Op een boterham smerenquote:
Cup a Soup danquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Pindakaas![]()
Mijn lieftallige collega (tevens zus) heeft een pindakaas-manie, ze smeert een paar keer per dag een cracker met pindakaas en elke keer is het kantoor weer vergeven van de pindakaas-stank
Waarom verander je het nummerquote:
Dat stinkt echt, gatverquote:
Ja hallo ben alleen thuisquote:
quote:
O..is ook niet erg, vind het ook goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik deze laatste in m'n koppie had
En je hele kantoor gaat over z'n nekquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Dat is dan weer wel lekker![]()
Wij hebben een stuk of 7 smaken om te kiezen en op dit moment is de asperge- en kerriesoep mijn favoriet
Je kan dr niet vroeg genoeg mee beginnen....met uitleggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ecursus__.html?p=8,2
Bij ons zit er regelmatig eentje met vis. Tot zover gaat 't nog wel. Maar dan gooit hij het afval in de prullebak. 't Is godver na een paar uur niet te harden met die gek. En kantoortuin hè, 't meurt de hele afdeling overquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Pindakaas![]()
Mijn lieftallige collega (tevens zus) heeft een pindakaas-manie, ze smeert een paar keer per dag een cracker met pindakaas en elke keer is het kantoor weer vergeven van de pindakaas-stank
Hoi Coos, ik voel me hier zo eenzaam tussen al die cup-a-soup hatersquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ecursus__.html?p=8,2
Prei Creme, alle smaken zijn vernieuwd trouwensquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, niet alle CAS over 1 kam scheren he
Wij zijn heel sociaal, wij cup-a-soupen met zijn allen tegelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je hele kantoor gaat over z'n nek![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |