ik ken 't alleen van fokquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is het wel.
Teleurgesteld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
ts is verdrietig omdat zijn friet er niet meer iis
Nounouquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:36 schreef TimKuik het volgende:
RASPATAT IS PURE KANKER! EN JA, HET IS PATAT!
Dat wonder heet "persoonlijke voorkeur"quote:
Ok ok, dat dan wel weer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:32 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Niet veel meer.![]()
Vroeger had je het bijna overal, nu moet je zoeken.
Sorry voor het schreeuwenquote:
Komt bij dat een halfautomatische machine 850 euro kostquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ok ok, dat dan wel weer.
Nu is de kapsalon in opmars.
steeds meer plekken
Het nadeel van Ras is dat het een hele pan in beslag neemt, omdat je het niet samen kan bakken met normale.
en dat je dan die puree in zo een ding moet maken. en als er maar 1 persoon is de hele dag, je de rest kan weggooien = verlies
Als je er niet de ruimte voor hebt + niet genoeg vraag , heeft het geen zin.
Gelukkig hoef ik maar 10 min te fietsen om het nog te vinden krijgen![]()
![]()
Je moet ook naar de iets betere snackbars.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb 't serieus nog nooit gezien in amsterdam
Die komt zeker wel in me huis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Komt bij dat een halfautomatische machine 850 euro kost
Dan zou ik voor de volautomaat gaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:01 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die komt zeker wel in me huis.
Ja? ok.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Komt bij dat een halfautomatische machine 850 euro kost
Ik heb ook geen idee, en kom ook uit Noord-Holland.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef De_Logica het volgende:
Raspatat... het lekkerste patat dat er bestaat.
Niet in alle streken kennen ze het overigens, ooit was ik ergens in noord-holland, wilde ik het bestellen, maar die snackbareigenaar wist niet waar ik het over had.
Valt mee. Daar wordt het nl. gemaaktquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Hier in Limburg is raspatat sowieso schaars.
Zoute slappe hap is soms best oké!quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:21 schreef Anywhere het volgende:
Soms kan je de kwaliteit gewoon proeven![]()
[ afbeelding ]
Deze rommel van McDonalds vergelijken met friet uit een friettent of raspatatquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:21 schreef Anywhere het volgende:
Soms kan je de kwaliteit gewoon proeven![]()
[ afbeelding ]
Helaas idd meer richting Overijssel/ Drenthequote:Op zaterdag 14 november 2009 10:25 schreef Toewan het volgende:
[..]
Deze rommel van McDonalds vergelijken met friet uit een friettent of raspatat. Helaas kom je raspatat bijna niet tegen in het zuiden van het land (anders zou het ook wel rasfriet heten)..
Raspatat / friet = lekker!![]()
![]()
McDonalds friet = vies!![]()
Zeker wetenquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:40 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik kan me niet herinneren dat raspatat van origine uit Limburg is.
Dat is een merk / producent, ik heb het over het verschijnsel 'raspatat' zelf.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker weten
http://raspatat.nl/contact.html
Raspatat, niet friet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik kende rasfriet helemaal niet tot ik in Nijmegen kwam, daar is het in bijna elke snackbar te krijgen. Voor de mensen die het niet kennen, het smaakt een beetje naar Smiths Wokkels. Geef mij maar echte friet..
Heet het niet Raspatat omdat hun de enige zijn die het maken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat is een merk / producent, ik heb het over het verschijnsel 'raspatat' zelf.
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 07:13 schreef Barcaconia het volgende:
Rasfriet dus.
Ik zou nu ook best een portie kunnen gebruiken trouwens.
In Den Haag kan je het bijna overal krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:45 schreef DABAMaster het volgende:
bij Rog (?) in Den Haag kan je het krijgen
Waarom hier niet dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:16 schreef De_Logica het volgende:
[..]
In Den Haag kan je het bijna overal krijgen
Nou weet ik het zelf eerlijk gezegd niet meer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heet het niet Raspatat omdat hun de enige zijn die het maken?
GODDELIJK!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:19 schreef Slickk het volgende:
In Friesland is het zo nu en dan ook wel ergens te vinden. Ik ken alleen een snackbar in Heerenveen waar ze het hebben.
Raspatat met joppiesaus =![]()
![]()
Euh nee hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Voor de mensen die het niet kennen, het smaakt een beetje naar Smiths Wokkels.
Omdat het geen echte friet is en daarom dus zuigtquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:31 schreef Droathoah het volgende:
Omdat het zo lekker is en het vorige topic gesloten is en dit goddelijk goedje gewoon een topic waard is:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Waarom is deze goddelijke ras patat/friet nergens meer te krijgen??
Dit is nog lekkerder.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het geen echte friet is en daarom dus zuigt
Flikker op man, raspatat is kneiterslekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het geen echte friet is en daarom dus zuigt
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het geen echte frietpatat is en daarom dus zuigt
Same here.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Flikker op man, raspatat is kneiterslekker
Heb er nu trek ik
Nee hoor, raspatat zit niet in van die irritant verpakkingen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:07 schreef J.Herrer het volgende:
Raspatat is zeg maar het pringles onder de patat
Geef mij dan maar de echte chips (patat)
KWATSCH!!quote:
of satésausquote:
www.raspatat.nlquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is rasfriet hoor.
Buitenaardse personen met je patat.![]()
___!
Snackbar de korre aan de korreweg/florespleinquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:55 schreef Tunafish het volgende:
Ik ben in Groningen nog nergens een snackbar tegengekomen waar ze het niet hebbenEdoch, ik heb liever gewone patat dan die rommel
Het is een produkt en tevens merknaam. Zij zijn de enige fabrikant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nou weet ik het zelf eerlijk gezegd niet meer.Kudo's voor degene die het antwoord weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |