Op FOK! speelt vaak de discussie welk spel beter is, Fifa of PES. Terwijl elke voetballer die houdt van realiteit weet dat World Cup het beste spel voetbalspel is.
![]()
De bewegingen zijn vloeiend, het spel is realistisch, de verdediging doet goed mee en de keeper komt nooit onnodig het doel uit.
Het enige probleem van het spel is dat het me in 18 jaar niet gelukt is om in de finale met Nederland van West-Duitsland te winnen. Reden hiervoor is dat de computer niet eerlijk speelt. Zo zijn de spelers van West-Duitsland standaard sneller en sterker. Wanneer ik mijn verdediging de opdracht geef om een West-Duitser neer te beuken, valt mijn speler zelf naar de grond

.
Het enige wat goed tegen ze werkt is de omhaal. Wanneer je een omhaal maakt gaat de bal extra hard waardoor die voor elk land niet te stoppen is (behalve voor West-Duitsland

), zeker als je met Argentinië speelt.
Nu is het alleen zo dat West-Duitsers de bal ook zo kunnen schieten vanaf de grond, wat het bijna onmogelijk maakt van ze te winnen, omdat wanneer de keeper de bal aanraakt neervalt

. Ik heb ook heel af en toe dat ik de bal zo kan schieten, maar dat gaat per ongeluk, ik weet dus niet hoe ik dat doe
Klacht: Spel is te moeilijk in de finale, in 18 jaar enkel met Argentinië en Spanje uit weten te spelen
![]()