quote:
maar jij bent wel blootquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:58 schreef Fha het volgende:
Maar ik ben niet bij Gf.. Dus dan heb ik nog steeds geen seks
Onder mijn pyjama wel jaquote:
Daar is wel wat aan te doen hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:58 schreef Fha het volgende:
Maar ik ben niet bij Gf.. Dus dan heb ik nog steeds geen seks
Viez0rdquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is wel wat aan te doen hoor
ssssssssssttttttttt op d'r laptopquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt een webcam in Fha's huis?
Heb jij even een beroerd uitzicht nu danquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssssssssttttttttt op d'r laptop
toch niet zo eskimoachtige superwarme fleece pyjama met stripfigurenquote:
had hij niks gezegd had je hem niet dicht gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb jij even een beroerd uitzicht nu dan
Snoopyquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch niet zo eskimoachtige superwarme fleece pyjama met stripfiguren
Wel knap heh dat ik nu nog kan typen enzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had hij niks gezegd had je hem niet dicht gedaan
dat komt omdat je nou op je ander pc zitquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel knap heh dat ik nu nog kan typen enzo
marcquote:
quote:
MPGquote:
Hangen de vleeshaken al?quote:
de vleeshaken heeft ie niet bijquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangen de vleeshaken al?![]()
Dat je hier allemaal tijd voor hebt![]()
http://www.bdsmnoordneder(...)etail.php?woordid=11quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt EEN post de tijd om met een GOED verhaal te komen voor dat Andreaskruis.
Morgen voor aanvang reizigersdienst terugplaatsen gaarne
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.bdsmnoordneder(...)etail.php?woordid=11
kijk hier maar
En nu?quote:Van Dale: liggend kruis van twee evenlange balen (x), als waarschuwingsteken geplaatst bij niet beveiligde overwegen, syn. sint-andrieskruis
quote:
tja wat nuquote:BDSM attribuut
Binnen de BDSM-scene is een Andreaskruis een algemeen bekend "speelgoed". Het wordt gebruikt om een sub (onderdanige) aan vast te binden tijdens een spel. Er zitten haken en/of ogen aan, waarmee de sub met armen en benen gespreid kan worden vastgezet met touwen, boeien, karabijnhaken en/of andere attributen. Hierna kan de Dominant met zijn/haar sub spelen, plagen en/of zwepen binnen een BDSM spel.
Het gaat over het bedrijven van de liefde wat een beetje spannender gemaakt wordt met playmobil martelwerktuigen, dat is opwindend. Ik weet er alles van.quote:
Ah dan snap ik het weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat over het bedrijven van de liefde wat een beetje spannender gemaakt wordt met playmobil martelwerktuigen, dat is opwindend. Ik weet er alles van.
zal ik morgen wel doen van het kruis enzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef OA het volgende:
Genoeg over de definities...
Plaats morgen gewoon foto's, GF
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:05 schreef Fha het volgende:
Ik wil Droste chocolade Pastilles, nu!!!!!
daar hoort nog een steel/houder bij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wonderlijk apparaat is het toch. Het ligt er nog steeds.
Ik mag jou nietquote:
Ik heb het geprobeerd met een beam 11 en een friction pin 3L maar het werkt nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hoort nog een steel/houder bij.
jij vraagt het ook pas al ik ze al op hebquote:
Jij denkt er niet eens aan om te delen. Onopgevoed spam monsterquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij vraagt het ook pas al ik ze al op heb
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met een beam 11 en een friction pin 3L maar het werkt niet
normaal wil je ook niks hebben van mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij denkt er niet eens aan om te delen. Onopgevoed spam monster
Zoiets jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie het helemaal voor me eigenlijk als Fha en ik naar die batstent van je gaan
Beetje aan de bar zitten, beetje elkaar aan kijken van "Is dit het nou?" "Hee kijk, een gast zit aan je" "Jij nog een olijfje?" "Hoe laat is het?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |