Het is vrijdag de 13
3 De dag begint vandaag al slecht omdat ik me had verslapen. Gelukkig kwam ik "slechts" 5 minuten te laat, niet zo'n ramp dus. Ergens rond het begin van de middag had ik een scheikunde uur wat ik nog moest doen(is vrij om te bepalen, en ik had dus voor vrijdag gekozen), alleen had ik dit zelfstudie uur niks te doen gezien ik alles voor het vak scheikunde al af had. "Geen probleem", dacht ik, want dan kan ik de docent, die we hier voor het gemak "Sape Gerrit" noemen, verzoeken mij op de computer aan mijn eindwerkstuk, waar ik overigens wat op achterloop, verder te werken. Andere leerlingen werd dit namelijk voorheen ook toegestaan, en ik heb alles af, dus geen probleem, toch?
Nou, wel dus! "We moeten dezelfde lijn aanhouden voor alle leerlingen, want anders kunnen anderen het oneerlijk gaan vinden", antwoorde de docent. Ja leuk, dus ik had een heel uur om te niksen.
Na dat uur ging ik richting de aula, waar ik tegen een vriend van mij mijn ongenoegen uitte door te zeggen: "kanker Sape Gerrit heeft mij keihard genakt!". Mijn maat staarde mij heel raar aan en na twee seconden drong het tot mij door dat hij niet naar mij staarde, maar naar de docent die achter mij stond

. Daar sta je dan, ik heb me maar niet omgedraaid en gedaan alsof ik niet wist dat hij er was, en volgens mijn vriend keek hij nogal chagrijnig, dus ik ben bang dat ik dit hard genaaid ga worden bij scheikunde voor de rest van het schooljaar

.
Klacht: Niet eerst rondkijken of de persoon waar je je ongenoegen over uit zich ergens dicht bij je bevind

Klacht2: moet echt een ander woord dan kanker vinden om mijn ongenoegen mee te uiten, dit is niet handig namelijk
Klacht3: Vrijdag de 13e
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:Drinky is een baas