dan issie al gezonkenquote:
SPREEK VOOR UZELF VUILE NAZIBLOEMquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:23 schreef appeltjap het volgende:
BAKKES DICHT VUILE TERINGLIJSTER!!!!!!
EXCUSEER PARDON!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPREEK VOOR UZELF VUILE NAZIBLOEM
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 10 mei 2010 21:57 zei Johan Derksen het volgende:
"Ik heb in mijn leven nooit zo'n grote paardenlul gezien als Abe Lenstra."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
IK VIER FEEST IK BEN EEN BEESTje meent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik snap em niequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Dit topic is naatje. Snap je hem, naatje? Buhahaha!
MIJN BROEK IS NATquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had je lottonummer 1quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
GODMILJAAR VERREKTE MONGOL NAZIBLOEM
MAAR HET WAS 2quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
NEE IK HAD 2 WHEHEHEHEHE!!11![]()
![]()
![]()
ondergeposte heeft hem 500 euri gegeven dus daar is hij de komende tijd nog mee bezigquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef zeurpietcoen het volgende:
Superworm alleen jij kan ons redden van deze bagger
Klopt bedank mij maar allemaalquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ondergeposte heeft hem 500 euri gegeven dus daar is hij de komende tijd nog mee bezig
Bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |