Wat vooral tenenkrommend was dat ze alles hardop voorlasquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
Is er iemand die het internetdateverhaal van Ronja boeiend vind?
De enige echte. Ik las over Arthur en ik dacht, wtf er is maar één Arthur en dat is hij. En niet één of andere bink van internetquote:
Ja joh. Dat was nog het aller, aller, allerergste!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat vooral tenenkrommend was dat ze alles hardop voorlas
kijk maar uit met die GIFjes... in het verleden deed mevrouw Schrama er erg moeilijk over toen er (via een ex-vriendje??) wat 'pikante kiekjes'quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat Sjors haar BH uittrok vond ik dan weer het hoogtepunt van de aflevering
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat dus idd.. ow zo zielige Lucasquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een achterlijk gedoe dat in Disney land.
Lucas loopt Dex steeds weer uitedagen met ze vieze gedoe en Dex moet aardig doen tegen Lucas anders moet Nina hem niet meer. Hoezo geforceerd
Als ze niet wil dat dit verschijnt moet ze idd niet zo op tv komen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
kijk maar uit met die GIFjes... in het verleden deed mevrouw Schrama er erg moeilijk over toen er (via een ex-vriendje??) wat 'pikante kiekjes'van haar op het internet verschenen. al komt dit natuurlijk gewoon uit de serie
Inderdaad..quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze niet wil dat dit verschijnt moet ze idd niet zo op tv komen.
dat komt nog, arthur is de nieuwe reneequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
Is er iemand die het internetdateverhaal van Ronja boeiend vind?
Weer een niet zeggend personage er bij ?quote:Seth Kamphuijs in Goede tijden Slechte tijden?
Logo_rtl4_1De voormalige ONM-acteur Seth Kamphuijs (32) zou een rol hebben weten te bemachtigen in Goede tijden Slechte tijden. Dat schrijft de Telegraaf vandaag.
De ex-veejay van MTV - die ooit in opspraak kwam nadat Gordon bekend maakte dat hij op mannen valt - zou in een interview hebben laten weten momenteel druk bezig te zijn met zijn nieuwe rol: een nieuw personage in Neerlands langstlopende soapserie. Naar verluidt zal er volgende week meer informatie naar buiten worden gebracht over deze hardnekkige geruchten..
Overigens zal acteur Sjoerd Dragtsma vanaf aanstaande maandag zijn opwachting maken als Arthur, de nieuwe vriend van Ronja
Denk dat hij een roze reetridder gaat spelenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weer een niet zeggend personage er bij ?
Vriendje van Lucas perhaps ?quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk dat hij een roze reetridder gaat spelen
Hij heeft in ieder geval een nietszeggend hoofdquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weer een niet zeggend personage er bij ?
Sorry, dat ging over iemand anders.quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een nietszeggend hoofd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een nietszeggend hoofd
[ afbeelding ]
Deze hoeft niets eens "gay "te spelen, zichzelf zijn is genoegquote:Op maandag 23 november 2009 08:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een andere Seth in mn hoofd, dit vind ik echt een pauper met z'n semi-boze gezicht.
deze dus, dit is hem hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef Pugg het volgende:
[..]
Deze hoeft niets eens "gay "te spelen, zichzelf zijn is genoeg
Vind ik ookquote:Op maandag 23 november 2009 13:43 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
En om eerlijk te zijn heeft hij een eng hoofd.
Die andere gozer speelt Arthur denk ik? Waarover ook ff wordt gesproken.quote:Op maandag 23 november 2009 08:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een andere Seth in mn hoofd, dit vind ik echt een pauper met z'n semi-boze gezicht.
deze dus, dit is hem hoor
[ afbeelding ]
Is de paus rooms?quote:Op maandag 23 november 2009 13:47 schreef Countess het volgende:
Is die bovenste Seth (Kamphuis) ook gay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |