worchestersaus ofzoquote:
Dan blus ik liever met een schaal yoghurtquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
worchestersaus ofzo![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Worcestersaus
Das ook scherp kwam ik gister (na gebruik) achter
Wil je daar dan wel een beetje van bewaren voor mij?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blus ik liever met een schaal yoghurt.
worchestersausquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
worchestersaus ofzo![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Worcestersaus
Das ook scherp kwam ik gister (na gebruik) achter
Ja hoor, ik heb genoegquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Wil je daar dan wel een beetje van bewaren voor mij?
Nou doe dat maar niet, dan ben je al opgebrand tegen de tijd dat ik er benquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb genoeg.
Zal ik even wachten met blussen tot je hier bent, anders?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou doe dat maar niet, dan ben je al opgebrand tegen de tijd dat ik er ben
Waar moet ik ook alweer heen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed punt. Ik bewaar wel wat. Hoe laat kan ik je van het station halen?
Naar de andere kant van het landquote:
Ohwjaquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naar de andere kant van het land.
Eerst naar Amsterdam en daar overstappen op de Intercity naar Zandvoort.
denk dat een pak yoghurt bij de super halen sneller isquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naar de andere kant van het land.
Eerst naar Amsterdam en daar overstappen op de Intercity naar Zandvoort.
Gezelligheid telt soms zwaarder dan gemakquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat een pak yoghurt bij de super halen sneller is
Fotoquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. 5 van de 6 Legobouwsels zijn weer ontmanteld. De steentjes zitten nu in allemaal verschillende bakjes van rauwkost e.d.Het ziet er niet uit
Ik vind het wel kunstig eigenlijkquote:
Nietusquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal ff over Bolle heen komen rennen jah
met die bakjes in je handenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal ff over Bolle heen komen rennen jah
Ik had vanmiddag op werk friet, met een frikandel en een mexicano. Zonder satésaus, maar met mayonaise.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd voor een gezonde maaltijd.
Patat, een frikandel, een mexicano (zonder griep) en pindasaus
.
Jij hebt zeker ook niet voor mij bewaard?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag op werk friet, met een frikandel en een mexicano. Zonder satésaus, maar met mayonaise.
Ik was bang dat het koud zou worden, voordat je hier bentquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook niet voor mij bewaard?
Ik had ook mayonaisequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag op werk friet, met een frikandel en een mexicano. Zonder satésaus, maar met mayonaise.
Ja. Goed voerquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook mayonaise.
En dan hadden we dus bijna hetzelfde!
Dat is wel liefquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was bang dat het koud zou worden, voordat je hier bent.
Dan bak ik het liever voor je tegen de tijd dat je hier bent.
hihiquote:
bardame ziek geen vervanging dus het vrouwtje gaat vanavond achter de bar.quote:
In gedachte ben ik ook al in de trein hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat hier nog een schaal yoghurt op je te wachten!
Laat haar dan ook niet struikelen, lul!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bardame ziek geen vervanging dus het vrouwtje gaat vanavond achter de bar.
en die pleurt net ondersteboven![]()
die kan dus dadelijk met een dikke enkel werken
Ach, zo raar is het toch niet dat er bij jullie op het werk iets dik is?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Vrouwen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat deed de hond voor mijquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Laat haar dan ook niet struikelen, lul!
Zeker ook een mannetje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat deed de hond voor mij
Voel ik hier nu en lichte aversie jegens het geslacht dat voor jou frietjes wil bakken en een bakje yoohurt heeft bewaardquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Voel ik hier nu en lichte aversie jegens het geslacht dat voor jou frietjes wil bakken en een bakje yoohurt heeft bewaard?
ex mannetjequote:
Hij nam wraakquote:
doet bolle ook bij jouquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]gaat alleen om het laten struikelen
denk hetquote:
Nee, das pas als hij van gf een ex-mannetje maaktquote:
Ohwjaquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, das pas als hij van gf een ex-mannetje maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |