn, als dat meisje om der uiterlijk is aangenomenZe heeft niet gelobbyd ofzo?
Je had het over lang blond haar en slankquote:
Ik denk dat ik het erger vind dat kontkussen werkt, dan dat ze mooi gevonden wordt... Het gaat toch gewoon om je werk?quote:Op maandag 16 november 2009 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
?
[..]
Nou, het zal niet alleen daarom zijn, d'r vriend is gelijk met mij begonnen en die heeft zich zo goed ingelikt dat hij ook mag blijven, dus denk dat dat reden no. 1 is
Hey, ik zit niet in de luxe positie dat ik nog een keer werkloos kan gaan zitten zijnquote:Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het erger vind dat kontkussen werkt, dan dat ze mooi gevonden wordt... Het gaat toch gewoon om je werk?
Maar zou je dan een contract willen?
quote:
Maar misschien geven ze je geen contract omdat ze weten dat je weer weg bent zodra je iets beters hebt gevonden?...quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, ik zit niet in de luxe positie dat ik nog een keer werkloos kan gaan zitten zijn
Dus ja, al is het maar om ff zekerheid te hebben...en het gaat ook om verdomde erkenning voor je werk
Vrouwen die daarin trappen wil ik niet eens seks mee hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef FUFR het volgende:
R8!
http://www.spitsnieuws.nl(...)doet_20_vrouwen.html
Zwanger?quote:Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Beuh, misselijk van een glas water, wtf
Whehehequote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
[img ] Roos die een flinke straal kots produceert en vervolgens wit voor zich uit zit te staren omdat ze er niks van snapt... [/ img]
Volgens mij waart de mexicaanse griep hier in huis rond. Saar heeft enorme snottebellen, ik en Manon hoofdpijn, keelpijn, verkouden en stijve spieren, Roos vrijdagnacht enorm lopen spoken en veel geslapen overdag en vandaag dus BLOOOAAAAHHHH.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef gr8w8 het volgende:
[img ] Roos die een flinke straal kots produceert en vervolgens wit voor zich uit zit te staren omdat ze er niks van snapt... [/ img]
Volgens mij waart de mexicaanse griep hier in huis rond. Saar heeft enorme snottebellen, ik en Manon hoofdpijn, keelpijn, verkouden en stijve spieren, Roos vrijdagnacht enorm lopen spoken en veel geslapen overdag en vandaag dus BLOOOAAAAHHHH.
Ja hou op zegquote:
Ook ziek?quote:Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Beuh, misselijk van een glas water, wtf
Krijg je wel kinderbijslagquote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hou op zeg
Zou niet onmogelijk zijn, maar ik hoop dat ik iets anders onder de leden heb
Geen snot te bekennen, geen keelpijn of hoofdpijn. Wel warm hoofd, duizeligs en misselijks en retemoequote:
Slet! Rouvoets toorn zal de uwe zijn!quote:Op maandag 16 november 2009 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hou op zeg
Zou niet onmogelijk zijn, maar ik hoop dat ik iets anders onder de leden heb
Ik zou de kop van J. wel willen zienquote:Op maandag 16 november 2009 11:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Krijg je wel kinderbijslag
Ik kreeg laatst van een vriendin te horen nadat ik ja zei op de hypothetische vraag of ik een kind zou houden als ik nu zwanger zou zijn, dat ik zo'n kind nu niks te bieden hebIk ben 23 met een diploma, geen 16 en 4eklasser
Nja, dan is het zijn toedoen hequote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou de kop van J. wel willen zien.
Of je prikt het condoom lekquote:
Ik wil nu niet zwanger worden hoorquote:
Nog steeds anti-anticonceptie trouwens?quote:Op maandag 16 november 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil nu niet zwanger worden hoorEn vrouwen die dat doen mogen ze het kind afnemen, naaistreek
Vanwaar heb jij telkens de neiging om al mijn persoonlijke gebeurtenissen en opvattingen op internet te gooien?quote:Op maandag 16 november 2009 11:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nog steeds anti-anticonceptie trouwens?
Ow sorryquote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Vanwaar heb jij telkens de neiging om al mijn persoonlijke gebeurtenissen en opvattingen op internet te gooien?
Geen idee, maar dat was dan in een discussie, niet zomaar uit het nietsquote:Op maandag 16 november 2009 11:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ow sorry. Volgens mij heb je dat hier al eerder neergeplempt
quote:Op maandag 16 november 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Symptomen zwangerschap Week 1 - 12
(Eerste trimester)
De menstruatie stopt of wordt erg licht - ben vergeten wanneer ik weer moest
Je kunt je misselijk of rusteloos voelen. - mwah
Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn -
De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter - nope
Je moet vaker plassen - ik moet altijd vaak plassen
Je voelt je moe - altijd
Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur - nope en nope
Je kunt last hebben van regelmatige hoofdpijn - nope
Je hebt mood swings - ik heb geen moods
Ik ook niet
ik verklaar je hierbij niet zwangerquote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef r8ality het volgende:
Nou, ik ook dan maar.
De menstruatie stopt of wordt erg licht - n.v.t.
Je kunt je misselijk of rusteloos voelen. - alleen als ik gezopen heb.
Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn -.
De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter -.
Je moet vaker plassen - niet meer dan normaal
Je voelt je moe - vroeg opstaan = moe voelen
Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur - verstopt nooit en maagzuur alleen als ik weer eens te veel eet.
Je kunt last hebben van regelmatige hoofdpijn - nope
Je hebt mood swings - Je voelt je boos, verdrietig of heel blij zonder reden - ik word sowieso verdrietig van sleur.
Nee, toch schijn ik wel teveel oestrogeen te hebbenquote:
Dat geeft niks, als je 'm maar gladgeschoren hebtquote:Op maandag 16 november 2009 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, toch schijn ik wel teveel oestrogeen te hebben.
Das geen probleemquote:Op maandag 16 november 2009 11:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat geeft niks, als je 'm maar gladgeschoren hebt
er is altijd een oplossing:quote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef r8ality het volgende:
Dingen niet kunnen oplossen is vervelend.
ai, das vervelend opruimen.quote:Op maandag 16 november 2009 12:41 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft net in de duplodoos gekotst. En ik weet niet of Juup nog leeft
Juup was hier net en was getuige van 2 spelende peuters. Vandaar de opmerking.quote:Op maandag 16 november 2009 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ai, das vervelend opruimen.
Juup deed het vanmorgen nog, die slaapt nu.
Proficiat met Eef!
die is toch redelijk religieus opgevoed?quote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou de kop van J. wel willen zien.
Arme Juupquote:Op maandag 16 november 2009 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Juup was hier net en was getuige van 2 spelende peuters. Vandaar de opmerking.
En dan hebben ze niet eens zoveel herrie gemaakt
Bedankt! Eef ligt nu in bed.
Niet regilieus genoegquote:Op maandag 16 november 2009 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die is toch redelijk religieus opgevoed?
Ja en?quote:Op maandag 16 november 2009 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die is toch redelijk religieus opgevoed?
pas als je getrouwd bent natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dan hoor je je volgas voort te planten volgens de pastoor / dominee.
dude..quote:
Ik ben 26, geen 40+...quote:
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef amaranta het volgende:
De pastoor weet niet dat baren pijn doet. Ik zal hem eens een knikker door zn pik duwen.
Ik leef dus nogquote:Op maandag 16 november 2009 12:41 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft net in de duplodoos gekotst. En ik weet niet of Juup nog leeft
Is dat niet iets katholieks?quote:Op maandag 16 november 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dan hoor je je volgas voort te planten volgens de pastoor / dominee.
uhuh, dan kwam vroeger de pastoor op bezoek als je niet binnen een jaar na trouwdatum zwanger wasquote:
Triest idd.quote:Op maandag 16 november 2009 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, dan kwam vroeger de pastoor op bezoek als je niet binnen een jaar na trouwdatum zwanger was
Toch ook een jaar na een geboorte?quote:Op maandag 16 november 2009 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, dan kwam vroeger de pastoor op bezoek als je niet binnen een jaar na trouwdatum zwanger was
Meneer Pastoor had natuurlijk belang bij al die kleine jongetjes die er geboren werden...die werden vanzelf misdienaartjesquote:
moslims doen het toch voor de kinderbijslag?quote:Op maandag 16 november 2009 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ook. of dacht je dat dat voor protestanten en moslims niet gold?
Valt volgens mij wel mee jaquote:Op maandag 16 november 2009 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ook. of dacht je dat dat voor protestanten en moslims niet gold?
quote:De Rooms-Katholieke Kerk, hoewel niet zonder meer tegen geboorteregeling, veroordeelt het gebruik van alle kunstmatige middelen (condoom, pil, enzovoorts). Zij verdedigt ter voorkoming van zwangerschap alleen de (periodieke) seksuele onthouding. De ‘huwelijksdaad’ moet altijd ‘op natuurlijke wijze’ gericht blijven op het doorgeven van menselijk leven.
Van een protestants-christelijk standpunt ziet men meestal niet in waarom de pil en dergelijke moeten worden uitgesloten.
Nee, dat bedoel ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 14:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er staat dus niet dat voortplanten verplicht is.
Allemaalquote:Op maandag 16 november 2009 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Succes! Ga je alle spelfouten verbeteren?
A. heeft daar niets mee te maken gehad, da's geheel eigen initiatief van EJquote:Op maandag 16 november 2009 15:18 schreef bleiblei het volgende:
Enne, SQ, om ff terug te komen op 2 pagina's terug.... Heb je gepeild bij A waarom die beslissing is gemaakt?
Overigens is de motivatie nu groter om iets tofferders/leukers te vinden zodat je naar beide collega's een L gebaar kan maken en verder te gaan met je carriere terwijl hij de komende jaren nog in het verantwoordelijkheidsloze, vrijblijvende uitzendcircuit blijft hangen.
Heb ambitie en lach ze uit!
Laten we het hopenquote:Op maandag 16 november 2009 15:26 schreef bleiblei het volgende:
Ach, die kerel kan je gewoon niet serieus nemen.
Maar goed! Er begint weer werk te komen, dussss gaat helemaal goed komen toch?
Maar als jij je niet voortplant kun je op grond daarvan wel je kerkelijk huwelijk laten ontbinden. Dat is nl wel een van de voorwaarden.quote:Op maandag 16 november 2009 14:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er staat dus niet dat voortplanten verplicht is.
Wij hebben geen kerkelijk huwelijkquote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar als jij je niet voortplant kun je op grond daarvan wel je kerkelijk huwelijk laten ontbinden. Dat is nl wel een van de voorwaarden.
2 cent bij het oud papier?quote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Waar ik aan het klussen ben heb ik 8 jaargangen autokampioen gekregen, 1956 t/m 1964. Zou het wat waard zijn?
Dat zou wel leuk kunnen zijnquote:Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan ga ik er mijn schuur mee behangen.
Moet je even contact opnemen met de Kampioen zelf en anders de KB proberen, misschien hebben die wel interessequote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Waar ik aan het klussen ben heb ik 8 jaargangen autokampioen gekregen, 1956 t/m 1964. Zou het wat waard zijn?
Jij verdient niet, jij krijgtquote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ColtZ40 het volgende:moppie maakt promotie en nu verdient ze meer dan mij.
1 dec.quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij verdient niet, jij krijgt(tenzij jij al weer werkt).
Moet je ook gewoon goed nederlands leren.quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ColtZ40 het volgende:moppie maakt promotie en nu verdient ze meer dan mij.
Taal is niet belangrijk voor een goed salaris.quote:Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon goed nederlands leren.
Meer dan ik.quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ColtZ40 het volgende:
moppie maakt promotie en nu verdient ze meer dan mij.
Handigquote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meer dan ik.
Een handig truukje is dat je er weer 'verdien' achter kunt zetten, en dat kan bij 'mij' niet.
En nu verdient ze meer dan ik verdien. [v]
En nu verdient ze meer dan mij verdien. [x]
Of een ander werkwoord natuurlijk. Het gaat erom dat je het woord laat terugkomen op het einde.quote:
Is dat serieus nieuw voor je?quote:
Nee maar ik had er een andere manier voor en deze is makkelijker. Tevens zat ik in NH en later in N.Br. op de basisschoolquote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dat serieus nieuw voor je?Ik leerde dat gewoon op de basisschool.
Zal wel een regiokloof zijn.![]()
Ik geloof je direct.quote:
sorry, ik was de PI vergeten.quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee maar ik had er een andere manier voor en deze is makkelijker. Tevens zat ik in NH en later in N.Br. op de basisschool
quote:Op maandag 16 november 2009 20:01 schreef amaranta het volgende:
En met duplo gooien mag natuurlijk alleen als je jarig bent!
Ik neem aan dat het flexibel blijft die lijm?quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef bleiblei het volgende:
Iemand ervaring met Thomsit lijm voor het verlijmen van Parket?.
We hebben op aanraden van de verkoper bij de vloer het zelf Thomsit P600 om het OSB op het beton te lijmen, en Thomsit P618 om de planken op het OSB te lijmen.
Nu lijkt het na wat internetselen alleen dat het hetzelfde is. Naja, soort van dan.
Ik snap er iig. geen hol meer van.
geen ideequote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het flexibel blijft die lijm?
Mij ook want anders kan het hout niet "werken".quote:Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
geen idee
lijkt me an sich wel handig.
is het gelukt? Proficiat moppie!quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ColtZ40 het volgende:moppie maakt promotie en nu verdient ze meer dan mij.
ja, laten we op een 2 letter woord 2 complete zinnen onthoudenquote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meer dan ik.
Een handig truukje is dat je er weer 'verdien' achter kunt zetten, en dat kan bij 'mij' niet.
En nu verdient ze meer dan ik verdien. [v]
En nu verdient ze meer dan mij verdien. [x]
ben blij dak nie deze kant op hoef.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:39 schreef r8ality het volgende:.
.
Er stond om 7.15 al file richting Eindhoven en op mijn weghelft was het niet heel veel rustiger dan om 8.00.
Echt geopereerd of gewoon buisjes?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben blij dak nie deze kant op hoef.
ben zowieso nog even thuis, sam wordt as we speak aan dr oren geopereerd voor de derde keer.
gewoon buisjesquote:
volgens mij heb ik al een L.A.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:34 schreef bleiblei het volgende:
Oh! En hedde gij zin om vrijdag te lunchen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
Moppie, goed bezig
Wat ga je doen?
dan is 500 een goede dealquote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Blijf bij hetzelfde bedrijf alleen andere BV.. baas heeft mij meegevraagd.
500 euries per 4 weken erbij, moet ik wel 14 ATV dagen voor inleveren maar ja....
Ik zou als ik Colt was ff 350 euro afpakken. En als ze dat niet wil gewoon bont en blauw slaanquote:
Nice!quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Blijf bij hetzelfde bedrijf alleen andere BV.. baas heeft mij meegevraagd.
500 euries per 4 weken erbij, moet ik wel 14 ATV dagen voor inleveren maar ja....
nu 24, das niet zoveel maar evenveel als Colt...quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nice!
Wel hetzelfde werk?
Maareh, hoeveel dagen vrij heb je nu dan? Dat je zo ff 14 dagen in kan leveren.
goede deal, mops, wat moet je met 14 adv als je man toch niet thuis is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu 24, das niet zoveel maar evenveel als Colt...
verdoven, leggen, snee in trommelvlies, buisje er in, ontwaken, naar huis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah okee, met die ingreep heb ik geen ervaring mee.
nein.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:00 schreef FUFR het volgende:
geen nieuwe proeftijd, toch?
ligt nu bij te komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nein.
Succes straks met Sam, hoe laat mag ze?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:19 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd moppieNu ben jij de broodwinner
Dat is geen Nederlands woord, of wel?
Mijn waterkoker is vanochtend stuk gegaan, eerst mn Senseo en nu mn waterkokerNatuurlijk sprongen de stoppen en stond ik daar om 7 uur in het pikkedonker met een groeiend ochtendhumeur
En hoop dat Sam een beetje snel opknapt, lijkt me maar niks, al voor de 3e keer
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 weken... en de bieb zal ook wel niet meer bellen
He shit zeg. En communicatie is ook al zo'n overspannen vakgebied qua aanbod.. Heb je al open sollicitaties verstuurd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 weken... en de bieb zal ook wel niet meer bellen
Ik heb nog een vacature liggen die ik vanavond ga aanschrijven. En dan toch maar wèèr open sollicitaties inderdaad, hoewel dat zelden meer oplevert dan een ontvangstbevestigingquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:35 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klote. En de komende weken ligt alles op zijn gat met kerst natuurlijk. Waar heb je op dit moment allemaal je oog op laten vallen?
Enquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog een vacature liggen die ik vanavond ga aanschrijven. En dan toch maar wèèr open sollicitaties inderdaad, hoewel dat zelden meer oplevert dan een ontvangstbevestiging
en truusje woont op kamers en heeft vaste lasten van 200 euro per maand, verdomme![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja, netwerken dus hequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef r8ality het volgende:
Welcome to the vriendjespolitiek-wereld genaamd Planet Earth. Get used to it.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Wil je wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Type, foto, adres?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, netwerken dus he
Er staat op mijn naar-het-station-fietsroute een oude Volvo te verpieteren bij een autobedrijf. Zonde
A?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ben zooooo, maar dan ook zooooooo klaar met dit bedrijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Gaat de coordinator ook nog eens zo heel blij tegen mij zitten vertellen dat "Truusje" een contractverlenging krijgt (waar ik het gister over had).
"Ja, is zooo fijn voor Truusje, want ze heeft nog geen nieuwe baan en dan is ze toch lekker onder de pannen bij ons"
Ik weet niet of het opviel dat mijn toetsenbordaanslagen steeds luider werden
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, nu hoor ik toch weer iets
De coordinator gaat toch weer voor me vechten
heb net even mijn frustraties er uit gemopperd
ja natuurlijk, eerst geld dan verder kijken..quote:
Ja, da's ook precies het idee dat ik er bij heb. Als ik nu onder de pannen blijf krijg ik ook wat meer rust in m'n lijf en dan kom ik veel positiever over als ik ga solliciteren, omdat ik dan niet NU! BAAN! MOET!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef bleiblei het volgende:
En vergeet niet ook echt verder te kijken.
Er is helemaal niets mis met rond kijken en solliciteren als je ergens anders onder de pannen bent.
Sterker nog, dan ben je sneller interessant voor werkgevers dan als je thuis zit en zoekt.
Daarnaast kan je hogere eisen stellen, heb je meer rust in je lijf. Voel je geen verplichtingen tov. een zeikende vriend thuis en kan je op leukere banen mikken)
ja papquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef bleiblei het volgende:
En vergeet niet ook echt verder te kijken.
Er is helemaal niets mis met rond kijken en solliciteren als je ergens anders onder de pannen bent.
Sterker nog, dan ben je sneller interessant voor werkgevers dan als je thuis zit en zoekt.
Daarnaast kan je hogere eisen stellen, heb je meer rust in je lijf. Voel je geen verplichtingen tov. een zeikende vriend thuis en kan je op leukere banen mikken)
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=kanaalweg,+utrecht&sll=37.0625,-95.677068&sspn=53.167773,78.837891&ie=UTF8&hq=&hnear=Kanaalweg,+Utrecht,+Nederland&ll=52.079664,5.107441&spn=0,359.92301&t=h&z=14&layer=c&cbll=52.079549,5.107522&panoid=k4Tz7SPgoqK9TaglSAG5Og&cbp=12,231.17,,0,12.63quote:
eenschquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef -moppie- het volgende:
Je moet gewoon goed blijven rondkijken. Jezelf targets opleggen terwijl je niet weet of er iets leuks voorbij komt heeft toch geen zin.
Ligt eraan hoe je in elkaar zit. Ik heb zelf altijd wel een reminder nodig om aan dergelijke dingen te denken ipv. op een gegeven moment voor de gemakkelijke weg te kiezen. Het is namelijk voor de meesten best moeilijk om verder te solliciteren als je ergens zit, ook al heb je het er niet zo naar je zin.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef -moppie- het volgende:
Je moet gewoon goed blijven rondkijken. Jezelf targets opleggen terwijl je niet weet of er iets leuks voorbij komt heeft toch geen zin.
Dat is dan wel heel stomquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je in elkaar zit. Ik heb zelf altijd wel een reminder nodig om aan dergelijke dingen te denken ipv. op een gegeven moment voor de gemakkelijke weg te kiezen. Het is namelijk voor de meesten best moeilijk om verder te solliciteren als je ergens zit, ook al heb je het er niet zo naar je zin.
Want?quote:
ik denk dat ze bedoeld dat je er aan herinnert moet wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Want?
Er zijn weinig mensen die makkelijk switchen van werkgever hoor.
Een huidige werkgever is voor veel mensen toch wel een veilige stabiele factor in het leven.
Nee, ik bedoel ditquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is namelijk voor de meesten best moeilijk om verder te solliciteren als je ergens zit, ook al heb je het er niet zo naar je zin.
Dat klopt. Maar niet minder moeilijk om die stap wel te zettenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
Ergens blijven hangen terwijl het niet HET is en je beter kan krijgen... dat is toch dom.
Veel mensen denken ook dat ze niks beters kunnen krijgen, omdat ze een zelfvertrouwen van niks hebben en dus niet inzien dat ze toch echt best wel wat waard zijn...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
Ergens blijven hangen terwijl het niet HET is en je beter kan krijgen... dat is toch dom.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=kanaalweg,+utrecht&sll=37.0625,-95.677068&sspn=53.167773,78.837891&ie=UTF8&hq=&hnear=Kanaalweg,+Utrecht,+Nederland&ll=52.079664,5.107441&spn=0,359.92301&t=h&z=14&layer=c&cbll=52.079549,5.107522&panoid=k4Tz7SPgoqK9TaglSAG5Og&cbp=12,231.17,,0,12.63
Die bruine naast de rode auto
Ja, doe het zelfquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef r8ality het volgende:
[..]. Streetview
.
Maar hij staat er dus al ff. Doe maar eens vragen wat ze ermee willen en wattie moet kosten. Hij namelijk best van een particulier zijn..
Ja nee, ik moet naar Utrecht komen terwijl jij erlangs fietstquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, doe het zelfIk fiets er alleen langs
En ondertussen is ie trouwens al wel wat groener
Ze hebben ook een telefoonnummer: 0302944487. En het bedrijf heet volgens mij Ozgul, dus denk niet dat mijn charme helptquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja nee, ik moet naar Utrecht komen terwijl jij erlangs fietst. En als er zo'n schattig meisje naar komt vragen kost ie minder
.
"Met r8ality, ik heb op Streetview gezien dat u een amazon hebt staan!"quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze hebben ook een telefoonnummer: 0302944487. En het bedrijf heet volgens mij Ozgul, dus denk niet dat mijn charme helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |