quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
NOOESSSS HIJ IS MISLUKT!!1111!
HET SCHEELDE 1 STEENTJE, EEEEEEN STEENTJE.
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!![]()
![]()
![]()
Als Fiets m'n notes leest snaptie 't welquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hebbie nóu weer uitgespooktFiets!
Ik heb nieuws voor je, je hoort al bij het kliekje. Dat is niet meer terug te draaien zodra je met je UI in de OP staat, sorry!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
NOOESSSS HIJ IS MISLUKT!!1111!
HET SCHEELDE 1 STEENTJE, EEEEEEN STEENTJE.
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!![]()
![]()
![]()
FJIEW gelukkiugquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hebbie nóu weer uitgespooktFiets!
Ik heb nieuws voor je, je hoort al bij het kliekje. Dat is niet meer terug te draaien zodra je met je UI in de OP staat, sorry!
Daar doe je dan nog aardig lang mee, met zo'n potje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hing met mijn tong in het potje om de bodem leeg te krijgen
Step away from the lightquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Oh god, nu heb ik ook gezapt naar DominoDay
Ik heb niet zo'n lange tong denk ik danquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar doe je dan nog aardig lang mee, met zo'n potje.
Elies, hoor eens wat Greys allemaal kanquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar, tis wel klein beetje waar... Tenminste, zo ervaar ik het. En met mij nog wat andere userts. Tis overigens geen verwijt of zeurderij ofzo... Louter feedback.
En je collega is overspannen en was heul boos en drukte heeul veeul op 1 knopje.
In Elies of in Non ?????quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij begon er zelf over, dat snap ik dan ook weer niet helemaalquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Elies, hoor eens wat Greys allemaal kan
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Elies of in Non ?????
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryyyyyyyyyyy
Of je bent gewoon niet gulzig, zo kun je ook denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n lange tong denk ik dan
GREYS, ZAP WEG, KIJK NIET, OGEN DICHT ZET HEM UIT DOE IETS!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Oh god, nu heb ik ook gezapt naar DominoDay
Voor een paint?quote:
hij stalkt mij. en dan doet hij speciaal stoute dingen zodat ik zijn notes ga bekijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij begon er zelf over, dat snap ik dan ook weer niet helemaal
Ik denk dat ie wilde dat je ze las
IK ZEG TOCH DAT JE MOET ZAPPENquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Er kwam zojuist een Emoe van dominostenen voorbij.
I am scarred for life
Hou eens op met die serieuze gesprekken, gun die jongen ook een rustige vrijdagavond zonder notesgeleuterquote:
GODMILJAAR GREYS, ZAP WEG OF BESPAAR ONS VAN DAT DRAMA ALSJEBLIEFT ZEGquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Er kwam zojuist een Emoe van dominostenen voorbij.
I am scarred for life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |