Toch goed dat het Megahit is he, plaat moet toch een beetje gestimuleerd worden....quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Di-Rect de nieuwe nummer 1.. Op 1 binnen.
Wat jij nu typt had ik ook getypt, maar ook weer weggehaald. Neemt niet weg dat ik het dus helemaal met je eens ben. Bij 3FM en hier lopen figuren (bedoel ik niet verkeerd..) rond die heel anders denken over de invulling van de Megahit en dan kan je dus dit soort situaties krijgen. Maar goed, hier is al genoeg over geschrevenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Toch goed dat het Megahit is he, plaat moet toch een beetje gestimuleerd worden....
'n avond !quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef Barney_Stinson het volgende:
O ja avond
Nog een paar minuutjes en dan voetbal kijken.
Toch lekker om voor het eerst sinds weken weer een zaterdagavond thuis te zijn.
De broodjes hamburger smaakten goed na de nodige biertjes
ik had het nummer nog amper gehoord voor het MH werd, Di-rect is behoorlijk hot door alles wat er gebeurd is, en n het download/airplay tijdperk kan je dan zomaar in een dag naar nr 1 schieten. En de MH wordt geloof ik op woensdag gekozen, dus dan loop je sowieso al wat achterquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
Is dit trouwens de eerste keer dat de Megahit in het weekend dat hij voor het eerst als MH gedraaid wordt, ook binnenkomt op nummer 1 in de Mega Top 50?
Mag ik nog een keer het nut van zo'n Megahit dan vragen? Alhoewel we deze discussie al vele, vele malen hebben gehad. Maar nu is het niet gebaseerd op onvrede met de keuze van het nummer, maar meer met het nut van het maken van een Megahit dat al een Megahit is voordat het als Megahit de werkweek in gaat.
Snap je 'm nog?
Ik moet daarbij wel vermelden dat ik deze MH trouwens best te pruimen vind.
deel 1, 2, 3, 4 of 5?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'n avond !. Ben Terminator aan het kijken maar ik vind het echt geen piep aan
Wat?!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker hoor. Van Persie al na 10 minuten uit de wedstrijd geschopt.
Met brancard van het veld, veel pijn. Dus afwachten.quote:
Nou ik hoop dat het niks is, hij was net zo lekker bezig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:14 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Met brancard van het veld, veel pijn. Dus afwachten.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker hoor. Van Persie al na 10 minuten uit de wedstrijd geschopt.
Joss was bij deze week ook bij Jools, in een Jomanda jurk. Zag er bij haar wel geil uit!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Piles het volgende:
Joss Stone bij Lieve Paul, morgen ook nog. En Maria Mena morgen. Voor de liefhebber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |