quote:Op maandag 23 november 2009 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft Barbara een frietvet hoofd?
Klopt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey is die Seth Kamphuis he of was eigenlijk ook niet eerst bij mtv/tmf ?
Hij is toch die met die zuidelijke piepstem ?
Lekkerstatusquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
"Jan Kooijman krijgt concurrentie. De hunk van GTST moet zijn lekkerstatus straks delen met Seth Kamphuijs
Ja, en dan nog net doen alsof Martijn het hele gebeuren op zijn geweten heeftquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:48 schreef verleiding het volgende:
Het is ook zoooo raaaaar dat je je eigen kind eerst redt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:02 schreef verleiding het volgende:
Hallooo,
Hoe heet het liedje dat begint op 1.38?
Ja, de liedjes staan op de site van GTST, maar de uitzenddata van de site en die bij het filmpje komen niet overeen. Had al een paar titels geprobeerd, maar niet kunnen vinden.. Van de tekst die ze zingen kan ik ook niet veel maken, omdat die wijven er zo overheen lullen.
Bij voorbaat dank.
enige wat ik kan 'verstaan' (ben nl nooit zo goed in het verstaan van lyricsquote:
Klopt, dat was ook het enige dat ik kon verstaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
enige wat ik kan 'verstaan' (ben nl nooit zo goed in het verstaan van lyrics) is op 2.03 'a closer string to me is elementary' , maar dat levert i.c.m. de zoekterm 'Lyrics' niets op via Google..
kan je niet verder helpen helaas..
ook eensquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:12 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Lekkerstatus![]()
Seth![]()
hunk![]()
100% eens
Ik vind Jan niet bijzonder sexy, maar toch wel aantrekkelijker dan Seth. Tenzij Seth meer emotie uitstraalt dan onze Playmobiel-Jan
zo ziet Jan er niet zo playmobiel-popperig uit:quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef alors het volgende:
Seth is veel 'lekkerder' dan Jan en nog vind ik hem niet echt lekker.
Maar nog steeds die intens lege blik.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zo ziet Jan er niet zo playmobiel-popperig uit:
[ afbeelding ]
Het enige wat voor een ommekeer zou kunnen zorgen is Sair, die Barbaara vakkundig in reepjes snijdt en de frituur ingooit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als ik het zo lees is de soap nog niet in positieve zin veranderd
Dat zou een aflevering zijn waar ik voor thuis blijf.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Het enige wat voor een ommekeer zou kunnen zorgen is Sair, die Barbaara vakkundig in reepjes snijdt en de frituur ingooit.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Het enige wat voor een ommekeer zou kunnen zorgen is Sair, die Barbaara vakkundig in reepjes snijdt en de frituur ingooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |