abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74672241
Vorige deel: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #68

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

flugeltje
Zwanger worden is hier geen probleem, het blijven lukt alleen nog niet. In januari 2009 gestart met proberen zwanger te worden, direct raak. Miskraam bij 5 weken. Daarna direct weer zwanger, april miskraam in de 11e week. In juni weer zwanger, maar helaas in juli bij 5 weken de derde miskraam. Uiteindelijk besloten om even te stoppen, maar bleek zwanger. Eind augustus bij 6 weken zwangerschap toch weer een miskraam. Alle onderzoeken gehad, niets aangetroffen. Inmiddels weer zwanger, dinsdag 17 november afspraak bij gynaecoloog voor vervolgstappen.

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. Vanaf komende cyclus bezig met IUI, zonder extra hormonen, alleen met pregnyl. De eerste IUI van vrijdag 30 oktober is mislukt.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer...
Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. Nu even kijken hoe verder.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 naar de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers. Maart kijkbuikoperatie gehad en daar was alles gelukkig goed. Per eind maart M. aan de hormonen, hij over 3 maanden controle (juni) en ik over 1 maand controle. In de tussentijd samen veel feestjes bouwen.
28-7-09 begonnen met 1e ICSI

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 13-11-2009 18:21:28 ]
pi_74672379
Mijsje; potverdorie nog aan toe, jij moet door naar z&g nondedieu...

Orea; Vervelend dat het lichamelijk zo zwaar is, doe maar lekker rustig aan en laat die eitjes maar groeien!

Volgens mij was er een ivf'er die vandaag 15 dagen na tp zit. Maar ik weet niet precies wie dat was....
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:01:03 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74672508
Ik blijf hier nog gewoon even hangen hoor, de OP mag wel een update wat mij betreft

==========
Zwanger worden is hier geen probleem, het blijven lukt alleen nog niet. In januari 2009 gestart met proberen zwanger te worden, direct raak. Miskraam bij 5 weken. Daarna direct weer zwanger, april miskraam in de 11e week. In juni weer zwanger, maar helaas in juli bij 5 weken de derde miskraam. Uiteindelijk besloten om even te stoppen, maar bleek zwanger. Eind augustus bij 6 weken zwangerschap toch weer een miskraam. Alle onderzoeken gehad, niets aangetroffen. Inmiddels weer zwanger, dinsdag 17 november afspraak bij gynaecoloog voor vervolgstappen.
==========
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74672513
Bedankt voor alle jompels voor mijn ei-in-de-maak. Ik ben er zelf ook erg gelukkig mee.

Sombie was dacht ik inderdaad vandaag, maar die zou toch onder een steen gaan zitten? Tijd om er onder vandaan te komen!
pi_74672997
Mijsje.

Veel succes met je ei, PZE!
pi_74673038
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf hier nog gewoon even hangen hoor, de OP mag wel een update wat mij betreft

==========
==========
Done

En die zat inderdaad onder een steen. Ik hoop dat ze er nog wel even onderuit kruipt om ons het resultaat te melden
pi_74673435
Ik begin nu ook wel heel nieuwsgierig te worden... sombie, hopelijk kom je snel goed nieuws brengen hier!!
pi_74674090
Uhmm, tja, ik zat onder een steen en ik durf er bijna niet onderuit. Het lijkt erop dat ik zwanger ben. Ik kan het zelf eigenlijk niet geloven maar de test zegt van wel.

Lieve mijsje, wat naar dat het niet is gelukt deze keer. Ik blijf voor je duimen hoor!

Orea, wat goed dat er zo follikels zijn! Nu nog even mooi groeien, daar duim ik voor.

Flugeltje, ik hoop zo dat deze blijft plakken! Gefeliciteerd in ieder geval, je bent zwanger!

Verder las ik dat PZE weer een ei op eigen kracht heeft, wat goed!

En bikinistringding, hoe staat het er bij jou voor?

Saffier, ben jij alweer van start?

Basimah? Ik ben zo nieuwsgierig hoe het met je is!
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:05:19 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74674262
sombie

Laat zien die test!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74674457
Sombie je hebt wel een hele goede reden om onder een steen vandaan te komen. Gefeliciteerd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74674935
Owh wat goed sombie!!! Daar mag voor gejompeld worden
pi_74675416
Sombie wat goed!! Gefeliciteerd!
pi_74675463
Sombie, wat geniaal!! Megakeigaaf, echt waar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74676146
Sombie!! gefeliciteerd!!
Wat heerlijk, dat goede nieuws in dit topic.. dat geeft de burger moed!!
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:03:05 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74676394
Wie wat hoe waar? Sombie!! Gaaf! Gefeliciteerd hoor!
pi_74676539
Sombie, wat goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74676556
Sombie! Meid! Gefeliciteerd!!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74676590
Ooooooh Sombie, dat is geweldig! Laat zien dat ding! Van harte gefeliciteerd!

Mijsje, he joh, wat ontzettend jammer voor je. Wél heel fijn dat je zo snel weer verder kunt met het traject. Hopelijk is 't de volgende keer raak. We blijven net zo lang jompelen tot jij hier weg bent!
pi_74676972
owowow, ik was het vervolg aan het zoeken om mijsje een dikke te geven!
En voor flugel te in deze spannende tijd!
En te zien hoe het met Orea en de groeiende follikels gaat.

En wat zie ik nog meer? sombie wat fantastisch ik moet er bijna van huilen, wat goed
Gefeliciteerd en hou vast deze, dat zijn hele goede die zich in november aandienen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:19:58 #20
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74677045
Sombie!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator vrijdag 13 november 2009 @ 20:25:44 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74677252
whaaaaaaaa Sombie wat doe je Goed zeg, gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74677731
Oooooooh, Sombie! Wat een goed nieuws!

GEFELICITEERD!!!
pi_74677798
Gefelicteerd Sombie!!!

Wat stoer die op zijn kop jompelende meisjes!
pi_74677947
Sombie wat doe je nu!?! De tranen sprongen hier direct in mijn ogen toen ik jouw post las

Wat een nieuws! Wat fantastisch!

En nu die test toch maar even komen showen
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:04:47 #25
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74678619
Sombie wat zeg je nou????!!! Wat goed! Wat leuk! Wat SPANNENDDDDD!!!

ik ben hormonen aan het prikken, de 18e een echo om te zien wanneer ongeveer we een eskimo'tje kunnen krijgen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')