Het is een complotquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik hou d'r warm tot jij terug bent.
Alleen met mijn arm er om heen uiteraard.
Tjah om zo zonder overleg te stoppen lijkt mij dan weer heel onverstandig. Maar aan de andere kant ben je ook niet t typje die zo braafjes doet wat de doc zegt, dus je moet maar doen wat je zelf het beste lijkt, dan zal het ooit wel op de een of andere manier goed komen I guessquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die abcessen zijn ook bijna weg. Maar die koppijn en die labielheid is echt niet iets om over naar huis te schrijven
En áltijd tegen de avond ben ik zo labiel als diarree
quote:
Welterusten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef Nonneke het volgende:
Ik hoor dat ik naar bed moet![]()
![]()
Truste dames en heren
Zoek je troost?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een complot
![]()
![]()
![]()
Brul!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien dat McSubtle dat nog even kan doen voordat ie gaat slapen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Slaap lekker Non![]()
Heeft er iemand zin om mijn was even in de droger te doen?
Droger moet ook ff leeg gevouwen![]()
Chico ligt zo lekker en als ik opsta wordt ie wakker
Ik heb mijn tong er niet in gestopt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een complot
![]()
![]()
![]()
Brul!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent niet boos maar ......... ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien trek ik nog bij; laat me maar even
Dat snap ik wel... maar ik zie het gewoon niet zitten om met koppijn door te blijven lopen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Q, ik vind het echt klote voor je, maar je moet je lichaam laten wennen aan medicijnen.
Jij verwacht wonderen binnen een paar dagen, dat bestaat gewoon niet. En als je maar blijft switchen van medicijnen dan wordt je er alleen nog maar labieler van. 'Gewoon' laten wennen een paar weken, doorbijten moet je, serieus.
Hoi, jaja gelukkig welquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Ml-etje.![]()
Uitgeklust voor vandaag?
Ja, ja, ja.... dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn tong er niet in gestopt.
Ook niet stiekem!
Ja ik dacht Whut! en zocht naar de W van Walteregoquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Trustels Non!
Alter-Ego, echt zo grappig, je kunt merken dat jij echt al tijden meeleest!Dat je weet van het klussen van Ml-etje enzo! Hihi!
Nee, maar dát is dus het feit dat je lichaam aan de medicatie moet wennen. Die hoofdpijn gaat echt wel over. En anders, als het na een tijdje nog niet over is, dán ga je eens om iets anders vragen. Niet nu al, je geeft het geen gelegenheid om te wennen en te werken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat snap ik wel... maar ik zie het gewoon niet zitten om met koppijn door te blijven lopen.En zeker niet dag in dag uit.
Of zeg ik nu wat stoms?
Om ff bot te zijn; Ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat snap ik wel... maar ik zie het gewoon niet zitten om met koppijn door te blijven lopen.En zeker niet dag in dag uit.
Of zeg ik nu wat stoms?
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Trustels Non!
Alter-Ego, echt zo grappig, je kunt merken dat jij echt al tijden meeleest!Dat je weet van het klussen van Ml-etje enzo! Hihi!
Natuurlijk is het niet leuk om met koppijn rond te blijven lopen. Maar ik sluit me aan bij wat de rest zegt: verwacht geen wonderen in korte tijd en geef het even tijd. Telkens wisselen van medicijnen, dan snapt je lijf er ook helemaal niks van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of zeg ik nu wat stoms?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, wat Greys zegt hoor, straks stop je zelf, zit je straks weer gillend op de plee en dan vindt je het gek dat de artsen je niet meteen helpen![]()
Je lichaam moet gewoon wennen.
En mss is het wel ff t een voor t ander, maar dan moet je ook maar gewoon even doorbijten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |