Toch goed dat het Megahit is he, plaat moet toch een beetje gestimuleerd worden....quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Di-Rect de nieuwe nummer 1.. Op 1 binnen.
Wat jij nu typt had ik ook getypt, maar ook weer weggehaald. Neemt niet weg dat ik het dus helemaal met je eens ben. Bij 3FM en hier lopen figuren (bedoel ik niet verkeerd..) rond die heel anders denken over de invulling van de Megahit en dan kan je dus dit soort situaties krijgen. Maar goed, hier is al genoeg over geschrevenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Toch goed dat het Megahit is he, plaat moet toch een beetje gestimuleerd worden....
'n avond !quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef Barney_Stinson het volgende:
O ja avond
Nog een paar minuutjes en dan voetbal kijken.
Toch lekker om voor het eerst sinds weken weer een zaterdagavond thuis te zijn.
De broodjes hamburger smaakten goed na de nodige biertjes
ik had het nummer nog amper gehoord voor het MH werd, Di-rect is behoorlijk hot door alles wat er gebeurd is, en n het download/airplay tijdperk kan je dan zomaar in een dag naar nr 1 schieten. En de MH wordt geloof ik op woensdag gekozen, dus dan loop je sowieso al wat achterquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
Is dit trouwens de eerste keer dat de Megahit in het weekend dat hij voor het eerst als MH gedraaid wordt, ook binnenkomt op nummer 1 in de Mega Top 50?
Mag ik nog een keer het nut van zo'n Megahit dan vragen? Alhoewel we deze discussie al vele, vele malen hebben gehad. Maar nu is het niet gebaseerd op onvrede met de keuze van het nummer, maar meer met het nut van het maken van een Megahit dat al een Megahit is voordat het als Megahit de werkweek in gaat.
Snap je 'm nog?
Ik moet daarbij wel vermelden dat ik deze MH trouwens best te pruimen vind.
deel 1, 2, 3, 4 of 5?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'n avond !. Ben Terminator aan het kijken maar ik vind het echt geen piep aan
Wat?!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker hoor. Van Persie al na 10 minuten uit de wedstrijd geschopt.
Met brancard van het veld, veel pijn. Dus afwachten.quote:
Nou ik hoop dat het niks is, hij was net zo lekker bezig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:14 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Met brancard van het veld, veel pijn. Dus afwachten.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker hoor. Van Persie al na 10 minuten uit de wedstrijd geschopt.
Joss was bij deze week ook bij Jools, in een Jomanda jurk. Zag er bij haar wel geil uit!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Piles het volgende:
Joss Stone bij Lieve Paul, morgen ook nog. En Maria Mena morgen. Voor de liefhebber
Ja, maar daar is voor betaald neem ik aan. Da's zo duidelijk, dan zou je wel erg dom zijn als Kraftwerk om er geen geld voor te gaan eisen of rechtzaak aan te gaan spannen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:28 schreef Noortje. het volgende:
Vergelijk Kraftwerk - Computerliebe/Computerlove met Talk van Coldplay en huiver.
Slechter dan NL kan nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'n avond !. Ben Terminator aan het kijken maar ik vind het echt geen piep aan
Goede tip!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Brennel het volgende:
Nu kijk ik Hannibal Rising. En ik ben blij verrast door Gong Li
Hij is om 22:00 al begonnen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip!
* -Hans- zet snel de tv weer aan
Ahquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb 'm gelukkig al een keer gezien
haha die is zo onwijs slechtquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:57 schreef TheZapster het volgende:
Wat is Transformers 2 een baggerfilm zeg
Gisteren GI Joe gekeken en ik dacht dat het bijna niet slechter konquote:Op zondag 15 november 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha die is zo onwijs slechtVooral de ouders zijn echt freaking irritant. Deel 1 is wel tof, maar deel 2 is prullenbak werk.
Geen aanrader dusquote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gisteren GI Joe gekeken en ik dacht dat het bijna niet slechter kon
Ik ben TF2 toch maar blijven kijken en ik moet zeggen dat het toch nog wel vermakelijk wordtquote:Op zondag 15 november 2009 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen aanrader dus. Erg jammer dat T2 zo slecht is want deel 1 was toch wel erg gaaf
.
Prettige eye candy inderdaad. Vooral de scene op de motor mag er wel wezen en als ze ineens een witte jurk aan heeftquote:Op zondag 15 november 2009 01:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben TF2 toch maar blijven kijken en ik moet zeggen dat het toch nog wel vermakelijk wordtHet is wel een film die je 1 keer kijkt en daarna nooit meer.
En er is Megan Fox natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Hansquote:Op zondag 15 november 2009 13:45 schreef -Hans- het volgende:
Ali B
.. druk hier
Mooi trouwens Flirt je stijf om 12:45
Moi Briggy !quote:Op zondag 15 november 2009 13:50 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi Hans
Lekker spraakzaam was ze... ik hoorde alleen maar ja... ja... ja...
en dan dat gesprek tussen die 2 op het eind
Ach heb toch lesquote:Op zondag 15 november 2009 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Morgen geen Rob Stenders maar wel Timoer. Daar zal niet iedereen hier erg blij mee zijn
.
quote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
Wtf, Joss Stone aan de foon?
Wat een stem
quote:michielveenstra
Mijn droomtrio! RT @EricCorton: Volgend jaar??;-)RT @KlaKo93: In het glazen huis wil ik graag @michielveenstra @gerardekdom en @ericcorton
In ieder geval wel een festijnquote:Op zondag 15 november 2009 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Morgen geen Rob Stenders maar wel Timoer. Daar zal niet iedereen hier erg blij mee zijn
.
Whehequote:Op zondag 15 november 2009 18:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval wel een festijn
Al blijkt het minder te zijn
Vanavond komt er eindelijk iets op TVquote:Op zondag 15 november 2009 18:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een om het af te leren:
Vanavond komt er eindelijk iets op TV
De Pappenheimers, op VRT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |